03.12 Korkuteli-Elmalı-Finike

Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
114
geçtiğimiz pazar günü bir iş için elmalı ya kadar uzandım. bu seyahatten makinama takılan bir kaç resmi yayınlamak istedim.

sabah 9:00 gibi yola çıktım. hava antalya da biraz serindi ama yukarılara çıktıkça soğumaya başladı. yanıma aldığım yedek içliği giymek zorunda kaldım.
korkuteli ye varmadan kısa bir mola
resim051ak4.jpg

resim052gz1.jpg

resim054ul1.jpg

korkuteli çıkışında bir mola daha
resim055oq2.jpg

resim058eg4.jpg

burdan sonra hava kapatmaya başladı. yer yer güneş hiç gözükmedi. tabi bu durum sonucu hava iyice soğumaya başladı.
bir çay molası vermek zorunluluğu ortaya çıktı. mola verdiğim istasyondan bir görüntü
resim067fx6.jpg

elmalı ulaşıyorum. yüksekten bir iki elmalı fotosu alıyorum.
resim069qk9.jpg

resim070ac1.jpg

elmalı dan çıkıp finikeye doğru devam ediyorum. dönüş sahilden olacak çünkü hava kapttığı için korkuteli tarafı epey soğudu. hatta yağmur bile bekler oldum.
finike yolunda bir ara güneşi yakaladım ve ısınmak için mola verdim.
resim073gm8.jpg

resim076is6.jpg

ileride bulutlar iyiden iye toplanmaya başladı.
resim075qt8.jpg

biraz daha yol alıyorum eşsiz bir manzara ve göl beni kucaklıyor.
avlan gölü.
resim077dq8.jpg

resim078um6.jpg

resim080pe7.jpg

buda öylesine çekilmiş bir resim
resim083in5.jpg

bu gölden sonra iniş başlıyor. yol güzel ve virajlı. bunula beraber aşağı indikçe hava ısınıyor kemiklerimde.
biraz sonra ineceğim yoldan bir kesit.
resim084ix4.jpg

burdan gördüğüm kadarı ile finike tarafı tamamen kapattı. kara bulutlar tepeleri sardı.
resim086nh5.jpg

arycanda antik kentinin girişinde kurulmuş olan tezgahta atıştırma molası.
resim090yi0.jpg

bol virajlı güzel manzaralı yolları geçip sağ salim finikeye ulaşıyorum.
finike limanı.
resim091tj9.jpg

geride bıraktığım tepelerin durumu
resim094nx4.jpg

ordan antalya istikametine devam ediyorum. yoldada yağmur yağmazsa sağ salim eve ulaşırım artık.
olimposun üst tarafındaki yolda bir iki fota daha çekip makineyi artık çantaya koyuyorum. bu son molaydı artık durmadan doğru antalya.
aşağıda çavuş köy ve olimpos.
resim097mf9.jpg

bide siyah incinin fotosu
resim099fo7.jpg

toplam yol 300 km. eh bu haftalık yeter.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
güzel resimler siyah inci desen başlı başına bir manzara:cherry:
eline saglık:rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Aynı yoldan 2 yıl önce geçmiştim.Gerçekten çok keyifliydi.CGL125 imle bir günde toplam 450 km yapmıştım.Dalaman-elmalı-kaş-dalaman rotasını takip etmiş ve resmen hoşaf olmuştum.
Bu arada resimleri küçültsen daha iyi olurdu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst