02 Haziran Eskihisar.. Başkadır muhabbetler..

Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyy beyaz gelinlikle he.. inşallah o günleride görürsünüz
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Olayı aşmışsınız yahu.. Hayırlısı diyelim biz de :) Bu arada akşamları bu tarafa gelmek isteyen arkadaş olursa haber etsin yeter.. Biz her akşam Eskihisar'dayız.. Başımızın üzerinde yeriniz var.. Laf olsun diye demediğimizi buraya ben bu akşam geliyorum diyen arkadaş anlayacaktır.. Resimleri de yayınlarız..
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
şu finalleri bi atlatayım da, ben gelmek istiyorum zaten:)
ashes, dishy; allah tamamını erdirsin diyelim artık:)
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
Highway' Alıntı:
Wayyy Wayy Wayyy.,
Ne Güzel Eglenmissiniz, Gelcem bi gün Gebzeye yaniniza Ahmet abi, bak olmuyor böyle bizsiz haaaa, Herkese Selamlar.....
canım kardeşim ne zaman istersen başımın üstünde yerin var.bir hafta sonu beklerim benim misafirim olursun bizim buralarda yaz başkadır.:bounce:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Bu yaz Eskihisar civarında "rakı roka balık" tüketiminde ciddi bir artış bekleniyor.

Rakı ile roka kolayda, balık durumu nasıl olur bilemem ?

Ashes, balıkçı Ahmet abinle fazla mesai gözüküyor sana....
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay abim her zaman bekleriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst