0.km motorda tornavida anahtar takım veriyorlarmış ?

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler ben 0km mondi almıştımda arkadaşın biri demişti motorun yanında anahtar tornavida vs. takım veriyorlar diye bunuda servisler alıyor diye CİDDEN varmı böyle bişey
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
yav çinli izeltaş takım mı koyuyorki servis alsın motorun yanında gelen dandik tornavidayı anahtarı :jocolor:
tövbe tövbe ...
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Aldığım tüm 0km motosiklerde genelde sele altında bir küçük çanta içerisinde gerekli alet edevat mevcuttu. Zaten mevcut ise, kullanma kılavuzunda yazıyor
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bir çok motosikletin takim anahtar kutusu ya da çantasi vardir.
Bu çantada acil ihtiyaçlarinizi görebileceginiz, buji anahtari gibi bir takim aletler bulunur.
Ama her motosiklette varmidir,
varsa bunu servisler iç ediyormudur,
onu bilemem.
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim arkadaşda mfh almıştı o önceden ayıktıgı için kpmış takımı bizimkini servis çarptı 500kmde bakımından 50tl para aldı şimdi zincirimde boşluk var yarın onu yaptırcam gene para isterse direk şikayet edecem inanın mondialden nefret ettim arkadaş
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Sıfır motorda ufak çaplı alet edavat (özel bi kılıf içerisinde buji anahatarı tornavida bi kaç gerekli açık ağız anahtar birde pense) olur. Kullanım kılavuzunda avadanlık diye bahsedilir. Bunları servisler almazda ikinci ele düşünce ilk sahipleri alır bazen ondada kasıt olduğunu sanmıyorum kullanılıp bir yerlere kaldırılıp orada unutulmuş olur genelde
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
buji anahtari motorunda bir yerdedir ya sele altinda yada akunun altinda
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Honda CBF150, Yamaha FZ6 Fazer ve tüm KTM'lerde olduğuna şahidim. Çinlileri bilemem.
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorumu toparlarken delik deşik ettiler zaten çizik çektim herşeye bugün otoyola araba sollarken bile yavaş yavaş geçiyorum sollarından kafamı kaldırıyorum motorun hızı80ne düşüyor pusuyorum 90 yapıyor cub almakla hata ettim seri seri ama uzun yoldada insan bastımı gitsin istiyor be :/
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
100 lük motordan ne bekliyorsun. daha yüksek sürat istiyorsan en az 250 cc bakmalısın.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
mondial servis arkadaşımdır. bu zamana kadar mondialin onlarca motorunu beraber kutudan çıkarıp topladık. bırakın takım çantasını bir tane buji bile çıkmaz içinden. boşuna servisin günahını almayın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst