- Katılım
- 7 Nis 2007
- Mesajlar
- 637
- Konu Yazar
- #1
mehmet abi iyi çıkmışsın bu resimde.manzaraya ayak uydurmuşsun valla.
allahtan hava güzeldi.iyi bir gezi oldu.biz iki teker tutkunları bir araya gelince
plansız programsız kafamız nereye eserse o yöne doğru teker çeviriyoruz.
bence en güzelide bu zaten.
yeni paylaşımlarda görüşmek üzere:bounce: