Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
23
hayır anlamadığım plastik parça garantiye girmiyormuş e zaten bizim motorların heryeri plastik geriye birşey kalmıyorki zaten tekerle motor kalıyor geriye

dostum girmiyo tabiykide çinliler öle bi kapak attıkı türkiyeye aslında bi yandan iyi oldu ama yinede alanlara allah kolaylık versin kuzenim americadan daha dün geldi ordada mondial varmış ama 200 dolarla 300 dolar arasıymış bi hesap edin yazık valla hem garanti geçmiyo hemde insanlar biton para veriyor:farao:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
banarlı; motorun çekicinde hiç bir sorun yok demi şuan ?


ya ben motorla çok ağır yük tasıdımm haddinden fazla hiç bir çekiş parçları falan hiç biryerini değiştirmedimm ama kayıs falan uzadı ve çeki balataları bitmiştir tahmin ediyorum onları değiştirisem aynı ilk alındığı günki gibi olur :bounce:
 
Katılım
26 Şub 2008
Mesajlar
22
bu son msjlarınız beni tamamen soğuttu motordan. artık hayatta almam bu mondiali. karar verdim 3000 ytl daha toplayıp honda dylan alacam. hepinizin Allah yadımcısı olsun. inş kurtulursunuz
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
bu son msjlarınız beni tamamen soğuttu motordan. artık hayatta almam bu mondiali. karar verdim 3000 ytl daha toplayıp honda dylan alacam. hepinizin Allah yadımcısı olsun. inş kurtulursunuz


ya arkadasım motora bakarsan hiç bişi olmaz korkma sen ama yineden sen bilirsin sen parana göre motor al bosuna bekleme ve kendini zora sokma
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
kardeşim bu moıtorlardan alacağına git honda beat al gid bws al paraın hakkını sonuna kadar alırsın ne kadar baksanda bi i.nelik yapıyor bu aletler (çok pişman olursun)

tabiki sağlamlarıda var aralarında ama bi honda bi yamaha kadar asla...
eğer yazdıklarımın yanlış ve yalan olduğunu düşünen varsa gitsin alsın bi yıl sonra görüşelim
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
allah aşkına madem bu kadar memnun değil şikayetçisiniz her ilde ilçede en fazla çin motoru neden satılıyo demekki tutuluyor plastiğine gelince bu motoru alırken bunları göze alarak karar vermeliydiniz uğraşmak istemiyorum motorla bıktım diyen olursa burası yanlış yer
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
allah aşkına madem bu kadar memnun değil şikayetçisiniz her ilde ilçede en fazla çin motoru neden satılıyo demekki tutuluyor plastiğine gelince bu motoru alırken bunları göze alarak karar vermeliydiniz uğraşmak istemiyorum motorla bıktım diyen olursa burası yanlış yer


sen çok yaşa gürsuu o kadar sonuna kadar katılıyorum parası olan gitsin iyi alsın ALLAH ALLAH:bounce:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
slm arkadaşlar yaklaşık 1 ay önce aldığım motorumun alt paneli sağ yan maşbiyeli kendiliğinden çatladı ve çatlaklar önce çok küçüktü şimdi gün geçtikçe büyüyor bu çatlaklar ayrıca kask askısıda dibinden kırılmış onuda yeni fark ettim servise gittim plastik parça garantiye girmiyor dediler böyle bir şey nasıl olur anlamadım hayret birşey:pr::pr::pr::pr::pr:kafayı yememek elde değil

NOT:motor kesinlikle devrilmemiştir dışarda kalmamıştır benim dışımda kimse kullanmıyor motoru

arkadaşlar şimdide motorun stop lambasının vida yuvası laşka olmuş dün motoru siliyordum bir baktım stop camının bir tarafı çıktı neyse komple söktüm dedim belki vida gevşemiştir tekrar taktım ama vidanın biri boşa dönüyor laşka olmuş

arkadaşlar bu stop lambasının içi ne kadar fiyatı

allah aşkına madem bu kadar memnun değil şikayetçisiniz her ilde ilçede en fazla çin motoru neden satılıyo demekki tutuluyor plastiğine gelince bu motoru alırken bunları göze alarak karar vermeliydiniz uğraşmak istemiyorum motorla bıktım diyen olursa burası yanlış yer

iyide kardeşim motorun durup dururken alt paneli yan maşbiyeli kask askısı kırılırmı benim motorum henüz daha 180 km'de bu sorunları yaşadım motora gözüm gibi bakıyorum ben çin malının kalitesiz olduğunu biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum.

ayrıca bu motorun eksilerini söyliyeceğimiz yer burası buranın yanlış yer olduğuna sen karar veremessin biz bu motorun eksilerini söylemeliyizki alıcak arkadaşlar bilgi sahibi olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
arkadaşlar şimdide motorun stop lambasının vida yuvası laşka olmuş dün motoru siliyordum bir baktım stop camının bir tarafı çıktı neyse komple söktüm dedim belki vida gevşemiştir tekrar taktım ama vidanın biri boşa dönüyor laşka olmuş

arkadaşlar bu stop lambasının içi ne kadar fiyatı



iyide kardeşim motorun durup dururken alt paneli yan maşbiyeli kask askısı kırılırmı benim motorum henüz daha 180 km'de bu sorunları yaşadım motora gözüm gibi bakıyorum ben çin malının kalitesiz olduğunu biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum.

ayrıca bu motorun eksilerini söyliyeceğimiz yer burası buranın yanlış yer olduğuna sen karar veremessin biz bu motorun eksilerini söylemeliyizki alıcak arkadaşlar bilgi sahibi olsun


sevgili karayılan belliki mondial 151rs topiğini hiç bakmamışsın tamamen motorlar aynı renkleri ıvırları zıvırları farklıdır
bir yerde sende haklısın ama 134 sayfa mondial topiğinde bu tarz sorunlar orasının çatlaması burasının durup dururken kırılması tarzındaki sorunların hepsi geçti yani konuşuldu sen motorunu alırken oraya bakmadıysan bu motorun hiçbir eksiğini görememişsindir demek
yanlış yer derken bu motora ben binerim bindiğim süre içinde hiçbir sorun çıkarmamalı amaa sorun çıkarırsada bu motor kalitesiz dandik uzak durun gibi paylaşımlarda bulunanlara yer burası değil lütfen yanlış anlama
lütfen arkadaşlar biraz daha yapıcı olalım motoru almadan önce iyi bir araştıralım.çin malı birazda şans işidir
isteyn gitsin dylan alsın 5,550 ytl ye ne grenajı kırılır ne dururken biyerine birşey olur ama sakın düşmeyin malum yedek parçası biraz pahalı


http://www.motosiklet.net/forum/mot...i-hakkindaki-gorusler-test-ve-dusunceler.html
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
sevgili karayılan belliki mondial 151rs topiğini hiç bakmamışsın tamamen motorlar aynı renkleri ıvırları zıvırları farklıdır
bir yerde sende haklısın ama 134 sayfa mondial topiğinde bu tarz sorunlar orasının çatlaması burasının durup dururken kırılması tarzındaki sorunların hepsi geçti yani konuşuldu sen motorunu alırken oraya bakmadıysan bu motorun hiçbir eksiğini görememişsindir demek
yanlış yer derken bu motora ben binerim bindiğim süre içinde hiçbir sorun çıkarmamalı amaa sorun çıkarırsada bu motor kalitesiz dandik uzak durun gibi paylaşımlarda bulunanlara yer burası değil lütfen yanlış anlama
lütfen arkadaşlar biraz daha yapıcı olalım motoru almadan önce iyi bir araştıralım.çin malı birazda şans işidir
isteyn gitsin dylan alsın 5,550 ytl ye ne grenajı kırılır ne dururken biyerine birşey olur ama sakın düşmeyin malum yedek parçası biraz pahalı


http://www.motosiklet.net/forum/mot...i-hakkindaki-gorusler-test-ve-dusunceler.html

iyide kardeşim bu motorları her alan bu siteye üye olup motorlarımı araştırıcak
hayret birşey sence bu mantıklımı

ayrıca ben 150hs topiğini ilk sayfasından son sayfasına kadar okudum benim yaşadığım sorunları kimse yaşamamış yada yaşamışta kimse yazmamış
şimdi bende yazıyorumki bu motoru alıcak arkadaşların bilgisi olsun
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
iyide kardeşim bu motorları her alan bu siteye üye olup motorlarımı araştırıcak
hayret birşey sence bu mantıklımı

ayrıca ben 150hs topiğini ilk sayfasından son sayfasına kadar okudum benim yaşadığım sorunları kimse yaşamamış yada yaşamışta kimse yazmamış
şimdi bende yazıyorumki bu motoru alıcak arkadaşların bilgisi olsun

evet mantıklı bir mal alınırken araştırılarak alınmalı ayrıca kastettiğim hs topiği değil rs topiği inşallah sorununu en kısa sürede çözersin:rendeer: link 151rs topiği linki:cat:

düzeltme:::ayrıca aldıktan sonra değil malını almadan önce araştırmalı
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
beni 151rs topiği ilgilendirmez çünkü benim motorum 150hs ben 150hs topiğini baştan sona araştırdım benim yaşadığım sorunları kimse yaşamamış yada bu sorunları yaşayanlar buraya yazmamış.

ben bu motoru almazdan önce baya bi araştırma yaptım tabiki japonlarla kıyaslanmaz ama çin mallarının içinde en iyilerinden biri MONDİAL o yüzden MONDİA'LI seçtim ama bu kadar kalitesiz olduğunu tahmin etmiyordum ama bak söylüyorum diger çin mallarına göre MONDİAL iyi bir motordur kimbilir belkide başka bir çin markası motor alsaydım çok daha fazla sorun yaşayacaktım inşallah sizler bu tür sorunlar yaşamazsınız:rendeer::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
beni 151rs topiği ilgilendirmez çünkü benim motorum 150hs ben 150hs topiğini baştan sona araştırdım benim yaşadığım sorunları kimse yaşamamış yada bu sorunları yaşayanlar buraya yazmamış.

ben bu motoru almazdan önce baya bi araştırma yaptım tabiki japonlarla kıyaslanmaz ama çin mallarının içinde en iyilerinden biri MONDİAL o yüzden MONDİA'LI seçtim ama bu kadar kalitesiz olduğunu tahmin etmiyordum ama bak söylüyorum diger çin mallarına göre MONDİAL iyi bir motordur kimbilir belkide başka bir çin markası motor alsaydım çok daha fazla sorun yaşayacaktım inşallah sizler bu tür sorunlar yaşamazsınız:rendeer::cat:


İNŞALLAH KARAYILAN DEDİKLERİNDE HAKLISIN :bounce:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
İNŞALLAH KARAYILAN DEDİKLERİNDE HAKLISIN :bounce:

kardeş neden yalan söyleyeyimki inan bana motoruma gözüm gibi bakıyorum 1 tane çizik bulamassın motorumda ya düşünsene daha motor 190km'de benim canımı sıkan olay bu kadar yeni bir motorda bu sorunları yaşamam insanı soğutuyor bir de şu var motoru devirsem bir yerlerden atlasam zoruma gitmiyecek durup dururken sağı solu kırılırmı ya binesim gelmiyor inan motora
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
dostum takma bukadar kafana bende ilk aldığımda motoru 3 saatte anca çalıştırabilmişlerdi ilk adığımda devir saati hiç kımıldamıyodu sağolsunlar garantiden bir hafta içinde geldi bu şekilde kusurlu mallara bakıyor garanti banarlının dediği gibi hiç garantiyi falan takmayın uğraşmayın yani bi yere bişey olunca garanti demeyin bunlar böyle dostlar ucuz etin yahnisii.. hesabı
karayılan aslında plastik aksam ucuz istersen alabilirsin ama motorlar zaten şehir içi keyfi biniyoruz bir kaç yıl sonra büyütmek isteriz fazla takma kafana ama dediğim gibi rs hs asya rialli hsun çelik hepsi aynı yani karayılan bu tip sorunlara kendin çözüm üretmeyi dene inan bana rs topiğinde motorinn diye bir abimiz vardı sorunlarını kendi bilgi beceri ve tecribesiyle hallediyordu hatta onun yazdıklarından kitapçık bile çıkardım denebilir

evet dostum haklısın binelim gitsin böyle:queen: gazlamaya devam:queen:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
BANARLI doğru söylüyorsun binelim gitsin ya

bir şey sorucam arkadaşlar bizim motorların son süratleri nedir

en fazla kaç km yaptınız ben daha deneyemedim malum rodajı tamamlamadım fazla zorlamak istemiyorum ama bi kere 80 km'ye kadar çıktım
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
110 km yaptım rahat bi işekilde ama bazen yapıo bazne yapmıo :D hava şartlarına bağğlı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst