09.06.2007 iki kafadarın eğmir gezisi

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
fotoraf0007hh9.jpg


fotoraf0006fs9.jpg


mehmet abi iyi çıkmışsın bu resimde.manzaraya ayak uydurmuşsun valla.

fotoraf0009dv6.jpg


fotoraf0010gp2.jpg


fotoraf0011ue0.jpg

allahtan hava güzeldi.iyi bir gezi oldu.biz iki teker tutkunları bir araya gelince
plansız programsız kafamız nereye eserse o yöne doğru teker çeviriyoruz.
bence en güzelide bu zaten.

fotoraf0012wr2.jpg


fotoraf0013ot6.jpg

yeni paylaşımlarda görüşmek üzere:bounce:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
güzel bir gezi olmuş..inşallah bol bol stress atmışsınızdır..yeni yollara yeni ufuklara selametle
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
kendinizden cok birazda etrafi cekseydiniz tam super olacakti hani...
 
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
66
oo jimi hendrix'li tişörtün aynısından ben de istiyorum. nerden aldıysan söyle gelip alacam :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst