4.500 ytl'ye 0 km SYM joyride mı.
6.500 ytl'ye 3000 km'de piaggio mu almalı?
birazda siz aklımı karıştırın lütfen...:silent:
aynı sorunu birkaç ay evvel ben yaşadım.
ve sıfır joyride200 adım,
iyiki de almışım. muazzam bir makine, konforlu, atak, sele altı bir dünya ve muazzam frenleri var. yapısı itibarıyla hem trafikte araya rahat giriyor hem de ayağını öne uzatıp sürebiliyorsun. virajı süper, ayaklık sürtene kadar yatırabilirsin, çok dengeli bir makine. 120-130km/h görüyorsun. titreşim yok, motor-egsoz sessiz.
http://www.scooturk.net/showthread.php?t=2254 burda bol resimli joyride bilgisi var
piaggio da tabiiki başarılı bir makine ama "ikinci el" sakat konu, ya km si ile oynanmışsa, ya balatası-debriyajı sorunluysa, scooter'da yolda kaldın mı kalırsın. süprizlere hazır ol. akusü sorunluysa yine yolda kalırsın. (joyride'da kick start da var

)