- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 6,290
ben şimdi çıkıyorum anca gelirim dolaşa dolaşa sanırım 
geçmiş olsun dostum kaderini paylaşan bir kardeşin daha var ama çıkaracam bandajı olmuyo böyle:cherry:
Dostum motorunda akünün artı kutbundan iki kablo çıkar birisi kalındır direk marş rölesine gider. Bunda sorun yok. Yalnız tesisatın diğer kısımlarını besleyen 2, kablo (ince olan) onu mutlaka kuvvetlendirmeni öneririm. Tüm yükü taşıyabilicek güçte bir kablo değil. yok uğraşamam dersen mutlaka onu dipten kesip ucuna sağlam bir pabuç takarak direk akü kutup başına vidala.daha yeni topladım motoru... şarj sıkıntısını da sanırsam çözmüş oldum. buluşma da kaçtı arada. helali hoş olsun artıkın başka buluşmalara.