03/07/2007 Kaza Yaptim..

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
Geçmiş olsun arkadaşım, çok üzüldüm, Sana birşey olmamış, önemli olan bu. :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Abi çok üzüldüm geçmiş olsun, en kısa zamanda iyileşirsin inşallah.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
çok büyük geçmiş olsun. düşme anında refleksle bile olsa bilinçli davranmanız büyük ustalık.
Allah beterinden saklasın. ağrılarınızdan dolayı kendinizi fazla yormayın.
kırmızı makinanız ustadan çıktıktan sonra sizi 2 ay uslu uslu bekleyecektir.
eminim :bounce: iyi günler :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
geçmiş olsun arkadaşım allah beterinden korusun. bu arada yeri gelmişken söylemek istiyorum trafiğe kapalı uygun alanlarda mümkünse panik fren çalışmaları yapmakta çok fayda var. eğer panik fren konusunda yeterli bilgiye sahip değilseniz eğitmenlerden destek alın. ben benzeri bir kaç durumda ciddi panik frenlerle ciddi kazalardan kurtuldum.
neyse tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
50
geçmiş olsun,hasarsız denebilecek durumda atlatmışsın bu kazayı. öldürmeyen şey güçlendirir :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
çok gecmiş olsun kardeş verilmişsadakan varmış allah beterinden saklazın:cyclopsan
 
Katılım
30 Mar 2007
Mesajlar
76
geçmiş olsun ve korumalar sayesinde bu kadar ucuz atlattığını unutmamak gerek ve benim gibi hala koruması olmayan arkadaşların bunları gördükçe biran evvel teçhizatı tamamlamamız gerek :S
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
çok geçmiş olsun arkadaşım verilmiş sadakan varmış
motoruna da üzülmedim değil hani ama cana gelmesin

allah bi daha kaza bela vermesin dostum
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Geçmiş olsun, 70-80 le düşmenin sadece acısını çekiyorsun bu minimum düzeyde etki olsa gerek. Full koruma şart
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun, kırık çıkığının olmadığına inan çok sevindim...
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Çok geçmiş olsun.Umarım ilk ve son kazan olur.Kazadan daha sonra çıkan adele ağrılarını başıma geldiği için çok iyi bilirim.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
geçmiş olsun , sanırım motorunda koruma demiri veya takoz yok , grenaj bayağı zarar görmüş , neyse önemli olan cana bir şey olmaması...
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
abicim geçmiş olsun. allah beterinden saklamış. herkese kazasız sürüşler dilerim...
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Çok geçmiş olsun.Yanlış hatırlamıyorsam bu 2. kaza'n.Neyse takma... motosiklet kökünden gitse ne olur, sen yaşadıkça, yaptırırsında,yenisinide alırsın...Tekrar geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst