0 KM MOTOR ÇOK ISINIYOR MOTOR BLOGU NE KADAR ISINMALI ?

Katılım
23 Ağu 2018
Mesajlar
780
Arkadaşlar 0km motor aldım hadi güzel akü işini çözdüm ama motor rolantide bile okadar çok ısınıyor ki üstünde yemek pişirsem pişer elimi koysam eritir o kadar ısınıyor kı şashe bile ılıyıp sıcaklaşıyor Bir motor blogunun ne kadar ısınması normaldir?. İçerisinde yağ var çubukta gözüküyor ama yağ cok saydam ve beyazımsı elde yayılıyor sadece

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------

Ayrica motoru buradaki bir motorcuya goturdum ayni zamanda benim motorumun bayisiymiş. Bi bakarmisin abi isiniyor sorunu var mi diye dedi ki git 2saate gel zaman gecti dedi ki herşeyi normal.
 
Katılım
28 Tem 2017
Mesajlar
675
Ehliyetinizi alıp Rodaja başlayın hepsi geçer. :)
 
Son düzenleme:

orh

Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
269
hava soğutmalı mı motosiklet birde dur kalk trafiktemi ısınıyor yoksa yol aldığın zamandamı ısınıyor
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
kimseyi dinleme ve motorunu kurcalama, kurcalatma.
eski konulardan hatırladığım kadarıyla rks180 almıştın yada ona benzer birşey. motor dediğimiz makine zaten yapısı gereği ısınıp ideal çalışma sıcaklığına ulaşmak zorunda. el değmeyecek kadar ısınması yağmur yağdığında yerlerin ıslanması kadar normal birşey. zaten hava soğutmalı motor olduğu yerde çalıştığında dahada ısınır. soğuması için yol yapması gerekiyor ama bu soğuma öyle 100 dereceden 50 dereceye düşme gibi olmaz motoru ideal çalışma sıcaklığında sabit tutmaya yarar ve motorunuzla belli bir yol yapsanız bile el değmeyecek kadar ısınır gayet normal.
 
Katılım
28 Tem 2017
Mesajlar
675
İzmir'in neresindensiniz. Kendi kendinize çok kasvetleniyorsunuz. Gelelim bir görelim :)
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Rodajda motor daha fazla ısınır zaten. Hatta rodajda motor freni daha güçlüdür.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
o motorda hararet göstergesi yokmu biraderim , elimi yakacak gibi ısınıyor diye bir ölçüm şekli olurmu :) kusura bakma ama bizim usta takımının en sevdiği kullanıcılardan birisin , bu kadar fazla pipirikli olma yoksa daha çok sever bunlar adamı :D
 
Katılım
23 Ağu 2018
Mesajlar
780
o motorda hararet göstergesi yokmu biraderim , elimi yakacak gibi ısınıyor diye bir ölçüm şekli olurmu :) kusura bakma ama bizim usta takımının en sevdiği kullanıcılardan birisin , bu kadar fazla pipirikli olma yoksa daha çok sever bunlar adamı :D

İlk motorum :) Zengin zübbe dedikleri cinsten bir insan değilim. Liseden beri Altın elbiseli adamın videoları ile büyüdüm ama bu videolar Tecrübede Pratiğe dönmüyor malesef en azından bir yere kadar Sözüm o ki henüz Motor Konusunda Toy'um Buradaki bilgili abilerim yani sizlere danışmazsam kime danışacağım :'(
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
İçten yanmalı motorların çalışma sıcaklari diye aratarak Google a da danisabilirsin.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Bu soru pek çok yeni başlayanın aklını kurcalıyor. Motorun fazla ısınıp ısınmadığını elinizi temas ettirerek veya yaklaştırarak anlayamazsınız ve fazla ısınıyor düşüncesi genellikle psikolojiktir. 110 derece ve üzeri çoğu motor için sıkıntılıdır. içiniz rahat etsin istiyorsanız IR ısı ölçer alıp sıcaklık kontrolü yapabilirsiniz.

https://urun.n11.com/termometreler/wintact-wt320-infrared-temassiz-uzaktan-sicaklik-olcer-P287257351?gclid=CjwKCAiAlvnfBRA1EiwAVOEgfAhPDGNI9EHdqHgxzijup2tm3oYNVE3j5OiXxpEdS1MK8iNrNVV0IxoC9kgQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst