karboğazı gezisine gidemediğim için üzüldüm
Makine selam,karboğazı gezi fotoları bir harika,dediğin gibi bu bu vatan için nesıl mücadeleler verilmiş,gitmeden de oraya gitmiş gibi oldum.
Bende ehliyetimi alınca(bu hafta yazılıya giriyorum zaten) aranızda olmak isterim.Motorsikletimi geçen hafta Ç.M.S.K'dan aldım, Yamaha YBR 125 kırmızı,umarım 1-2 ay içinde havalarda iyi olursa bende kabul ederseniz gezilere katılmak isterim.
Bu arada kask konusundaki önerilerin için sağol,çok işime yaradı,kask aldım bu hafta Grex marka.(ayak üstü de olsa konuşmuştuk)
sağlıcakla kalın..:cat: