- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar 0km motor aldım hadi güzel akü işini çözdüm ama motor rolantide bile okadar çok ısınıyor ki üstünde yemek pişirsem pişer elimi koysam eritir o kadar ısınıyor kı şashe bile ılıyıp sıcaklaşıyor Bir motor blogunun ne kadar ısınması normaldir?. İçerisinde yağ var çubukta gözüküyor ama yağ cok saydam ve beyazımsı elde yayılıyor sadece
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------
Ayrica motoru buradaki bir motorcuya goturdum ayni zamanda benim motorumun bayisiymiş. Bi bakarmisin abi isiniyor sorunu var mi diye dedi ki git 2saate gel zaman gecti dedi ki herşeyi normal.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------
Ayrica motoru buradaki bir motorcuya goturdum ayni zamanda benim motorumun bayisiymiş. Bi bakarmisin abi isiniyor sorunu var mi diye dedi ki git 2saate gel zaman gecti dedi ki herşeyi normal.