02/09/2007 {MT} Gaziantep Rumkaleye gidiyor...

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Süper bi gün geçirdik kazasız belasız tamamladık gezimizi en önemliside bu zaten geziye katılan bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum elinize kolunuza sağlık...:rendeer::rendeer::rendeer:


Not:Gökhan Hariç Ama Pis çinli...::dalga::::dalga::::dalga::
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
14
çok güzel bir gezi oldu tek kelimeyle mükemmel diyebilirim:cat:
beni arçı olarak alan yahya kardeşimede teşekkürler:rendeer:
yahya abicim şu tirreme sorununuda bi haletsen diyorum arkada azer bülbüle döndüm türkü çıgırasım geliyordu :queen::queen:
emegi geçen herkese teşekkürler süper bir gündü..:cat::cat:
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
arkadaşlar çok süper bi gündü daha barajın soguk suyu aklımda.Gelen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum ellerinize saglık:)ali abide birazdan fotoları eklerse ne kadar güzel yerler oldugunu herkes görür.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst