04 ARALIK CUMARTESİ BULUŞMA SONRASI YORUMLAR :))))

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
murrat gel gel bişi olmaz.. hava yapma öle RR alım farkı gösterecem yok işte fark mark ikiside motor :king:
arkadaşlar bu yaz murrat nick li murattan ve invent nick li savaştan motor almalarını bekliyoruz.. hele bi almayın arkama alırsam sizi...
sana verdiğim turlarada yazıklar olsun murat :king: (almazsan tabi)
 
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
leto, gözlük yakışmış :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bence Murrat Ve İnvent yaza kalmaz motorlarını alırlar. :thumleft:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
almazlarsa saşarım :tongue: :king:
 
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
194
Bulusma süperr.. Ve herzamanki gibi enson ben yorum yazıyorum ben gec geliyorum zaten yoklamada da en sondayım saol skull.. ayrıca yorumunuda anlayamadım "cool" ? :pr: Bu arada mert dostum gecmis olsun yaa ciddi biseyin yoktur umarım..
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Bana akıl veren arkadaşlara hesap numaramı yolluyorum. Akıl yerine para yollarlarsa, 2004 yılında RR almayan ne olsun :cherry:

0038010 :cherry:
 
Katılım
30 Eyl 2004
Mesajlar
473
murrat konu dışı ama kusura bakma geçen msn'den yazdığında bilg. on'du bense evde off'tum :farao:
MSN mesai saatlerim 07:30-17:15
Beklerim..
 
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
ehe heehe he, motorcu oldugumuz nasıl da belli oluyor, herkesin bir yeri parlıyo, benimde ayakkabılar parlamış :mrgreen: :mrgreen:

IMG_0025.jpg
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Onur'a bakın bodyguard gibi durmuş. 3 kişilik yer kaplamış resimde eheheh :cherry:
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
güzel bir gezi olmuş ve iyi toplanmışsınız yani kalabalıksınız ve yağmurda motor sürmek nasıl anlamışsınızdır umarım :cherry:
burda sadece ateş var arasıra akşam geziyoruz bizde
antalyada kimler var :pr:
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
JetAime' Alıntı:
murrat konu dışı ama kusura bakma geçen msn'den yazdığında bilg. on'du bense evde off'tum :farao:
MSN mesai saatlerim 07:30-17:15
Beklerim..

Hiç önemli değil. Farkettim zaten :cherry:
 
Katılım
30 Eyl 2004
Mesajlar
473
Toblerone senide İstanbulda aramızda görmek isteriz.. (Ben her seferinde katıldım ya o bakımdan :)))) )
 
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
194
murrat, kolumda öle bi güzellik olursa tabi bodyguard gibi dururum :queen: .. ne demisler kadınlar kendilerini koruyan erkeklerden hoslanırlar die :cherry:
 
Katılım
23 May 2004
Mesajlar
246
Arkadaslar yavas yavas siki motorcular olmaya basliyoruz herkeze tesekkurler
Aynen devam. :cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst