::wish::
Cengizz Abicimm, Doğum günün kutlu olsun..
Sağlıkla, mutlulukla, huzurla, sevgiyle, yanında hep sevdiklerinle beraber nice yaşam dolu yaşlar diliyorumm..
Ne iyi etmişsin de doğmuşsun ve bizim abimiz olmuşsunn.. :rendeer:
İyi ki varsınn.. :rendeer:
Kucak Dolusu Sevgilerr.. :rendeer: :rendeer: :rendeer: