- Katılım
- 15 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,249
- Konu Yazar
- #1
kahretsin çıkmamış hemen düzelteceğim özür dilerim
kahretsin çıkmamış hemen düzelteceğim özür dilerim
bu arada o adamın altındaki motosiklet değilki electrikli bisiklet :queen:
bundan bahsediyorsun herhalde
![]()
hade len honda dio olmasın sakın..:cat::cat:
mondial in aynısı bilmesem yutturacaksınız yani arkadaşımda var 125 mt
hade len honda dio olmasın sakın..:cat::cat:
Ben mondialle bire bir olduğunu düşünmüyorum. Markası ney bilemem ama çinli taklitçidir bunu herkes biliyor. Ön kollara (amörtisör) dikkat edin mondialinki böyle değil sanırım. Ayrıca arkadaşın biri elektrikli bisiklet demiş. Egsozu var sanırım harcadığı elektriği ordan dışarı atıyor![]()