ACİL ..::[MT-İZMİR]::.. PAZAR (Yarın) RAHMİ AMCA Ev Taşımaya Gidiyoruz

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bunlar beni ve seni sevmiyor Cengiz abi :pale:
İkimizde yokuz fotolarda :pale:

Besle büyüt danayı,tanımasın anayı :p,atasözü geldi aklıma..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
biz yine senle SOLO takılalım müdürüm çalışan kesim olarak cevher bende para sende mutlu mutlu takılalım :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
biz yine senle SOLO takılalım müdürüm çalışan kesim olarak cevher bende para sende mutlu mutlu takılalım :p

Yarın sabah aynı yerde bekleyecem seni...Bu dediklerinin hesabı sorulacak.... Ayrıca fırıncıya da söyleyecem...Tazesinden vermesin sana..Kartlarından versin....:cat::cat::cat:
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Güzel geziydi valla uzun zaman sonra tekrar aranızda olmak baya iyi geldiii..Bundan sonra umarım haftasonları tekrar birlikte olabileceğiz..Fotolar içinde teşekkürler..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Birde unutmadan ...


Ya arkadaşlar orda mangalınızı yakan ve kamıştan şişlerinizi itinayla hazırlayan bendim..Bir allahın oğlu teşekkür etmemiş haa......:pr::pr:

Bidahakine elimde sucuk bekleyecem.. :cat:

Tarıkla eren e yaktıracağız mangalı.... :cherry:

Abi daha bekliyom...Bakalım ilk kim tşk edecek...... :pr::pr::pr:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Mangal için teşekkürler Alper abi,ellerine sağlık :rendeer:

Cengiz abi bunlar bizi boş duruyor sanıyorlar,çaktırma :p Haftaya yine aynı yerde buluşalım senle,ama bu sefer bekletmeyelim çok sinirleniyorlar :wiinkk:
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
157
alper abi ellerine sağlık wallahi unuttuk ya...hele o çöp şiş bulamayıpta o yaratıcılıkla bize yaptığın çöp şişler için ayrıca teşekkür edriz.....:mrgreen: güzel ve eylenceli geçen güne katkın büyüktü ayrıca emeği geçen ismini saymadığımız tüm arkadaşlara canı gönülden teşekkürler...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
arkadaşlara yaptığın tüm güzellikler adına mangalı yaktığın ve çok aç doyurduğun için teşekkürler
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaşlara yaptığın tüm güzellikler adına mangalı yaktığın ve çok aç doyurduğun için teşekkürler

Yaktık ama birde üstüne şişemizi devirdiler.... İçindekilerin yarısı kayalara gitti.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
alp abi lafa maydonoz olmak gibi olmasın ama sizin sayenizde kayalarda uscuklardan yiyooo colalardanda içioo şişelerdende içiioo :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
şükür yine şişeyi devirmişler :mrgreen: yarısını kurtarmışsın :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
alp_tunay, sandman+, moryelken



Moryelken sizide bekleriz yazmaya efendim... :rendeer:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
9
Sayfa açık kalmış ben FENERİMİN maçına bakıyordum, yendik ezdik geçtik onları ilk 8e kaldık...
Heyecandan pıtır pıtır attığım bir maç oldu, Volkancığım süper 2 gol engelledi penaltılarda
gidiyoruz gidiyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:bounce::queen:

Alper abi mangal için teşekkür ederim, ellerine sağlık
sen tepeye ilk gidenler içerisinde midemizi düşünen tek insan oldun çünkü hemen mangalı yaktın:)
FENEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Ayıp ayıp, ev tasımaya diye cıktınız yola ondan sonra yine laylay lommmm... yiyip icip gelmisler...
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
9
kimse fenerli değil galiba??:cyclopsan
ayrıca milli değeri olan bir maçtı:(
kimse tebrik etmemiş yaaaaa
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Alla allaaa..Bu millet neden bas bas kornalara basıyor acep?....... :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bende anlam vermeye çalıştım abi..
Çığlık atanlar felan vardı önce,onlara yorum yaptım aklımda.Ondan sonra kornaları da duyunca düşüncelerim netleşti neyse ki:)
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
burası eksik kalmış pardom:p
Republic of FENERBAHÇE

:thumleft::flower::thumleft::flower::thumleft: :flower::thumleft::flower::thumleft::flower: :thumleft::flower::thumleft: :flower::thumleft:

::haapppy:::haapppy:::haapppy: ::haapppy:::haapppy:::haapppy: ::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
51
burası eksik kalmış pardom:p
Republic of FENERBAHÇE

:thumleft::flower::thumleft::flower::thumleft: :flower::thumleft::flower::thumleft::flower: :thumleft::flower::thumleft: :flower::thumleft:

::haapppy:::haapppy:::haapppy: ::haapppy:::haapppy:::haapppy: ::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:::haapppy:


BEN GS liyim ama aşkımın hatırına feneri her maçta destekliorum ::pembe::
TEBRİK EDERİM HAKETTİNİZZZZ
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Stad muhabbeti karıştırmayınız topiiime.... Ne o öyle 23 tane adam topun peşinden koşturuyor.... Akıl işi değil.... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst