Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
97
benim mct tem 5000 km de ben az kullanıyorum hafta sonları sadece.motorumu
park edip ertesi gün geldiğimde motorum çalışmıyor akü basmıyor .akü bitik dediler değiştirdim ama oda aynı şeyi yaptı .her kullanmadan önce aküyü şarj ettiriyorum.bu akünün hemen bitmesinin sebebi ne olabilir fikri olan varmı ? yada bu başına gelen biri varsa bana yardımcı olabilirmi ?
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
27
merhaba macitciler... uzun araştırmalar sonucunda markamı, çinlimi derken macitte karar kıldım ve 1-2 hafta için bi aksilik olmazsa alacağım inşallah... başlığın hemen hemen hepsine yakınını okudum diye bilirim arızalarını vs. geçen sene bende zealsun 150-19 vardı 2. el almıştım kış girerken satmak zorunda kaldım çok büyük bir motordu. mersinde yaşıyorum ve distbiritör firması adana'da olmasına rağmen 4 günde parçalarını zar zor getirtmiştim. 3. vitesten atıyordu motor.
vites tarakları sorunlu dediler garantiden değişeceklerdi saolsun servis motoru açarken volant kapağını falan parçaladı balatalar contalar vs. garantiden işlem gören makinaya 120 ytl para bayıldım. bugün gittim mondial bayisinine ve 250 mct almayı düşünüyorum dedim. vitrinde 2 yıldır duran bi mct vardı ve yeni modelleri varmı diye sorduğumda "yani yıl olarak" aldığım cvp biraz ilginçti mondial 2006 yılından getirtmiş olduğu 35000 adet motoru satmakta yeni model getirtmemekte dedi. bayi doğru mu söylüyor bilmiyorum ama mondial firmasına soracağım bu konuyu. birde formda 120. sayfada arkadaşın biri motoru aldığı gibi jantları değiştirdiğini yazmış genel sorun tellerin belli bir süre sonra kırıldığından şikayet var kullanan arkadaşlarda bende sordum ve mondialin çelik jant seçeneği olmadığını söyledi bayi koruma demiri içinde ancak başka markalardan temin etmemi yada sanayide yaptırabileceğimi söyledi. sizin tavsiyeniz nedir?
motoru aldığımda içindeki yağı değiştirmeyi düşünüyorum telleride değiştirebilirim tavsiyelerinizi bekliyorum...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
merhaba macitciler... uzun araştırmalar sonucunda markamı, çinlimi derken macitte karar kıldım ve 1-2 hafta için bi aksilik olmazsa alacağım inşallah... başlığın hemen hemen hepsine yakınını okudum diye bilirim arızalarını vs. geçen sene bende zealsun 150-19 vardı 2. el almıştım kış girerken satmak zorunda kaldım çok büyük bir motordu. mersinde yaşıyorum ve distbiritör firması adana'da olmasına rağmen 4 günde parçalarını zar zor getirtmiştim. 3. vitesten atıyordu motor.
vites tarakları sorunlu dediler garantiden değişeceklerdi saolsun servis motoru açarken volant kapağını falan parçaladı balatalar contalar vs. garantiden işlem gören makinaya 120 ytl para bayıldım. bugün gittim mondial bayisinine ve 250 mct almayı düşünüyorum dedim. vitrinde 2 yıldır duran bi mct vardı ve yeni modelleri varmı diye sorduğumda "yani yıl olarak" aldığım cvp biraz ilginçti mondial 2006 yılından getirtmiş olduğu 35000 adet motoru satmakta yeni model getirtmemekte dedi. bayi doğru mu söylüyor bilmiyorum ama mondial firmasına soracağım bu konuyu. birde formda 120. sayfada arkadaşın biri motoru aldığı gibi jantları değiştirdiğini yazmış genel sorun tellerin belli bir süre sonra kırıldığından şikayet var kullanan arkadaşlarda bende sordum ve mondialin çelik jant seçeneği olmadığını söyledi bayi koruma demiri içinde ancak başka markalardan temin etmemi yada sanayide yaptırabileceğimi söyledi. sizin tavsiyeniz nedir?
motoru aldığımda içindeki yağı değiştirmeyi düşünüyorum telleride değiştirebilirim tavsiyelerinizi bekliyorum...

Dostuma ramıza hoş geldin. sorularına hemen cevap vereyim;

mondialin çelik jant seçeneği var. Orayı bilmiyorum ama İstanbulda mct için koruma demiri mevcut yalnız bana pek güven vermediği için ben başka bir markanınkini uydurdum. (regal raptorunkini) tellerin kırıldığı doğru ama genel şikayet istanbul taraflarından geliyo malum yoalradn doalyı ama szin oralarda yollar çok güzel ithalat konusunda bayi haklı olabilir. Çünkü jinchengin sitesindeki mctlerde major faklılıklar var kafa grenajı devir göstergeleri vs vs. Başka bayilerden bilgi almaya çalış.

Şimdiden hayırlı olsun.

Sağlıcakla.
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
220
jincheng'in sitesinden bunu buldum. Kafa karenajinı hiç beğenmesem de, yeni gelecekler bu şekilde olacak sanırım. Fuar'da görürmüyüz acaba?

JC250-6_03N.jpg
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
27
Dostuma ramıza hoş geldin. sorularına hemen cevap vereyim;

mondialin çelik jant seçeneği var. Orayı bilmiyorum ama İstanbulda mct için koruma demiri mevcut yalnız bana pek güven vermediği için ben başka bir markanınkini uydurdum. (regal raptorunkini) tellerin kırıldığı doğru ama genel şikayet istanbul taraflarından geliyo malum yoalradn doalyı ama szin oralarda yollar çok güzel ithalat konusunda bayi haklı olabilir. Çünkü jinchengin sitesindeki mctlerde major faklılıklar var kafa grenajı devir göstergeleri vs vs. Başka bayilerden bilgi almaya çalış.

Şimdiden hayırlı olsun.

Sağlıcakla.

saolasın. mersin'de yollar o kadarda iyi sayılmaz ve mersinde alınabilecek 2 bayi var 1. bu görüştüğüm ana bayisi diğer bayiside mersin'in yamaha bayisi aynı zamanda mondial'de satıyorlar ve tam uyuz insanlar... geçen sene yamaha almak için gittik iş yerinde kullanmak amaçlı bi bws alacaktık ama ilgi alaka vs. sıfır adamların umrunda bile değil sırf onların yüzünden gidip ramzeyin bws bozmasını almıştık neyse dediğin gibi 1-2 yere daha soracağım yıl pek önemli değilde 70-80 lira ile jantları değiştirirsem iyi olur. bide kafama takılan bayi'nin söylediği jant değiştirdiğin zaman göbek dişli vs. onlarında ayarlanması değişmesi lazım dedi ve motorun çekişten düşeceğini söylediler... jant değiştiren arkadaşlar sizdede aynı sorun oldumu???

jincheng'in sitesinden bunu buldum. Kafa karenajinı hiç beğenmesem de, yeni gelecekler bu şekilde olacak sanırım. Fuar'da görürmüyüz acaba?

JC250-6_03N.jpg


jantlar regal ile aynı sanırım kafa grenajı'da ybr 125'in grenajına benziyor! choper'da böyle bir grenajı kimse istemez heralde

+ olarak motoru fazla inceleme fırsatım olmadı ama vites göstergesi dahi yok sanırım motorda ben dijital var diye hatırlıyordum.... yanılıyormuyum??
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
saolasın. mersin'de yollar o kadarda iyi sayılmaz ve mersinde alınabilecek 2 bayi var 1. bu görüştüğüm ana bayisi diğer bayiside mersin'in yamaha bayisi aynı zamanda mondial'de satıyorlar ve tam uyuz insanlar... geçen sene yamaha almak için gittik iş yerinde kullanmak amaçlı bi bws alacaktık ama ilgi alaka vs. sıfır adamların umrunda bile değil sırf onların yüzünden gidip ramzeyin bws bozmasını almıştık neyse dediğin gibi 1-2 yere daha soracağım yıl pek önemli değilde 70-80 lira ile jantları değiştirirsem iyi olur. bide kafama takılan bayi'nin söylediği jant değiştirdiğin zaman göbek dişli vs. onlarında ayarlanması değişmesi lazım dedi ve motorun çekişten düşeceğini söylediler... jant değiştiren arkadaşlar sizdede aynı sorun oldumu???




jantlar regal ile aynı sanırım kafa grenajı'da ybr 125'in grenajına benziyor! choper'da böyle bir grenajı kimse istemez heralde

+ olarak motoru fazla inceleme fırsatım olmadı ama vites göstergesi dahi yok sanırım motorda ben dijital var diye hatırlıyordum.... yanılıyormuyum??

Sen Harley davidsonun night rod unu görmedin galiba. sana tek bişey söyleyeceğim senin görştüğün bayi işi yokuşa sürüyo alma ordan. sadece jantlar değişecek. dişli aynı olucak. Zaten jantlar orijinal mondial. antistatik nickli arkadaş 100 lira fark vererek çelik jantı aldı orijinal.

MCT nin yeni modeli diye bişey olacağını sanmıyorum.

Bir de bu motorda devir benzin ve vites göstergesi yok. Zaten ihtiyaç da olmuyo. Araba da da vites göstergesi olmuyor ihtiyaç da olmuyor hani triptronik olsa vites amenna. Ama gerek yok bana göre. İstemiş olduğun bu göstergeler Ne kawasaki EN500 de ne de Honda Shadow da var. En falza göreceğin benzin ikaz lambası o zaten mct de var.

Sağlıcakla.
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
97
ben yeni fabrikadan 168 ytl ye arka çelik jant aldım herşey birebir uyuyor sadece jantı çıkarıp onu takıyorlar.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Mct

merhaba arkadaşım,

MCT 250 gerçektende iyi bir motosiklet.Hatta diyebilirimki,Çinlilerin 250cc ve diğerlerine kıyasla en az sorun çıkartan modellerden biri.
MCT'mi 2006 Nisan ayında aldım ve yaz kış - yağmur çamur demeden 26000 Km
yaptım.
daha önceleride paylaştığım gibi,Garanti kapsamında 2 arka amortisör kırılan
( çatlayan ) bir şasi ve atan bir keçenin dışında bir problem yaşamadım.
26000 Km nin en az 24000 ini artçımla yaptım!!!
MCT güzel ve güvenilir bir motosiklet.

Arkadaşlar, tarz değişikliğine gittim ve V Strom DL 650 aldım :cherry:
gerçektende harika bir motosiklet:cat:
Antalya - İzmir neredeyse non stop kullandım ve hiç bir yorgunluk belirtisi olmadı:queen: motosiklet akıyor - akıyor - akıyor............................



merhaba macitciler... uzun araştırmalar sonucunda markamı, çinlimi derken macitte karar kıldım ve 1-2 hafta için bi aksilik olmazsa alacağım inşallah...
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
27
Mondial'le mail atmıştım cevap geldi buyrun arkdaşlar:

"Markamiza göstermis oldugunuz ilgiden dolayi Ugur Motorlu Araçlar olarak tesekkür ederiz.Bayimizinde belirttigi gibi 250 mct modelimizde çelik cank seçeneği olmamakla birlikte yeni modeli de elimizde mevcut değildir.ilginiz için teşekkürler.iyi calışmalar."

yani 2006 yılında gelen motorlar satılmakta ve çelik jant seçeneğide olmamakta...

peki neden yeni motor gelmiyor acaba yoksa cross modeli gibi bunuda kaldırmayı mı düşünüyorlar? devletin koyduğu 300$'lık fondan dolayı getirmiyor dedi bayi....
 
Katılım
5 Eki 2007
Mesajlar
2
Selam arkadaşlar,

Zaten içimde var olan motosiklet ilgisi son bir senedir fena halde depreşmiş durumda. Artık almayı kafaya koydum diyebilirim. Amma velakin tahmin edeceğiniz gibi sürüş deneyimim yok (hayran hayran bakış deneyimim oldukça fazla). Dolayısıyla hem öğrenene kadar motora vereceğim zararları hem de gönlü zengin fakat içi boş cüzdanımı düşünerek çin mallarına yönelmeye karar kıldım. İlk aklıma gelenlerden biri de (hatta almayı düşündüğüm) aha bu modeldi, karşınızdaaaa MCT 250. Zira bayisi ve servisi bizim iki sokak yukarımızda.

Ancaaak şu forumda yazılanları okudukça moralim bozuldu, şevkim fena halde yerlerde sürünüyor. Tamam kullananların pek çoğu motorunu seviyor beğeniyor ama çıkan problemler de azımsanacak gibi değil. Tamam ne kadar ekmek o kadar köfte ama bu kadar da misket köfte beklemiyordum. Şimdi teknik konulardan fazla anlamam ama nebilim debriyaj telinin bu kadar sık kopması vidaların gevşemesi, jant tellerinin kırılması normal midir. Yani 20bin YTL lik bir motor da alsak bunları bu kadar sıklıkla yaşar mıyız ???

Hadi bunlar tamam da şasinin kırılması ne demek yav. Şimdi bu bağlamda şasi kırılıyorsa yolda giderken çatal kırılırsa ne olacak ??? Debriyaj teli değil de fren teli koparsa ne yapacağız ??? Jant telleri değil de tekerleğin vulmanı (doğrumu söyledim hani içinde bir sürü misket ve yağ olan şey) dağılırsa ne yapacaz (yani eğer hala hayatta kalırsak).

Dediğim gibi bunlar belki mondiale has değil her motorda sıklıkla olabilecek şeylerdir belki bilmiyorum.

Ben 250 MCT yi "ucuz" değil "hesaplı" bir motor olarak düşünüyordum. Ama eğer ucuz bir motorsa arkadaşım bir çin malını alarm dahil (0km) 2.400 YTL ye aldım. Şimdi ben bu motora yönelmiyim de ne yapim.

Bana sabırla yaklaşıp cevap vermeye tenezzül edecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

İki teker sizinle olsun...
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
27
Selam arkadaşlar,

Zaten içimde var olan motosiklet ilgisi son bir senedir fena halde depreşmiş durumda. Artık almayı kafaya koydum diyebilirim. Amma velakin tahmin edeceğiniz gibi sürüş deneyimim yok (hayran hayran bakış deneyimim oldukça fazla). Dolayısıyla hem öğrenene kadar motora vereceğim zararları hem de gönlü zengin fakat içi boş cüzdanımı düşünerek çin mallarına yönelmeye karar kıldım. İlk aklıma gelenlerden biri de (hatta almayı düşündüğüm) aha bu modeldi, karşınızdaaaa MCT 250. Zira bayisi ve servisi bizim iki sokak yukarımızda.

Ancaaak şu forumda yazılanları okudukça moralim bozuldu, şevkim fena halde yerlerde sürünüyor. Tamam kullananların pek çoğu motorunu seviyor beğeniyor ama çıkan problemler de azımsanacak gibi değil. Tamam ne kadar ekmek o kadar köfte ama bu kadar da misket köfte beklemiyordum. Şimdi teknik konulardan fazla anlamam ama nebilim debriyaj telinin bu kadar sık kopması vidaların gevşemesi, jant tellerinin kırılması normal midir. Yani 20bin YTL lik bir motor da alsak bunları bu kadar sıklıkla yaşar mıyız ???

Hadi bunlar tamam da şasinin kırılması ne demek yav. Şimdi bu bağlamda şasi kırılıyorsa yolda giderken çatal kırılırsa ne olacak ??? Debriyaj teli değil de fren teli koparsa ne yapacağız ??? Jant telleri değil de tekerleğin vulmanı (doğrumu söyledim hani içinde bir sürü misket ve yağ olan şey) dağılırsa ne yapacaz (yani eğer hala hayatta kalırsak).

Dediğim gibi bunlar belki mondiale has değil her motorda sıklıkla olabilecek şeylerdir belki bilmiyorum.

Ben 250 MCT yi "ucuz" değil "hesaplı" bir motor olarak düşünüyordum. Ama eğer ucuz bir motorsa arkadaşım bir çin malını alarm dahil (0km) 2.400 YTL ye aldım. Şimdi ben bu motora yönelmiyim de ne yapim.

Bana sabırla yaklaşıp cevap vermeye tenezzül edecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

İki teker sizinle olsun...


bende senin gibi almayı düşünüyorum! önümüzdeki hafta alacağım inş.
şimdi senin sıkıntına gelelim arkadaşın gitmiş o fiyata çinli almış iyi hoş mondial'de zaten bir çinli yerli sanma! motorun sorun çıkartıp çıkartmaması tamamen senin elinde genel sorunları vardır mutlaka ama sonuçta serviste çözülüyor hepsi. piyasada ki bütün motorlarda aynı sorunlar hemen hemen var tamamen şans ve kullanıma bağlı motorun arızaları...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
mondialin alınabilinecek en büyük artısı müşteri hizmetleri ve firma bu marka ile ilğili (eger parçacın dogru dürüst çalılşıyosa) parça sıkıntısı çekmezsin.bence diğer çinlilere göre en büyük artısı bu.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Mondial'le mail atmıştım cevap geldi buyrun arkdaşlar:

"Markamiza göstermis oldugunuz ilgiden dolayi Ugur Motorlu Araçlar olarak tesekkür ederiz.Bayimizinde belirttigi gibi 250 mct modelimizde çelik cank seçeneği olmamakla birlikte yeni modeli de elimizde mevcut değildir.ilginiz için teşekkürler.iyi calışmalar."

yani 2006 yılında gelen motorlar satılmakta ve çelik jant seçeneğide olmamakta...

peki neden yeni motor gelmiyor acaba yoksa cross modeli gibi bunuda kaldırmayı mı düşünüyorlar? devletin koyduğu 300$'lık fondan dolayı getirmiyor dedi bayi....

Mondial bu mailine gülmek geldi içimden. Çünkü satış sonrası hizmetler bölümünde yedek parça listesinde ön jant seçeneği var. Arka jant seçeneğini bulamadım ama. Bua damlar bu jantlardansattılar daha önce. Aydın bölge bayisiniden de ayı yanıtı almıştım. Hatta eskiler tanır motti60 nickli aykut arkadaşımız, direkt Mondial2den sanıyorum Mehmet Bey idi onunla görüşüp jantların olduğunu ve isteyene gönderildiğini söylemişti.

işte bu da sayfanın resmi.

 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
27
Mondial bu mailine gülmek geldi içimden. Çünkü satış sonrası hizmetler bölümünde yedek parça listesinde ön jant seçeneği var. Arka jant seçeneğini bulamadım ama. Bua damlar bu jantlardansattılar daha önce. Aydın bölge bayisiniden de ayı yanıtı almıştım. Hatta eskiler tanır motti60 nickli aykut arkadaşımız, direkt Mondial2den sanıyorum Mehmet Bey idi onunla görüşüp jantların olduğunu ve isteyene gönderildiğini söylemişti.

işte bu da sayfanın resmi.



gerçekten gülünecek bir durum dostum, bende inceledim ve arka jant yok ama ön jant var mondiale tekrar soracağım... bakalım bu defa ne diyecekler...
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
3
selam arkadaşlar topic in hepsini okuyamadım ama son bir kaç sayfada yeni model mct cıkmadığını anladım bende ankaradayım ve yeni bir mct 250 almayı düşünüyorum birkaç gün içerisinde.

Acaba yenisi cıkcakmı bilgisi olan varmı?? Beklesekmi acaba??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst