- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #1
Paylaşım için sağol iso abey.. Hepsi bir birinden interesan :cherry:
bencede hepsı cok gusel bunların ayrı ayrı zevk...ama kesınlıkle bana hıtap etmıor...paylasım ıcın saol...
İsocan madeni bulmuşsun...Rasgele paşam..
Genelde cruiser jantları galiba...:silent:
Hadi bakalım kolay gelsin o zaman..Ben yatıyorum artık..Sabah görecem ama yenilerini..ben sabaha kadar konu açarım artıkımmm:cherry:
harbiden hepsi de çok güzel, enduro motora olur mu acaba bunlar? :queen:
ben sabaha kadar konu açarım artıkımmm:cherry: