TVS Flame 125 (CCV-Ti Engine)

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Ben de bu modeli incedim (internetten, teknik ozellikler, goruntu vs.) ve acikcasi icime sinmedi. Yeni bir model ve piyasasi olup olmayacagi mechul. Ayrica yedekparca fiyatlari ve temini gibi konular da muamma.

Sadede gelecek olursak, goruntunun tek basina bir seyi ifade etmedigini dusunuyorum motosiklet konusunda.

Saygilar.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
anahtar teslim fiyatı 2500-3000 TL olan bir aletin yedek parça fiyatınında
çok fahiş olacağını sanmıyorum.ayrıca bu alette referans apache abisi.apache lerin nasıl sorunsuz ve sağlam bir makina olduğuda aşina.o yüzden bence iyidir ama kafam hala 4 vites olup olmadığında.5 vites olsada alsak fuardan hemen sonra.ve bu motorla ilgili ufak bir detay daha benzin deposunda eşya saklama gözü var.çok hoş bir detay!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi zamanlar 90'ların ortalarında honda hero 100 (4 vitesli)vardı. sessiz cimri birazda çelimsiz makinaydı!!!ben bu makinada öğrenmiştim vitesli motor kullanmayı
4 vites olması hakikatten bozar bizi!!!!!!!!!
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
benzerlikler artık normal.yeni çıkan onca model arabada birbirbirine
benziyor artık.almanı,japonu,italyanı hepsine bakın birbirine benzeyen modeller dolu.sanırım tasarımcıların hayal güçleri ile alakalı bişey yada globelleşmek dedikleri bu olsa gerek:)
neyse bu resimdede açıkça görülüyorki ön fren disc.motorun çizgileri şahane bence dizayn mükemmel.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
eksozt güzel tasarlanmıış aynı mazda rx-8 lerde kullanılan wankel motor gibi şekli tasarım olarak teknoloji olarak güzel motor ama kafa grenajı tipsiz.......
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
@Özgür!!!
Bu Yamaha neymiş? Bilgilerini bir ver hele yaw.. :)

Bende flame i araştırırken buldum bunu. Yamaha Gladiator 150. Hakkında bi bilgim yok. Bi kaç resmini daha ekliyim.

Yamaha.jpg


yamaha2.jpg




 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muazzam birşey!!haşin gaddar bi duruşu var..:cat:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
buraya getirilse yok satar!tüm kendi sınıfındaki motorlarıda rafa kaldırır bence.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
FZR 250 cok tatli duruyor yaa. Fazer de fazer Alllaaaaah! :mrgreen:

Dergide "Hindistan icin Yamaha'dan buyuk motorlar" seklinde bir yazi var goruldugu uzere. Motosiklet markalari, sanirim diger sektorlerde de oldugu gibi, pazara gore farkli modeller falan uretiyorlar.
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
görüntü süper, fiyatıda hesaplı olursa düşünülebilir bu motor...
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
arkadaşlar fuarda iyi bir inceleyinde işe yararsa alalım neden olmasın biz istanbula uzagız.sadece 1650km kadar tamam topiği yakından takip edeceğim metehan kardeş sanada selam.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Valla daha tam belli degil Metehan abi!!! Gelecegim büyük ihtimalle. :)
Ama bize ufak olan ihtimaller vurur. Biliyosun.. :pale:

kısmet kardeşim...biz bekleriz...

arkadaşlar fuarda iyi bir inceleyinde işe yararsa alalım neden olmasın biz istanbula uzagız.sadece 1650km kadar tamam topiği yakından takip edeceğim metehan kardeş sanada selam.


de aleyküm selamm biraderim...uzaksın belki ama kalben yakınsın...boşver kilometreleri...Yukarıda Allahımız var hepimize yakın...onun yakınlığı hepimize yeter...bekleriz kapımız açık buralarda...selam bizden olsun...
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
tvs ler dizayn oalrak gerek 150 olsun gerek bu çok güncel ve yanilikçi göze hitab ediyorlar. ancak bizzat denemiş biri oalrka fazla titreşime sahip oldukları ve gene iri 85-90 kilo birine ağır geleceği konusunda uyarırırm ..saygılar.
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
74
hani arkadaşlar ne oldu bu motor fuardan sonra anlatacaktınız ..
ben mi çok eksiğim yoksa .. tanıtılmadı mı ..
fiyatı nedir bi bilgi yok ..
fuara ben gidemedim kaybolurum diye istanbulda ..
geçen ay baya bi konuşuldu da birden aklıma geldi sormak istedim ..
umarım konu hortlatmak gibi bir şey olmamıştır ..
hatta bazıları o kadar iddalı konuştu ki tvs marka en azından çinlerden iyidir ybr cbf alamayanlara alternatif olarak söylüyorlardı ...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
fuarda sadece Yaşar Ticareti gördüm..TVS namına sadece bu bayi vardı...Flame 6 veya 7.ay gelecekmiş...daha gelmemiş...fuarda gelecek diye yalan atmışlar...İsotlarda bu olayı yapıyo bayinin suçu yok aslında...bayide 2 adet tvs apache var...stand küçük..aksesuar satıyor...

patronu buldum dedimki abi sahibinden.coma ilan vermişin fiyatda yazmışın...niye böle yapıyorsun ortada mal yok fiuay belli değil dedim...bişey demedi...İsotların kurbanı olmuşlar onlarda...ama olmayan mala foto koyup ilan vermek hoş değil...bayiyey yakışmaz...

kanka burası Türkiye..işler böyle yürüyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst