27 şubat,29 şubat ya da 1 mart streetball

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[mt istanbul]1 mart saat 18,00 caddebostan burger king streetball

1 mart cumartesi saat 18,00 caddebostan burger king !!!...

arkadaşlar meteorolojiye baktım bu günlerde yağmur yok ve hava 12-14 derece arasında eğer herkese uyarsa haftaiçi yapalım. cmt ye kadar beklemeyelim. çalışan ya da okulu olan wrasa (ki ben gitmiycem) cmt gününe atarız.

bostancı sahil ya da caddebostan burger buluşma noktamız ve saat 17,00 ? uyanlar +1 yapsın

1, HeadbaNgeR
2,okan
3,gizem
4,jackaan
5,pertekin
6,dinmeyen
7,exorcist
8,bad boy (partnerleri :D emre,semih,.)
,
.
.
.
herkes gelirse harika olur wallahi.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaz babaaa yaz benide ter atalım streetle gecti omrumuz zaten sıkılıyodum yapalım kapısalım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hava durumunda pazar günü için tahmin yapılmamış o yüzden koymadım yağmur yağmazsa harika olur. öğleden sonra yapabiliriz. öğlen bitcek benim işim.yine işte 14,00 dan snra fln olabilir.?

kimler gelcekse isim versin ona göre plan yapalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
39
hafta içi olursa bende gelebilirim. Çarsamba 14:00 güzel bi saat bence
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cars 14 iii guzel cekirdekler benden sular size ait :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ses çıkmıyo ki insanlardan.
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
nerde yapmayı planlıyosunuz? conrad otelın onundekı sahayı bılen war mı ?
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
morukcum sen listeye dinmeyen, exorcist ve pertekin nicklerinide ekle :mrgreen:

da saatte değişiklik yapmak laızm iş var güç var..

en kafa yerde caddebostan burgerın arkası ışıklandırmada var akşam yaparız maçı

yada yıldız parkı seçim sizin
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abiler cok uzak orları mis gibi bostancı sahil cadde bostan sahil valla alcam cekirdekleri gelin :) 8- 10 kişi olsak bile guzel

ewet ewet aksam olsun carsamba aksam olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
En mantıklısı 1 mart aslında. Akşam maç yaptıktan sonra kimse işe gitmek istemez. Bu arada takımlar kaç kişilik olucak?

Ya aslında ilk msjım oldu bu siteye durun bi tanışma başlığı açıcam. :D
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
39
gece mac yapalım terliyelim ve üşüyelim sonra atlıyalım motorlara eve giderken donalım sonra 2 takım halinde karşılıklı "kim daha fazla tutuldu" mücadelesi yaparız
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
gece mac yapalım terliyelim ve üşüyelim sonra atlıyalım motorlara eve giderken donalım sonra 2 takım halinde karşılıklı "kim daha fazla tutuldu" mücadelesi yaparız

ertesi gün felaket tellalerini araya alır döveriz.. katlanmayan gelmez abi.. :)

ayrıca çantanda havlu şort tişört felan getirdikten sonra hiç sorun olmuyo test edildi onaylandı.. ve maç bittikten sonra bi yerde oturup en azından terimizin soğumasını bekleyebiliriz...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya ctesi aksam yada pazar öğlen yapalım ozaman bişi olmaz yaa 7 yasından beri oynuyorum hava tam basketbolluk super super
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
daha oncede yazmıstım bıtek pazarım off dıer gunler calısıyorum bırde basket sonrası karsıya gecmek baya zor olucak
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oo ben yokken baya bi talep olmuş
listeyi oluşturdum herkes akşam maçı isiyo sanırım
bostancı sahilde tplanırız motorları atarız sahile ya da caddebostan burgere park ederiz snra maç yaparız saat 17,00 gibi toplanırız ???
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar kimler gelicekse tekrar kesin olarak sölesin aral arkadasıımızda listesini yapsın aral sende kesin saat tarih söle gelebilen gelsin 3erden turnuva tarzı olur 5e5 çift cekeriz ama tarih saat yaz ben gizemle geliyorum 2 senle 3
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya caddebostan burger önü toplaşcaz ya da bostancı sahil.(potaların orda) saat 17,00. gelmek isteyen +1 yapsın
2 kişi de olsak biz orda olcaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst