- Katılım
- 4 Eki 2007
- Mesajlar
- 619
Valla helal olsun abi iyi gezi olmuş.Bende de birden arkadaşı alıp Davraz Dağı'na çıkma fikri oluştu:silent:
Bu arada
İmzan süper:queen::cherry:
Bu arada
MOTORA MOTOR DEMEZDİ ÇÜNKÜ ''R'' leri SÖYLEYEMEZDİ:queen:
İmzan süper:queen::cherry:
