02 Temmuz Pikniğimiz

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
asli.jpg


asliben.jpg


asliben2.jpg


ben.jpg


ben2.jpg


ben3.jpg


ekmekarasi.jpg


fatos.jpg


genel.jpg


genel2.jpg


genel3.jpg


genel4.jpg


genel5.jpg


marco.jpg


marco2.jpg


marcoben.jpg


saadetmarco.jpg


saadetavram.jpg


saffet.jpg


saffetfatos.jpg


saffetfatos2.jpg


saffetfatos3.jpg


serhat.jpg


serhatmarco.jpg
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
ustad paylasimin icin saol..cok guzel bi gezi olmus..ama resimler biraz buyuk galiba..:)
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Murat'ığım,
fotolar güzel çıkmış teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
A
D
İ
L
E
R
:pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr:
MARKO BUNUN NE DEMEK OLDUĞUNU bilir kimse yanlış anlamasın bu bizim eski bir dostumuzun esprisi :cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yok sayın kırık işler müdürüm niye alınıcaz ki. bende olsam aynı şeyi derdim. şipşak kpss sonrası ne yapsak ne yapsak derken piknikte bulduk kendimizi. gerçi biraz geç başladık ama çooook güzel ve iyi geçti. yeni bir organizasyon daha yaparız ve sizleri de aramızda görmek isteriz.
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de diyorum bu mangal kokuları nereden geliyor.:silent: paylaşım için sağolun,iyi yapmışsınız:cat: :rendeer:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
güzel eğlenmişsiniz:rendeer: bu arada marko abi sen bana bu hafta sonu için bişey demiştin ama olsun neyse :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel eğlenmişsiniz
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
evet dostlar gerçekten de güzel bir gündü. katılan tüm dostlara sevgiler. ayrıca bir daha sizleri de aramızda görmek isteriz. şu fotoğraf karelerinin içine birazda sizler de girin. yedik, içtik, konuştuk, dertleştik, şarkılar türküler oooooo mis gibi deniz ve esinti. daha ne isteyelim allahtan hayat bu işte.
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
İyi güzelde hocam burası neresidir nedir. Motorlar nerede otobüslemi gittiniz.
Gittiginiz yerde mangaldan yiyecekten başka manzara yokmuydu.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sevgili hocam
oranın neresi olduğu bi sır. söyleyemem masadaki kaskları ve resimlerdeki motorları görmemiş olacaksın sanıyorum. manzara ve diğer resimleri de koyup sayfayı iyice doldurmayayım dedim.
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Pardon hocam.
Ama doldur doldur maksatbu zaten. Bekliyoruz.
Harbigüzel eglenmişsiniz Allah bozmasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst