Dinek dağına karlama yemeye çıktım. (ybr ile 2 kişi enduro)

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
ooooof of memleketimi özledim:salut: yasin abi bana oturduğum yerden memleketimi gezdirdiğin için teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
222
Harika bir gezi olmuş. Amaçlı olmasıda ayrı bir atmosfer katmış.
Belirtmek isterim fotoğraflar harika...özellikle ayndaki yansıma ve altındaki.
Karlamayı bir evde deniycem :)
Paylaşım için teşekkürler..
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi bu nasıl misafir gezdirme, çekmediği yerlerde motoru bacanağa verip kendin neden yürümedin:cherry:
sağolun güzel bi gezi olmuş:rendeer:
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
ooooof of memleketimi özledim:salut: yasin abi bana oturduğum yerden memleketimi gezdirdiğin için teşekkür ederim :rendeer:

eyvallah hemşom. Hele sen bi gel bu taraflara. Çıkılacak çok dağ çok tepe var.

abi bu nasıl misafir gezdirme, çekmediği yerlerde motoru bacanağa verip kendin neden yürümedin:cherry:
sağolun güzel bi gezi olmuş:rendeer:

adama motor kullanamıyor ki...:p naapsın :p

Harika bir gezi olmuş. Amaçlı olmasıda ayrı bir atmosfer katmış.
Belirtmek isterim fotoğraflar harika...özellikle ayndaki yansıma ve altındaki.
Karlamayı bir evde deniycem :)
Paylaşım için teşekkürler..

Karlamayı deniycem diyen arkadaşlar. Valla bildiğim kadarıyla yılın ilk karıyla olmuyor. Dağdabeklleiş iyice kristalleşmiş olmalı. Ben tadını çok beğendim. Büyük ihtimalle sizlerde beğenirsiniz.

Metehan kankam inşallah bi gün yolun düşer anadoluya.

dün resmin birini eklemeyi unutmuşum. Onu da buraya ekliyim bari. Emin Bu senin için.

 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
çok güzel gezi olmuş elinize sağlık...
şu karlamada iyiymiş... canım çekti yahu...:p
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Helal olsun abicim.Çok güzel gezi olmuş.YBR de hakknı vermiş, daha ne olsun.
Kazasız sürüşler dilerim.:)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ybr.....:pr: üstelik 2004 model.....:pr: üstelik kırmızı...:pr:

abi avatarımın altına baksana :pr::pr::pr:


kazasız sürülşer abi. nice km'lere bacanakla :queen::queen:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
hocam sen enduro olarak limitleri zorlamışsın, ben de touring olarak zorladım ybr yi :) 550 km. yaptık arkadaşımla bir günde...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst