evet dostlar gerçekten de güzel bir gündü. katılan tüm dostlara sevgiler. ayrıca bir daha sizleri de aramızda görmek isteriz. şu fotoğraf karelerinin içine birazda sizler de girin. yedik, içtik, konuştuk, dertleştik, şarkılar türküler oooooo mis gibi deniz ve esinti. daha ne isteyelim allahtan hayat bu işte.