- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
caner siz kendınızı cekmedınızmı.:mrgreen:ya polısleri:cherry:
yok ya ben bunları nası çektim hayret ediyorum yani ekrana bakamadımki etrafa bakmaktan
caner siz kendınızı cekmedınızmı.:mrgreen:ya polısleri:cherry:
yok ya ben bunları nası çektim hayret ediyorum yani ekrana bakamadımki etrafa bakmaktan
yok ya ben bunları nası çektim hayret ediyorum yani ekrana bakamadımki etrafa bakmaktan
Toprağım bu fotolarda ben yokum.![]()