www.kuralkan.net yedek parcalarını bulabılır,fıyatını gorup secımı yapıp ve satın alabılırler. ılımızde hyo markaya sahıp olanlar sahsen gelıp ıhtıyaclarını aldılar. dedıgın gıbı kısacası mugdur olmayacaklar.
www.kuralkan.net yedek parcalarını bulabılır,fıyatını gorup secımı yapıp ve satın alabılırler. ılımızde hyo markaya sahıp olanlar sahsen gelıp ıhtıyaclarını aldılar. dedıgın gıbı kısacası mugdur olmayacaklar.
inşallah gusel seyler olur...
Hyocular mağdur olmasında..
ben derim ki st alacak olanlar hazirandan önce mutlaka alsın
firma ürün temsilcisi olduğum bir markamız var.. yaklaşık 2004 ten beri üretim yapıyor ve dünyanın her yerine malzeme satıyor adamlar.. bu markanın malını türkiyede 3 firma satıyor.. biri de biziz..
ama diğer satıcılardan biri markanın adını kendi üzerine almaya kalkıyor. allahtan memurlardan biri uyanıyor ve gerekli uyarıyı firmaya yapıyor.. ve şimdi mahkemelikler..
yani dünya çapında üretim yapan bir firma adını tescillemeye gerek duymuyor.. zaten adı belli markası belli ürettiği belli.. ismi üzerine almaya kalkmak gibi bir ahlak dışı davranışı dünyanın diğer ülkelerinde göremezsin zaten. bu şekilde bir girişim yapıldığında onayı veren kurumun memurları araştırma yapar.. böyle bir olay oluşmaz bile.. zamanındaki inceleme yapan memur/memurların acizliğinden kaynaklı bir sorun bu.. hiç onaydan geçmemeliydi..
bunun dışında.. kanuni yi övmüyorum. siyasal bağlantıları midemi bulandırıyor.. çin malını türk malı diye satmaya kalkmaları midemi bulandırıyor.. montaj yapıp motosiklet üreteceğiz demeleri de midemi bulandırıyor ama yine de bir başlangıç.. asla üretime yöneleceklerine de inanmıyorum orası da var..
ki zamanında yaptıkları işlerle üretim mühendislikleri de ortada.. alman mz i var bende 18 senedir kaya gibi.. bana yerli üretim olan ve dokuz senedir kaya gibi duran tek bir mz gösterin, bekliyorum.. kesinlikle revizyon görmemiş, kesinlikle motoru açılmamış, kesinlikle sağına soluna dokunmaya gerek kalmamış...
şöyle anlatayım.. 90 model mz.. 18 yıllık.. 55000 km de.. orjinal zinciri üzerinde..
bana bunun ayarında bir tane yerli mz gösterin..
adamlar şanzımanın hava kanallarını es geçmişler zamanında kolay üretebilmek için inanabiliyor musunuz? ondan sonra şanzıman kilitlesin yolda giderken.. üstündeki sürücü de (afedersiniz) ne b.k yerse yesin.. kimin umrunda? ölür mü kalır mı? kafası mı, kolu mu kırılır?... kim bilir daha neleri es geçmişlerdir.. ondan dökülmye başlıyor zaten yeri malı mzler 4-5 sene sonra..
neyse.. bunlar benim görüşüm ve sadece beni bağlar..
ki en önemlisi zaten motosikletler aynı.. ben fotoğrafalrını da çektim.. motorları da aynı.. motorların üzerindeki amblem bile aynı.. yani herşeyi aynı.. parça sorunu falan yok. nasıl olabilir ki? tamamen aynı motosiklet.. sadece üzerindeki yapıştırma marka isimleri farklı..
aynı çin malı motosikletin dört beş farklı marka altında satılması gibi.. her biri aynı motosiklet ve aynı parçaları kullanıyor..
dolayısı ile hyo kullanıcılarının da en küçük parça sıkıntısı çekeceklerini sanmıyorum.. belki karbüratör vb yakıt sistemi parçaları olur.. o da yeni neslin enjeksiyonlu geldiğinden dolayı..
İnşallah Kanuni S&T/Hyosung'u da eline yüzüne bulaştırmaz. Çok kötü başladılar, umarım düzelirler.
Bence daha güzel olacak hem kanuniden parça sıkıntısı olmadan müşteri parçasına daha hızlı ulaşabilir
mekanik kısımlar vida dökecek, durup dururken bir yerinden çatlayacak, ek yerlerinde kaynaklar kopacak ama motor sapasağlam
...Sergerdan...
Hayırlı olsun... Hyocular sıkıntı çekmezse iyidir...
memleketimize hayırlı olsun hiç resim yokmu
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
ELINT; alta "Ayrıntılı bilgi:MotoAktuel" yazmayı unutmuşsun
1-3-8........................................138
FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA
"İlk yerli S&T motosiklet haziranda çıkıyor."
Şuna yerli demiyorlar mı, sinir oluyorum resmen..
Yine montaja devam; yabancı markaların parçalarını al, burada birleştir. Renault, Tofaş vs. olduğu gibi.
Kanuni' nin %100 Çin malı motosikletleri, üzerine kanuni çıkartması yapıştırıp "Türk malı" diye satmasından çok da farklı değil bana göre.
"Biz de Türkiye’de Hyosung üretebilmek için bu mahkemenin sonucunu bekliyoruz."
Oldu canım, bekleyelim o zaman hep beraber, ölme eşeğim ölme.
Mahkemelik olana kadar aklınız neredeydi sevgili yöneticiler, sevgili türk tüccarları?
Peki bir de şunu merak ediyorum, kim bilir ne zaman biteceği belli olmayan o mahkeme, eğer Kanuni grubunun aleyhinde bir karar verirse ne olacak? Bütün bu fiyakalı açıklamalar vs. havada mı kalacak o zaman, söylenen laflar yutulacak mı? Hem devam eden bir yasal süreç içerisinde, kamuoyuna bu tip demeçler vermek ne kadar doğru acaba?
Hyosung kullanıcıları için hayırlısı olsun diyorum sadece..
anlayacağımız kanuninin masalları devam ediyor ))))
[B]YOLUNUZ VE FARINIZ HER ZAMAN AÇIK OLSUN[/B] :cat:
Kanuni....Ben bir tane Kanuni biliyorum.Oda Sultan Süleyman Kanuni...Gerisi traşşşşşşşşşşş....
Metin ÖZKUL
Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen birşey olduğunu anlayacak...
umarım kanuni bu işi yüzüne gozüne bulaştırmaz. motor üstünde markanın yazılışı şu an gordüğünüz yazı karakteri gibi,bu kadar güzel gorünen bi motora yakıştımı şimdi.. ikincisi reklam pazarlama rezalet net sitesine giriyorun resimler rezalet hangi mantıktır bi site yaptıramadınmı iki adam akıllı foto çekemedinmi kardeşim.. insan güzel bi site yapar güzel resimelr koyar. motoru güzelleştirir. bi enjeksiyon koydu motor 171 kilo olmuş yuh 250 lik motor bu. bunlar onemli şeyler kulaktan kulağa uyduruk diye yayılır satışlar düşer. ben patron olsam hepsini kovarım nası bi zihniyettir bu kardeşim güzelleştiriceğine iyice dibe vuruyo. sinir oldum yaa
honda yıllarca honda,bmw yıllarca bmw,harley yıllarca harley olarak kalmış ve burada saymadığım yüzlerce marka var hatta mz bile kanuni tarafından alınmadan önce yıllarca mz olarak kalmış şimdi ben dışarıdan bakınca ortada bir markalaşamama veya marka olamama sorunu görüyorum mz den başlarsak bunu kanuni adıyla bir müddet ürettiler ve kullandık bu markanın değişik modellerle Türkiyede üretileceğini zannediyorduk hatta bu modelin 4 zamanlı 125 liği çıkınca arkasını bekledim ama gelmedi gelmemesi bir tarafa şu anda mz kullanmıyorum ama mz kullanan arkadaşların dediği kanuni bir dönem ürettiği mz lerin arkasında durmadı yedek parçasını bulamıyoruz diyorlar üretimden kalkalı çok olmadı ve o dönem mz alanlar titan almadıklarına pişman olmaya başlamış diyorlar ama bu konuda son söz mz kullanıcılarına düşer daha sonra kanuni kendi markasıyla çin montajına başladı seyhan 250 lik kanuniler güzel görünüyordu ve ben 4 zamanlı motorların türkiyede üretildiğini zannederek seviniyordum ne bileyim montaj ama babamın bir sözü vardır oyalanacaksan yap sat para kazanacaksan al sat diye ucuza çinden getirip montaj yapmak varken ne diye motosiklet fabrikası kuracaksınki yarın bu modeller çine karşı gümrük uygulandığında veya bu modellerin montajı durduğunda yedek parça getirilmeyecek bu motorlar hurdaya çıkacak çünki yolda giderken dökülüyor belli bir ömürleri var. s&t markası çin işinin biraz kalitelisi ve büyük modellisi sadece Üretildiği ülke farklı şimdi bu motorlar piyasaya girince 5-10 sene sonra başka bir marka getirecekler yine montaj ve marka değişeceği için parça sorunu filan (bu ülkede halen dedem gününden kalma nsu ve bsa lar çalışıyor) ama nereye kadar önce mz markasıyla ürettikleri motosikletlerin yedek parça temini ve servisi konusunda arkasında dursunlar, çin mallarını sözüm yok s&t hayırlı olsun bana sorarsanız Türkiyede herhangi bir sorunu olmayan dünyaca tanınmış bir japon marka alırım ama bu markalarda olmasa japonların fiyatı ne olur onu bilemem.
arkadaşım bu senin yazdıklarının tamamı ya cahillikten yada markayı karşı kötü niyetli karalama kampanyasının bir parçası.kanuni türkiyeye mz markasını kanuni adıyla getirmedi mz olarak ithal etti sonra doğu almanya ile batı almanya birleşince mz fabrikası kapandı.kanuni ya sırtını dönüp başka markaya bakacaktı arkasında onbinlerce madur bırakarak yada fabrikayı türkiyeye getirecekti.kanuni zor olanı yaptı ve fabrikayı tüm yedek parçalarıyla birlikte satın alıp türkiyeye getirdi.parası yetmediği içinde kendine türkiyeden bir ortak buldu ve bu motorları burada yapmaya başladı.parça konusuna gelincede kuyruklu yalan o zamanı bırak ben sana şu anda mz motorun istediğin parçasını 1 hafta içinde temin edeyim.öyle arkadaşım bulamamış o öyle diyormuş lafalrını çok duyduk.senin marka dediğin firmaların depolarında kanuni nin onda biri parça yok.ama buna kimse ses çıkartmaz yok uçakla gelecekmiş yok çok alakadar olmuşlar kanuni 2 gün yatsa yeri göğe indirirsiniz ama marka motor 1 ay yatar ses soluk yok.üretim konusuna gelince kanuni nin fabrikasına kaç defa gittin neyi yapıyorlar neyi yurt dışından getiriyorlar kaç defa araştırdın.bana bir tane marka motor göster 250 cc altı kendi motor yapan.made in china yada made in india yazar ama sen o yazılarıda görmezsin çünkü görmek istemezsin.o motorun üstüne made in turkey yazısını basmak öyle kolay değil.sanayi bakanlığı senden o yazıyı basman için üretim kabiliyeti ister.bide öyle montajla olmaz motorun belli aksamlarını (bu 3yılda bir kademeli olarak arttırılır)kendin üretme kabiliyetin olmak zorunda.yani senin anlayacağın hariçten gazel okumak kolay zor olan elini taşın altına koyan kişi olmak bu işe varını yoğunu harcamak
işte budur süper yorum
bu güne kadar kanuniden istediğim parçalar en çok 10 gunde geldı
arkadasımın arka jant balansı bozuk geldı . garantıden tam 8 gunde jant geldı
kanuni süper motor üretiyor arkadaslar kım ne derse desın dun ku olay ıkı tane 85 ortalama kılolu adam yellowrock marka scooter da kırmızı ısıkta sureklı gaz verıyor kasnak cayırtısı kulaklarımda hala sonra balatalardan koku gelmeye basladı . babam ( 20 sene motora bınen bır kısı ) dedı kı , git sunun kafasına patlat bır tane ılk once motorum ne oldugun bılsın ondan sonra bınsın . cogu kısı boyle suruyor dıyor ki çok dandikte malzeme 5 para etmezde yani anlayacagınız sen ona nasıl bakarsan oda sana bakar
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)