[MT-İZMİR] 7 Mart Cuma MAksat Toplaşmak Toplantısı

Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
1-forrap
2-alp tunay
3-tr tarık
4-ebuşş
5-çhatçhut
6-ak 47
7-kolpa
8-miss kolpa
9-böcek
10-bcoskunsoy
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
1-forrap
2-alp tunay
3-tr tarık
4-ebuşş
5-çhatçhut
6-ak 47
7-kolpa
8-miss kolpa
9-böcek
10-bcoskunsoy
11-EliteXC
12-

Bende bende istiyorum menemen. Biraz önce yolu uzatıp önünden geçtim güzel bir yer gibi görünüyor. :cat:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
51
geçen hafta içimde kaldı ya bu hafta kesin gelicem bu arada bu hafta sonu diorum foça yapalım mııı ::pembe::
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
foça aklımızda daha önce gündeme gelmişti hava muhalefeti vs girdi araya...
bu hafta manisada var sanırım gündemde...
oylama yapabiliriz foça mı manisamı diye :cat:
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
80
arkadaşlar pazar gelemedim ankarada toplantıya katıldım özür dilerim cumaya oradayım oradayım allah kısmet ederse
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
51
kolpacık bana manisa filan bahsetmedi ama hava güzel olucak gibi geldi bana.
ya Alp abi napım ya gelemediysem geçen hafta sınava çalıştık heralde zaten kolpada gelmedim die burnumdan getirio halaa ::cekic::::xcrying:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
cengiz abinin listesinde öyle biri yok :silent:
bu bencede baranın işi :p
varbi ali cengiz bu işin altında:pale:

Şimdi baktım varmış.... Hem kim onuda öğrendim.... Çenkisssss.....:queen::queen::queen:

Pro ona öyle diyormuş..... Onunda hoşuna gitmiş.... :queen::queen:
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
80
coşkun benimiçin söylüyorsan berberler odası başk vekili mehmet abin
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kolpacık bana manisa filan bahsetmedi ama hava güzel olucak gibi geldi bana.
ya Alp abi napım ya gelemediysem geçen hafta sınava çalıştık heralde zaten kolpada gelmedim die burnumdan getirio halaa ::cekic::::xcrying:
,
Sen olmayınca tadı olmadı beeee.... :salut::salut::salut:









:cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
foça yapalım yol yapalım viraj yapalım yarışalım kaynaşalım oynaşalım tepişelim ( klavye kısa devre yaptı pardon :p) organizatör ne diyorsa onu yapalım sevelim sevilelim dünya kimseye kalmaz :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst