[WX Ankara pardon MT Ankara] 30 Şubat Cumartesi Eldivan Gezisi 10:00

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Pazar olamaz çünkü murti06'nin cumartesi gitmesi gerekiyor Çankırı'ya. Yani geziden çok onu uğurlama etkinliği bu, o gitmişken eşlik edelim dedik.

Pazar günü bazı arkadaşlar Eymir'e gideriz diyorlardı ama durum nedir bilmiyorum.

Ayrıca bu vesile ile yapmış olduğu hatırlatmadan dolayı bambu'ya da selamlarımı iletiyorum :p
 
Katılım
3 Şub 2008
Mesajlar
60
O zaman pazar için bi şeyler düşünelim bu geziyi değiştirmeden.
Katılmak isterim ama ne günü nede saati uyar bana 3 vardiya bi işte çalışıyorum o yüzden fırsat bulmak epeyce zo neyse artık.
Önümüzdeki maçlara bakmak lazım...:pr::mrgreen:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Pazar olamaz çünkü murti06'nin cumartesi gitmesi gerekiyor Çankırı'ya. Yani geziden çok onu uğurlama etkinliği bu, o gitmişken eşlik edelim dedik.

Pazar günü bazı arkadaşlar Eymir'e gideriz diyorlardı ama durum nedir bilmiyorum.

Ayrıca bu vesile ile yapmış olduğu hatırlatmadan dolayı bambu'ya da selamlarımı iletiyorum :p
murat abi temellimi gidiyo çankırıya :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet, bi kiza asik olmus orda isini de birakti bu ask icin hatta, onu istemeye gidiyormus, babasi verirse bundan boyle orda yasamini surdurucekmis ama hafta sonlari gelirim diyordu ankaraya. Hey gidi dunya hey..:pale:
nasıl kuyruklu yalan söylemişsin lem ::angry2::
Alakası yok arkadaşlar pazar akşamı dönüyorum :cat:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çankırı yaranlar diyarıdır dikkat etsin :p
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Evet, bi kiza asik olmus orda isini de birakti bu ask icin hatta, onu istemeye gidiyormus, babasi verirse bundan boyle orda yasamini surdurucekmis ama hafta sonlari gelirim diyordu ankaraya. Hey gidi dunya hey..:pale:
özgür abi inanmıştım vallahi :p , size iyi gezmeler , foto çekin bol bol...
 
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
125
gezi.

sayın ark.lar,,sezonun ilk gezisine, katılmayı düşünüyorum daa itiraf edeyim buluşma yerini anımsıyamadım.(yaşlılık işte.) biraz daha bilgi verebilir misiniz? mesela, sazan mazan muhabbetini de algılayamadım.umarım ters bi durum yoktur. hoşça kalın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst