Rolantide ilk çalıştırdığımda devir kendiliğinden 2500e kadar çıkıyor sonra iniyor. Sabit kalmıyor yani. Hafif hafif oynuyor. Müşürü servis yeni değiştirdi.
Rolantide ilk çalıştırdığımda devir kendiliğinden 2500e kadar çıkıyor sonra iniyor. Sabit kalmıyor yani. Hafif hafif oynuyor. Müşürü servis yeni değiştirdi.
__To Be Or NoT tO be__
bende de 6n kasası vardı bu arabaların tüm kronik arızalarını biliyorum çünkü yaşadım..4 vites dişlisi yüzünden sanzumanı dağıtıp 2 kez yolda kaldım..3 kez sanzuman toplattım..3.cü de komple çıkma sanzuman aldım taktırdım..gaz kelebeğini 3 kez kendim söktüm..2 kez ustaya söktürdüm..uzun yolda giderken 4ten 5e atacağım zaman rolantı kendi kendine oynuyor ben daha 5e atamadan araba stop ediyordu hızla giderken..ışıklarda beklerken rolantı kafasına göre aşağı yukarı oynayıp duruyordu..eğer rolantıde de sıkıntı var ise gaz kelebeğinden olur tekleme..rolantı dalgalanması yoksa ve gaza yüklendiğin zamanlarda yapıyorsa müsürden yapar..müsürü yeni aldığını biliyorum..ama ben sıfır aldığım gaz kelebeğinın arızalı çıktığını da geri iade edene kadar neler çektiğimı de biliyorum..gaz kelebeğini söküp dağıtabilirim diyorsan sana nasıl tamir edebileceğini de anlatabilirim dilersen..
Teşekkür ederim arkadaşım ilgin için Dün dayımla dağıttık gaz kelebeğini. temizledik tekrar topladık tekleme sorunu daha da arttı. benim kasa 6n2. 6n ile aksamları aynımı acaba? Dediğin gibiyse müşürden de olabilir...
__To Be Or NoT tO be__
motor hacimleri farklı da olsa yapılar, elemanlar ve çalışma prensipleri aynı.. perçinleri var gaz kelebeğinin onları koparıp kelebeği tamamen ayırıp açınca içinde karbon bi levha var göreceksin ve o levhanin üzerinde teller var hareket edip rolantıyi düzenleyen o ince teller..zamanla karbon üzerinde aşınma ve centık yapıyor o teller ve karbon bozulduğu için iletkenliği kaybolup rolantı oynaması yapıyor..o ince telleri hafifce iz yapmamıs karbon üzerine doğru eğer isen gaz kelebeği arızası ortadan kalkıyor..elin yatkın değilse sakın deneme derim arkadaşım..ben de yedek bi tane var diye eskisini söküp parçalayip arızanin sebebini bulmuştum..daha önce bunu yapanı da görmedim..900 lira fiyat verince servıs gidip yan sanayi aldım 300liraya o da arızalı çıktı..ben de eskisini tamir edip geri taktım da kurtuldum o beladan..sen dua et araban tüplü değil gaz daha ince bir yakıt olduğu için o gaz kelebeği seni deli ederdi..
Zamanında sıfır aldığım alfa romeo aracım 2 sene sonra dediğiniz problemi yaşattı. Sanayide gittiğim şerefi bol bir usta yepyeni buji kablolarını eski püskü ömrü bitmiş buji kablolarıyla değiştirmiş. Gittim serviste yeni buji kablosu taktırdığımda sorun çözüldü.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)