Halkalı Atlatılan Kıl payı Kaza
-
Halkalı Atakent 4. Caddede bu Akşam halı saha maçından çıktım. Arabada 2 kişiyiz, kavşaktan ana yola sola döndüm ama kavşağa yanaşan araba hızlı geliyordu kavşağa 500 mt mesafesi var ve sellektör yapıyor yola çıkmamam için, fakat ben aldırmadan çıktım ve arkamda fren yapmak zorunda kaldı. Ben en sol şerde çıktım ve bana epey sinirlendi sanırım çünkü neredeyse arka tampona dayandı. Bu sırada önümde scooter ile kurye var ve soldaki Işık'ta bekleme şeridine doğru sinyal veriyor, o sırada ben hem arkamdaki gri astradaki atarlı elemanı ve aynı zamanda önümdeki scooterı kolluyorum.
Bu sırada arkamdaki eleman hızla solumdaki bekleme şeridinden beni geçmek için sola çıktı bende onu görmemle korna ve sellektörle önümdeki scooteri uyardım. Scooter sola girmedi ve kaza önlendi.
Bence bu tip araba ile suç işlemeye meyilli psikopat manyaklar için arabalarda dahi kamera zorunlu olmalı.çünkü ben hem maçın adrenalini hemde olayın adrenalininden plakayı alamadım. Gerçi o kaza olmuş olsa sanırım astra daki elemanı çıktığı yere kadar kovalar ve polise ihbar ederdim.
Biz motor kullananlar olarak trafikte bu gibi psikopat manyaklar ile beraber büyük risk altındayız.
Lütfen siz siz olun çok emin olmadan şerit değiştirmeyin bulduğu her deliğe girecek manyaklr var. Lütfen tahminle ve görmeden şerit değiştirmeyelim.Benim gördüğüm olayın tek olası sonucu ölümdü çünkü.
Okuyanlara sabrı için teşekkürler. Lütfen imla hataları için kusura bakmayın mobilden yazıyorum.
Reklamlar
-
500 mt den seni Nasıl görüyor, sana vursa hatalı sensin, yol hakkı aracın beklemen lazım, sellektör yapmışsa yol vermek istememiş zaten
-
Evet haklısınız, hız limiti 50 olan bir yolda 100 üzeri hızla herkese uzak mesafeden sellektör yapanın hakkıdır yol.
Bu mantıkla hiç kimse İstanbul' da ışıksız kavşaklardan dönemez. Bu arada trafikte ters yönde olmadığınız sürece arkadan çarpan haksız olacaktır.
-
Tvs01 adlı üyeden alıntı
500 mt den seni Nasıl görüyor, sana vursa hatalı sensin, yol hakkı aracın beklemen lazım, sellektör yapmışsa yol vermek istememiş zaten
Kavsaklarda yol hakki kavsaga giris yapmis olan aractadir. Bilmem kac metreden kaptirmis gelen sehir magandalarinin degil.
-
ardem80 adlı üyeden alıntı
Evet haklısınız, hız limiti 50 olan bir yolda 100 üzeri hızla herkese uzak mesafeden sellektör yapanın hakkıdır yol.
Bu mantıkla hiç kimse İstanbul' da ışıksız kavşaklardan dönemez. Bu arada trafikte ters yönde olmadığınız sürece arkadan çarpan haksız olacaktır.
100le gidiyor diye yol vermek zorunda değil siz yol vermek zorundasınız.
Belki hastası var acil işi var bir yere yetişmesi gerek.
Trafikte hızlı giden arabadan daha tehlikeli bişey varsa yavaş gidendir. Nerde ne yapacağı nereye döneceği belli olmaz.
-
ardem80 adlı üyeden alıntı
kavşaktan ana yola sola döndüm ama kavşağa yanaşan araba hızlı geliyordu kavşağa 500 mt mesafesi var ve sellektör yapıyor yola çıkmamam için, fakat ben aldırmadan çıktım
Buradan sonrası teferruat gibi kalıyor. Ya karşındaki sürücüye saygısızsın, ya da kavşaklarda geçme önceliği kuralından bihaber. İki ihtimalde de hatalısın yani.
Sonrasında olanlar ise ayrı bir konu. Yine de temel hata senin. Sen düzgün dönmüş olsan, sonrası zaten olmayacaktı.
Analogue at birth, digital by design. The fat on my body is the designer and the brain is trying to be the coder.
-
Al dedi git dedi ne yaparsan yap dedi gibi olmus
Videosuz olmuyor boyle seylrr
-
Aldirmadan ciktim diyop de hatayi karsi tarafta aramak.
Atiyorum adamin freninpatlamis olsa ve o yuzden kaptirmis gelio olsa ne olacakti. Sen kavsaga kendini attiginda kacinilmaz son. Hadi bu extreme ornek oldu. Dier arabayi kullananin acemi olsugunu dusun, senin hatan yuzunden sana carptigini veya sana carpmamaknicin aracin kontrolunu kaybesip ciddi bir kaza gecirdigini dusun. O zaman da oh iyi oldu dikkatli gitmeyi ogrenir mi diyeceksin.
Scooter i korumaniz iyi olmus ama bilin ki hata sizin.
Trafikte yanlisi yanlisla duzelterek iyi surucu olunmaz. Iyi surucu hakli veya haksiz bir tehlike durumunda ennonce tedbir alan, en once duran, en once frene basandir.
-
Trafik Yönetmeliği Madde 101. a
Sürücüler
a) Kavşaklara yaklaşırken, dönemeçlere girerken, tepe üstlerine yaklaşırken, dönemeçli yollarda ilerlerken, yaya ve hemzemin geçitlerine, tünellere, dar köprü ve menfezlere yaklaşırken, yapım ve onarım alanlarına girerken, hızlarını azaltmak,
b) Hızlarını, kullandıkları aracın yük ve teknik özelliğine, görüş, yol, hava ve trafik durumunun getirdiği şartlara uydurmak,
c) Diğer bir aracı izlerken yukarıdaki fıkrada belirtilen durumları göz önünde tutarak güvenli bir mesafe bırakmak,
d) Kol ve grup halinde araç kullananlar önlerinde giden araçları, aracın cinsi itibariyle bu Yönetmeliğin 100 üncü maddesinde tesbit edilen yapabilecekleri azami hızlarının yarısı kadar metreden az olmayacak mesafeden takip etmek,
Zorundadırlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)