- Katılım
- 18 Haz 2006
- Mesajlar
- 334
- Konu Yazar
- #1
06 05 2007 MERSİN MOTOR KULÜBÜ (MMK) BÜYÜKECELİ GEZİSİ
Selam motosiklet dostları.
Bu hafta yine ne tarafa gidelim derken kendimizi yine uzuunn bir yolda bulduk.
Hareket saati yine 09,30 ve buluşma yeri beyaz kafe. oğlum sabahın 8 inde yine beni tacize başladı. Hadi baba geç kalmayalım diyerek kaldırdı. Ufak bir aparatif ten ve yol hazırlıklarından sonra buluşma yerimize gidiyoruz. Saat 09,00 cıvarı. Bizden önce gelenlerde var. Murat, tufan ve özgür çaylarını bile bitirmişler



bir süre sonra Tarsus tan gezimize katılmak için Minsk motoruyla gelen İsrafil ağabeymiz ve dede miz geliyor ve diğer aradaşlarla buluşmak diğer buluşma yerine ulaşıyoruz




arkadaşlar toplanmaya başladı. Ve yola çıkıyoruz. Yoldan manzaralar




Kahvaltı için geldiğimiz Silifke keklik restoran tayız. Merak edenler için keko dayımızın Minsk motosikleti


ve kahvaltıya geçiyoruz. Kahvaltı dan fotoğraflar











kahvaltı yapıldı nereye gidileceği konuşuldu ve karar verildi. Büyükeceli. Yol uzun ve virajlı. Yola koyuluyoruz.


























yolda kısa bir mola





ve büyükecelideyiz. Çevreden manzaralar





çaylar içildisohbetler yapıldı. Dönüş yolundayız. Hedefimiz taşucu. Yola koyuluyoruz.




yolda kısa bir mola veriyorum. Ve çevreden manzaralar







yoldan manzaralar



taşucu na geliyoruz. Dinlenme ve serinleme çalışmaları



ve aklımıza tatlı düştü. Yemesek olmaz. Narlıkuyu tatlıcıdayız.




tekrar yollardayız. Mersine dönüyoruz. Dönüş yolunda diğer aydıncık gurubuyla karşılaşıyoruz. Dün yola çıktılar bugün dönüyorlar Turgut ağabeymizin bir pozunu yakalıyoruz

buda son pozlar dönüş yolunda makinemızın pili bitiyor


ve 300 km lik uzun bir gezimiz de böylece sonlanıyor.
Sağlıcakla kalın.
Gezi linkimiz
http://www.mersinmotor.com/forum/forum_posts.asp?TID=878&PN=1
Selam motosiklet dostları.
Bu hafta yine ne tarafa gidelim derken kendimizi yine uzuunn bir yolda bulduk.
Hareket saati yine 09,30 ve buluşma yeri beyaz kafe. oğlum sabahın 8 inde yine beni tacize başladı. Hadi baba geç kalmayalım diyerek kaldırdı. Ufak bir aparatif ten ve yol hazırlıklarından sonra buluşma yerimize gidiyoruz. Saat 09,00 cıvarı. Bizden önce gelenlerde var. Murat, tufan ve özgür çaylarını bile bitirmişler



bir süre sonra Tarsus tan gezimize katılmak için Minsk motoruyla gelen İsrafil ağabeymiz ve dede miz geliyor ve diğer aradaşlarla buluşmak diğer buluşma yerine ulaşıyoruz




arkadaşlar toplanmaya başladı. Ve yola çıkıyoruz. Yoldan manzaralar




Kahvaltı için geldiğimiz Silifke keklik restoran tayız. Merak edenler için keko dayımızın Minsk motosikleti


ve kahvaltıya geçiyoruz. Kahvaltı dan fotoğraflar











kahvaltı yapıldı nereye gidileceği konuşuldu ve karar verildi. Büyükeceli. Yol uzun ve virajlı. Yola koyuluyoruz.


























yolda kısa bir mola





ve büyükecelideyiz. Çevreden manzaralar





çaylar içildisohbetler yapıldı. Dönüş yolundayız. Hedefimiz taşucu. Yola koyuluyoruz.




yolda kısa bir mola veriyorum. Ve çevreden manzaralar







yoldan manzaralar



taşucu na geliyoruz. Dinlenme ve serinleme çalışmaları



ve aklımıza tatlı düştü. Yemesek olmaz. Narlıkuyu tatlıcıdayız.




tekrar yollardayız. Mersine dönüyoruz. Dönüş yolunda diğer aydıncık gurubuyla karşılaşıyoruz. Dün yola çıktılar bugün dönüyorlar Turgut ağabeymizin bir pozunu yakalıyoruz

buda son pozlar dönüş yolunda makinemızın pili bitiyor


ve 300 km lik uzun bir gezimiz de böylece sonlanıyor.
Sağlıcakla kalın.
vıceroy;660688' Alıntı:Arkadaşlar yorucu bir haftanın sonunda sevgili dedemizin vesile olduğu bir gezi yaptık! Silifke keklik restaurant ilk durağımız oldu.Zengin bir kavaltı yaptık.
Dedemizin öncülüğünde büyükeceliye doğru yola çıktık...
sıcağında etkisi sonucu 120.km de su molası verdik.
deniz harika fakat biz hazırlıksızdık...
Artık dönüş yolundayız.
Yolda 3 ayrı yerde gerçekleşen maddi hasarlı kazaları gördükten sonra insan gurup sürüşünün nekadar güvenli olduğunu birkez daha anlıyor!
Son olarak taşucunda çaylarımızı içiyoruz...
Tüm dostlarıma sevgi ve saygılarımla. :bounce:
Gezi linkimiz
http://www.mersinmotor.com/forum/forum_posts.asp?TID=878&PN=1
Son düzenleme:


























