- Katılım
- 4 Ocak 2006
- Mesajlar
- 520
- Konu Yazar
- #1
Selam dostlar
Buhafta Mersin limonluya gittik. Geçen hafta büyük bir grupla gitmiştik Elvanlı köyüne ve ardından dondurma yemeye madoya..
Dondurmacıda herşey çok güzeldi çok eğlendik ve akşam olmasına ragmen kimse kalkmak istemedi.
Ama bunun zararını bu hafta gördük.evli olupta geçen hafta geziye gelen arkadaşlarımız evlerine geç kaldığı için eşlerinden KIRMIZI kart görmüşler malesef bu yüzden bu arkadaşlarımız 2 gezi ceza aldılar hatunlarından:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Allahım sana şükürler olsun ki böyle bir sorunum yokkkk.İnşallah olmazda"azıcık aşım agrımaz başım" misali ben hayatımdan memnunum:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
İşte ÇMSK nın panosundaki bugünki katılım listesi

Sonradan Uğur abi de geldi eşi ve çocuklarıyla
Limonluya gittik izzet in yerine süper bir kazık yedik.örnk.roka salatası 8 ytl valla sudan ucuz:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: neymiş büyük tabakta gelmiş.
ya kardeşim bu roka dene ot un çuval ı kaç para be.haa motorcuyuz ya atın kazığı.....
Ama bidefa kazık yenilmeyle i.... olunmaz ama reklamında böylesi izzet in yerine süper reklam olur dimi.
valla yedik içtik deniz e de girdik.Ama dönüş yolunda sevgili tamer kardeşimin harley Davidson u (kendi tabiriyle harlisi) okuma yazması az olunca ancak harli diyebiliyoda hehehhheh.alarmı çalmaya başladı durduk yerde ve susturamadık.biz buara 3 kişi önden yola çıkmıştık.ve gelen giden olmadığını farkedince durduk bekledik.olmadı tlf aradım neoldu diye bu durumu anlattılar.
Bizim artçı misafirlerimizin gitmesi gerekiyordu ve biz yola devam ettik.
Orda harlinin yanında kalan arkadaşlarımız tüm müdehalelere ragmen susturamamışlar.Harli yi
Tamam demiş ler sen harlisin devıtsın sın gerçi devıtmamış ama:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Yok olmamış alarmının kumandasının pili bitmiş harli susmuyor.....
Harliiiiii harliiiii harliiiii diye bagırıp duruyor.uzun uğraşlardan sonra istabuldaki harli acil servisini aramışlar şifreler girilmiş (Ba ba baaaaaa bide şifreli ya. ya ne motor muş bu harli:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Durun ya bide resmini ekleyim şu Harlinin

Pardon bu harli degil bu harlinin tommiks i tamer.
Kendisi süper bir tatto ustasıdır önce kendin de denemelerle başaldı bu işe o yüzden vücudun da anlaşılmayan resimler falan var 13 yaşından küçükler bakmasın saglıkları açısından kötü olabilir:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tommiks tamer ve sevgili eşi. Tamer zavallı kadına da dövmeler yapmış işi ögrenecem diye.Ama allah var şimdi çok güzel şeyler yapıyor (gerçi bir kaç kişiyi telef etti ama daha önce ):mrgreen: :mrgreen:

Veeee harliiiiiiiiiii+tommiks rambo tatto

Buresimde kulübümüzün son hali.Aksesuar reyonu da son hızla bu hale geldi 1 haftaya kadar açıcaz inşallah



gezi resimlerinin dışında bir muhabbet olsun istedim ve bu haftaki günah keçisi tamerdi.
Çünki bizi izzet in yerine götüren oydu, izzette bizi oydu...:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hoşça kalınnnn:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
Buhafta Mersin limonluya gittik. Geçen hafta büyük bir grupla gitmiştik Elvanlı köyüne ve ardından dondurma yemeye madoya..
Dondurmacıda herşey çok güzeldi çok eğlendik ve akşam olmasına ragmen kimse kalkmak istemedi.
Ama bunun zararını bu hafta gördük.evli olupta geçen hafta geziye gelen arkadaşlarımız evlerine geç kaldığı için eşlerinden KIRMIZI kart görmüşler malesef bu yüzden bu arkadaşlarımız 2 gezi ceza aldılar hatunlarından:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Allahım sana şükürler olsun ki böyle bir sorunum yokkkk.İnşallah olmazda"azıcık aşım agrımaz başım" misali ben hayatımdan memnunum:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
İşte ÇMSK nın panosundaki bugünki katılım listesi

Sonradan Uğur abi de geldi eşi ve çocuklarıyla
Limonluya gittik izzet in yerine süper bir kazık yedik.örnk.roka salatası 8 ytl valla sudan ucuz:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: neymiş büyük tabakta gelmiş.
ya kardeşim bu roka dene ot un çuval ı kaç para be.haa motorcuyuz ya atın kazığı.....
Ama bidefa kazık yenilmeyle i.... olunmaz ama reklamında böylesi izzet in yerine süper reklam olur dimi.
valla yedik içtik deniz e de girdik.Ama dönüş yolunda sevgili tamer kardeşimin harley Davidson u (kendi tabiriyle harlisi) okuma yazması az olunca ancak harli diyebiliyoda hehehhheh.alarmı çalmaya başladı durduk yerde ve susturamadık.biz buara 3 kişi önden yola çıkmıştık.ve gelen giden olmadığını farkedince durduk bekledik.olmadı tlf aradım neoldu diye bu durumu anlattılar.
Bizim artçı misafirlerimizin gitmesi gerekiyordu ve biz yola devam ettik.
Orda harlinin yanında kalan arkadaşlarımız tüm müdehalelere ragmen susturamamışlar.Harli yi
Tamam demiş ler sen harlisin devıtsın sın gerçi devıtmamış ama:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Yok olmamış alarmının kumandasının pili bitmiş harli susmuyor.....
Harliiiiii harliiiii harliiiii diye bagırıp duruyor.uzun uğraşlardan sonra istabuldaki harli acil servisini aramışlar şifreler girilmiş (Ba ba baaaaaa bide şifreli ya. ya ne motor muş bu harli:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Durun ya bide resmini ekleyim şu Harlinin

Pardon bu harli degil bu harlinin tommiks i tamer.
Kendisi süper bir tatto ustasıdır önce kendin de denemelerle başaldı bu işe o yüzden vücudun da anlaşılmayan resimler falan var 13 yaşından küçükler bakmasın saglıkları açısından kötü olabilir:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tommiks tamer ve sevgili eşi. Tamer zavallı kadına da dövmeler yapmış işi ögrenecem diye.Ama allah var şimdi çok güzel şeyler yapıyor (gerçi bir kaç kişiyi telef etti ama daha önce ):mrgreen: :mrgreen:

Veeee harliiiiiiiiiii+tommiks rambo tatto

Buresimde kulübümüzün son hali.Aksesuar reyonu da son hızla bu hale geldi 1 haftaya kadar açıcaz inşallah



gezi resimlerinin dışında bir muhabbet olsun istedim ve bu haftaki günah keçisi tamerdi.
Çünki bizi izzet in yerine götüren oydu, izzette bizi oydu...:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hoşça kalınnnn:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: