02.07.2013 te yunanistan amotorla gitmek istiyorum.katılımçı arkadaşlar varmı..?

Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
14
arkadaşlar Yunanistan olursa Bulgaristan a motorla çıkmak istiyorum ilk çıkışım ve biraz tereddütüm var.nede olsa ülkemizin dışı bilen veya eşlik etmek isteyen kardeşlerimden yardımcı olmalarını veya katıla bilecekler varsa beraber çıkmak istiyorum.şimdiden teşekkürler.bide uluslar arası ehliyet 350 tl imiş.kimi arkadaş gerek yok sormadılar.kimisi soruyorlar denildi.almasak olurmu...?şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
17 Eyl 2012
Mesajlar
3
Merhaba, yunanistan gezisini yapabildiniz mi? Ben de gitmeyi düşünüyorum da, eğer gittiyseniz tecrübenizden yararlanmak isterim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst