06 05 2007 Mersin Motor Kulübü (mmk) Büyükeceli Gezisi

Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
06 05 2007 MERSİN MOTOR KULÜBÜ (MMK) BÜYÜKECELİ GEZİSİ

Selam motosiklet dostları.
Bu hafta yine ne tarafa gidelim derken kendimizi yine uzuunn bir yolda bulduk.
Hareket saati yine 09,30 ve buluşma yeri beyaz kafe. oğlum sabahın 8 inde yine beni tacize başladı. Hadi baba geç kalmayalım diyerek kaldırdı. Ufak bir aparatif ten ve yol hazırlıklarından sonra buluşma yerimize gidiyoruz. Saat 09,00 cıvarı. Bizden önce gelenlerde var. Murat, tufan ve özgür çaylarını bile bitirmişler







bir süre sonra Tarsus tan gezimize katılmak için Minsk motoruyla gelen İsrafil ağabeymiz ve dede miz geliyor ve diğer aradaşlarla buluşmak diğer buluşma yerine ulaşıyoruz









arkadaşlar toplanmaya başladı. Ve yola çıkıyoruz. Yoldan manzaralar









Kahvaltı için geldiğimiz Silifke keklik restoran tayız. Merak edenler için keko dayımızın Minsk motosikleti





ve kahvaltıya geçiyoruz. Kahvaltı dan fotoğraflar























kahvaltı yapıldı nereye gidileceği konuşuldu ve karar verildi. Büyükeceli. Yol uzun ve virajlı. Yola koyuluyoruz.





















































yolda kısa bir mola











ve büyükecelideyiz. Çevreden manzaralar











çaylar içildisohbetler yapıldı. Dönüş yolundayız. Hedefimiz taşucu. Yola koyuluyoruz.










yolda kısa bir mola veriyorum. Ve çevreden manzaralar















yoldan manzaralar







taşucu na geliyoruz. Dinlenme ve serinleme çalışmaları







ve aklımıza tatlı düştü. Yemesek olmaz. Narlıkuyu tatlıcıdayız.









tekrar yollardayız. Mersine dönüyoruz. Dönüş yolunda diğer aydıncık gurubuyla karşılaşıyoruz. Dün yola çıktılar bugün dönüyorlar Turgut ağabeymizin bir pozunu yakalıyoruz



buda son pozlar dönüş yolunda makinemızın pili bitiyor





ve 300 km lik uzun bir gezimiz de böylece sonlanıyor.
Sağlıcakla kalın.

vıceroy;660688' Alıntı:
Arkadaşlar yorucu bir haftanın sonunda sevgili dedemizin vesile olduğu bir gezi yaptık! Silifke keklik restaurant ilk durağımız oldu.Zengin bir kavaltı yaptık.


Dedemizin öncülüğünde büyükeceliye doğru yola çıktık...






sıcağında etkisi sonucu 120.km de su molası verdik.











deniz harika fakat biz hazırlıksızdık...


Artık dönüş yolundayız.



















Yolda 3 ayrı yerde gerçekleşen maddi hasarlı kazaları gördükten sonra insan gurup sürüşünün nekadar güvenli olduğunu birkez daha anlıyor!

Son olarak taşucunda çaylarımızı içiyoruz...

Tüm dostlarıma sevgi ve saygılarımla. :bounce:


Gezi linkimiz

http://www.mersinmotor.com/forum/forum_posts.asp?TID=878&PN=1
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2007
Mesajlar
44
GÜZEL GEZİ OLMUŞ ABİLER ABLALAR:)
biz de adana tarsus şelale gezisi planlama aşamasındayız 20 mayısta:)
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
güzel gezi olmuş bayada yol yapmişsınız ayrıca keko dayının mısk kıde baya temiz gule gule binsin
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Güzel gezi olmuş,Tebrik ederim :cat:
Mersindeki motorcu dostLarıma sevgiLer...
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Salih abi konu açmayı bilmeyince resimleri mersin sayfasına attım. :)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Ben teşekkür ederim,sayenizde harika gezi oldu. Resimleri atma işi oldukça zahmetli bir iş. Hiç üşenmeden zamanında atarak verdiğin emeğine saygı duyarım. :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst