07,04,2014 marmaris cbr250 garip bir kaza

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
sabah marmaristen muğlaya derse gitmek için yola çıktığımda yolun kenarında bu manzarayla karşılaştım umarım arkadaşın hiç birşeyi yoktur ne olduğunu bilmiyorum .

DXXvY6.jpg

mll9M1.jpg

Ell1m8.jpg

jJJ7gn.jpg
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Bakındım ama herhangi bir haber başlığı da bulamadım :(
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
302
:( ürkütücü bi tablo. en iyisi olsun diye alınan bir honda, eğer kullanıcı hatasından dolayı değilse Ahhhh Honda AHHHH
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
abi bu tekere kalkmış hızlımı inmiş amortisörler kesilmiş gibi öyle ...marmarıs tarafında oyle tekere kalkıp resım atan bu renk cbr vardı inş sahibinde bir şey yoktur
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Fantezi yapmayın. Motor sağa yatmış, baya bir sürüklenmiş ve bariyerlerin demirlerine ön takım sıkışıp cortlamış.

Tekere kalkıp'ta ikiye ayrılma olayını... Sanmıyorum. Zor bir ihtimal ama sonuçta ihtimal.

Resimlere dikkatli bakarsanız zaten senaryo iyi kötü ortaya çıkıyor. Geçmiş olsun dileyelim arkadaşa.
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
86
Biz o gun denizliden iki motor marmarise gidiyorduk ben gormedim daha once kaldirmis olmalu umarim.kaza yapan arkadas iyidir
 
Katılım
5 Kas 2013
Mesajlar
17
Arkadaşa geçmiş olsun. Marmaris te ikamet ediyorum aynı motor ve ayni renk bendeki de dedim bi an ... neyse umarım bişeyi yoktur
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
701
Alllaaah yol kenarına bakarmısın kan gölü olmuş acaba artıcılımı yapıldı kaza .. Bir kişiden o kadar kan aktıysa sonu hayır değildir o işin
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
272
Silindir amortisörleri ayrılmış hemde kırılmadan kendileri bile anlayamamış çünkü döküm onlar ?!!,gövdeye bağlayan millerde yok ortada?!! En az 150 km/h hız olmalı tereddütdüz darbe...Allah (c.c.) cümlemizi korusun.Önce bariyerlere sonra kırık ön millerle dansak bir şekilde su tahliyesinde sürterek duruş.Arkadaşa Allah (c.c.) şifa versin motorun altı kan...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Şub 2014
Mesajlar
7
barıyerlerden nefret edıyorum kaza yapan arkadasımız ınsallah en ucuz sekılde kurtulur bu ısten ayrıca bu konuyu acan ozellıkle fotograf ceken arkadasımızı da kutluyorum cunkı belkı bu ılerde o motorcuya delıl olacak arkadaslar musaıt olursanız gordumuz her kazayı fotograflayıp sıteye atalım cunkı hep haksız cıkıyoruz kazalarda lutfen motosıkletlerımızı barıyerlerden uzak tutalım allah yardımcısı
olsun o arkadasın
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
facebookta gördüm kaza geceden olmuş kazayı yapan arkadaş yaşıyormuş ciddi birşeyi yokmuş ama detayları yazmamışlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst