motorsiklet cantasi

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
abiii gece gece yaktın benii:mrgreen:

şeytan diyo şimdi kalk git bide yanına şalgam al
Buyur abicim..Kana kana içebilirsin valla...
.
ADANAiskenderun_salgam1.jpg


pizza taşıma çantası tasarlamak istiyorsan mevcut çantaların boyutlarıyla berabr pizzaların kutu olarak boyutlarını da öğrenmelisin. ayrıca burada çok zaman kaybetme ve git bir pizzacıya ve pizza kuryeleriyle konuş. pizza taşırken ne gibi zorluklatla karşılaşılıyor, taşıma çantasları şöyle olursa iyi mi olur falan diye konuşmalısın. o zaman daha faydalı sonuçlara ulaşırsın. aşarılar. tasarımlarını burada paylaşırsan memnun oluruz. :cat:

Paşam arkadaş yabancı ellerde...Bizler burada biraz da olsa yardımcı olabilirsek
ne mutlu tabi ki...
Bak benim bulduklarım bunlar...
.
[NOT] Teknik Özellikler

* Sıcak ve soğuk gıdaların taşınmasında kullanılan taşıma kutuları 3’e bölünebilir.Sıcak ve soğuk bir arada taşınabilir.

* Thermoboxlar üst üste istif edilebilir,

* Thermobox’ın alt taban köşelerine konan köşebentler ile darbelere karşı koruyuculuğu attırılmıştır,

* Üstten kapaklı olup gövdeye menteşe ile monte edilmiştir.Kapağın geriye
düşmemesi ve kolay açılması için gövde ve kapak yanlarından piston ile birbirlerine bağlanmıştır,

* Thermobox’ın kapağının üstünde ve yanlarında logoların yapıştırılabileceği
düz alan mevcuttur,

* 640 Thermobox ev veya iş yerlerine yapılacak motosikletli servislerde motor
arkasına yapılabilecek monte ile de farklı bir kullanım amacı sergilemektedir,

* Thermobox’ın alt tabanın orta kısmına çift cidar arasına dört köşeleri somunlu
polyamid çerçeve M x 8 mm civatalar ile motosikletlerin arkasına metal
aksam üzerine monte edilerek taşıma kolaylığı sağlar,

* Thermobox üstten kapaklıdır.Menteşe ve kilit polyamitten yapılmıştır,

* Tabanında L şeklinde kendinden olan ayakları vardır,

* Thermobox’ın kapak ve gövdesinde asma kilit takmak için çıkıntı mevcuttur,

* Bulaşık makinesinde yıkanabilir,

* +100 ve -40 C de kullanılabilir.
[IMGL]http://www.neovizyon.com/images/urunler/2/urunler_4.jpg[/IMGL][/NOT]
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Buyur babaçi abicim..Afiyet olsun..Halis muhlis Adana Kebabı..
00170325.jpg

Demir'im..Hemşerim benim.....
Kebap dedin mi Adana...Adana dedin mi Kebap ve Şalgam..Tescillidir..İnanmadıysanız ''TIKLAYIN''..:wiinkk:

Muratım bombayı yapmışsın.bizede yarın menderes adasında mangal farz oldu artık:).çocuklar isteyip duruyordu,havalar soğuk diye götürmüyordum.canımızı çektirdin:queen:
pardon ama;aksilik olmazsa yarın kozanda ciğer yelleyeceğiz ADANA MT olarak.İnşallah
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Muratım bombayı yapmışsın.bizede yarın menderes adasında mangal farz oldu artık:).çocuklar isteyip duruyordu,havalar soğuk diye götürmüyordum.canımızı çektirdin:queen:
pardon ama;aksilik olmazsa yarın kozanda ciğer yelleyeceğiz ADANA MT olarak.İnşallah

Buyur ben senin için tabak içine yerleştirdim demirim..
Sana kalan sadece dürüm yapmak..:cherry:
.
Sis%20kebab.jpg
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
forumun içeriği değişmiş be. :queen: :queen: bu resmen nerenin neyi meşurdur olmuş :queen: :queen:bende lahmacun çiğbörek filanmı eklesem ne. bende çekiyim yarın da ekleyim size kebapçı dürümcü çantası resmi :)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
muratgergerli yapma böyle hocam adana,ciğer,şalgam falan hatun diyette bizde ona uymaya çalışıyoruz,sen boz diyorsun afiyet olsun diyorsun,neyse sabaha az kaldı en azından ciğer var
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Buyur ben senin için tabak içine yerleştirdim demirim..
Sana kalan sadece dürüm yapmak..:cherry:
.
Sis%20kebab.jpg
abi öldürdün beni gece vakti,şimdi nasıl dayanacagız:pağzımın suları sel oldu.
muratgergerli yapma böyle hocam adana,ciğer,şalgam falan hatun diyette bizde ona uymaya çalışıyoruz,sen boz diyorsun afiyet olsun diyorsun,neyse sabaha az kaldı en azından ciğer var

abi yarın ciğere gidiyoruz değilmi.:cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bence bagajın herzaman avantajı var.özellikle benim gibi iki kişiysen:mrgreen:
bide neden pizzacı çantalarından soruyosunki?onlar bizim kullandıklarımızdan tamamen farklı...ne o yoksa oralara lokantamı açıcaksın:cherry:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Valla bugün zaman bulursan bir ara bizim buraya yakın
bir pizzacı motosikletlerinin resimlerini çeker topice asarım...
Hadi bakalım..Hayırlısı..:bounce:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
7
Valla bugün zaman bulursan bir ara bizim buraya yakın
bir pizzacı motosikletlerinin resimlerini çeker topice asarım...
Hadi bakalım..Hayırlısı..:bounce:

cok tesekkur ederim eger yapabilirseniz sevinirim

Buyur abicim..Kana kana içebilirsin valla...
.
ADANAiskenderun_salgam1.jpg




Paşam arkadaş yabancı ellerde...Bizler burada biraz da olsa yardımcı olabilirsek
ne mutlu tabi ki...
Bak benim bulduklarım bunlar...
.
[NOT] Teknik Özellikler

* Sıcak ve soğuk gıdaların taşınmasında kullanılan taşıma kutuları 3’e bölünebilir.Sıcak ve soğuk bir arada taşınabilir.

* Thermoboxlar üst üste istif edilebilir,

* Thermobox’ın alt taban köşelerine konan köşebentler ile darbelere karşı koruyuculuğu attırılmıştır,

* Üstten kapaklı olup gövdeye menteşe ile monte edilmiştir.Kapağın geriye
düşmemesi ve kolay açılması için gövde ve kapak yanlarından piston ile birbirlerine bağlanmıştır,

* Thermobox’ın kapağının üstünde ve yanlarında logoların yapıştırılabileceği
düz alan mevcuttur,

* 640 Thermobox ev veya iş yerlerine yapılacak motosikletli servislerde motor
arkasına yapılabilecek monte ile de farklı bir kullanım amacı sergilemektedir,

* Thermobox’ın alt tabanın orta kısmına çift cidar arasına dört köşeleri somunlu
polyamid çerçeve M x 8 mm civatalar ile motosikletlerin arkasına metal
aksam üzerine monte edilerek taşıma kolaylığı sağlar,

* Thermobox üstten kapaklıdır.Menteşe ve kilit polyamitten yapılmıştır,

* Tabanında L şeklinde kendinden olan ayakları vardır,

* Thermobox’ın kapak ve gövdesinde asma kilit takmak için çıkıntı mevcuttur,

* Bulaşık makinesinde yıkanabilir,

* +100 ve -40 C de kullanılabilir.
[IMGL]http://www.neovizyon.com/images/urunler/2/urunler_4.jpg[/IMGL][/NOT]

yardiminiz icin tesekkur ederim forumun iceriginin degismesi kotu olmus ama yardimci olan arkadaslara cok tesekkur ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
flutus kardeşim

bu tatlı firması kendine özel yaptırmış tatlı tepsilerini içine koymak için raf sistemi yaptırmış tamamen metal bir ürün




 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Bu sitede genelde ticari amaç değil, bireysel motor kullanıcıları olduğu için size verilecek çanta bilgileri çoğunlukla http://www.feyizoglu.com/alisveris/category.php?cID=163&p=1 adresinde olduğu gibi günlük kullanıma yönelik ürünler olacaktır.
sitenin arabiriminde bir sorun var sanırım, resim ekleme menüsü açılmıyor. bu nedenle sadece link verebiliyorum şimdilik:

21905888.jpg

(elle img tag'ini koydum ama çalışır umarım)


yukarıdaki resimdeki gibi bir çantanın da avantajları büyük olacaktır. kapak dönerek açıldığı için dar alanlarda kullanışlı olur. kapak açıldığında motorun kapladığı yer iki katına çıkmaz. iç kaplamayı iki kat tutup içinde cam elyafı kullanarak da ısı kaybını önleyebilirsiniz.

Belki bilmiyorsunuzdur diye kısaca belirteyim, bu çantalar iki parçadan oluşur. bir (mount) ve çanta. Yani motor şasisine sıkıca bağlanmış bir sehpa ve üzerine takılıp çıkarılabilen bir çanta. Sehpa motor şasisine öyle sıkı bağlanmalı ki, motora binen artçı (yolcu) arkasına güvenle yaslanabilsin =) Eğer gönderdiğim resimdekinden küçük bir çanta yapacaksınız bence mounttan kolayca ayrılabilecek bir mekanizma yapmalısınız. Böylece büyük siparişlerde, pizzacı çantayı motordan söküp yanında taşıyabilir.

İçinde mutlaka iki bölüm olmalı, küçük bir bölümde motor için elzem alet edevat ve malzemeler durur ve bu bölüm gıda ürünleriyle temas etmeyecek şekilde tutulur.

Sonraa, gösterge panellerine yakın bir yere yerleştireceğiniz kontrol ve çanta içerisinde aküden beslenen bir rezistans sistemi ile yemekler sıcak tutulabilir.

Benim aklıma gelen güzellikler;

Çanta veya mount üzerinde kask kilitlemek için bir parça bulunabilir. (kaskın kayışının takıldığı mekanizmanın aynısı monte edilebilir mesela) böylece servise giden eleman motordan inince kaskını çantaya takıp gidebilir.

Çanta, Mount üzerinde iki farklı konumda takılabilmeli. İlk konumda motorun arkasında durur klasik pizzahut motorları gibi. Böylece gerektiğinde motora iki kişi binilebilir. İkinci konumda ise çanta motorun önüne doğru kaydırılabilmeli ve tek kişilik kullanımda motorun ağırlık merkezi ortalanmalı. Bu hem sürüşte büyük kolaylık ve güven sağlar hem de motorun trafikte kapladığı yeri yarı yarıya azaltarak kolaylık sağlar. Tam anlatamadım sanırım, bi karalamayla anlatim:



Ayrıca yine güvenliği arttırmak için çanta üzerine sinyal ve stop lambası yapmayı ihmal etmeyin.


Tüm bunların dışında bazı firmalar var, fiber malzeme kullanarak belirli scooter modellerini servis için modifiye ediyorlar. İstanbul'da Bambi Cafe sanırım bu motorlardan yaptırıyor kendilerine. Bazı postanelerde de bu modifiye edilmiş motorlara rastladım. Sizin teknik donanımınız nedir bilmiyorum fakat sanırım aşağıdaki ürünler için üretim bantı olması gerek, kalıplar presler vs.. Ayrıca uygulamak için motorun da kesilip biçilmesi gerek. Bir ödev için yapılması sanırım çok masraflı ve zahmetli olur. Yine de ödev sadece plan proje çizmekten ibaretse yardımcı olur diye aşağıya koyuyorum:

frame002-400.jpg


frame001_400.jpg


frame003-400.jpg



flyer_a2z__001_350.jpg

Yukarıda bahsettiğim rezistanslı ısıtma dalgametresi bunun gibi bişeydi işte. Prensipte elektrikli battaniyeden farkı yok.



D-RED_320.jpg


Umarım yardımcı olabilmişimdir.

NOT: ARKADAŞLAR, SİTEMİZE YARDIM İSTEMEK İÇİN GELEN BİR MİSAFİRİN AÇTIĞI BAŞLIĞI KEBAP VE ŞALGAM RESİMLERİYLE DONATMASAK DAHA İYİ OLUR. SONUÇTA BURASI "TEKNİK BİLGİLER" BÖLÜMÜ. HEM OKUL PROJESİ İÇİN YARDIM İSTEYEN ARKADAŞA AYIP, HEM DE KARNI ACIKMIŞ OLAN BANA AYIP. bu saatte nerden bulacam kebap, şalgam?:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
7
evet gercekten yardımcı oldunuz. sadece cizim uzerinde degil proje ama bizden prototip istemiyorlar sadece maket ama gercek gorunuslu olacak ve calısma sistemini gostereceksiniz. tesekkur ederım paylasımlarınız ıcın
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi palto giyiyorsun.. dışarı çıkıp bi pizzacı buluyorsun.. durdurup çantasını inceliyorsun.. (bu arada ona hiç bir şey söylemiyorsun ki olayın büyüsü bozulmasın) sonra çantasının ölçüsünü alıyorsun. arkadanı dönüp evine gittikten sonra ne tasarlayabileceğini düşünmeye çalışıyorsun :)
:mrgreen:
şaka bir yana bence gidip bu çantalardan mümkün olduğunca fazlasına göz atman gerekli öncelikle :)
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
7
bi palto giyiyorsun.. dışarı çıkıp bi pizzacı buluyorsun.. durdurup çantasını inceliyorsun.. (bu arada ona hiç bir şey söylemiyorsun ki olayın büyüsü bozulmasın) sonra çantasının ölçüsünü alıyorsun. arkadanı dönüp evine gittikten sonra ne tasarlayabileceğini düşünmeye çalışıyorsun :)
:mrgreen:
şaka bir yana bence gidip bu çantalardan mümkün olduğunca fazlasına göz atman gerekli öncelikle :)

ah Türkiye de olsam zaten ilk önce onu yapacagım. gidip bütün pizzacıları gezmek ama burada sadece bi kac yer var onlara da gittim zaten:pale:
bundan sonrası teknik bilgilere bakıyor. tasarlayacagım cantanın her tur skoter tipi motora monte edilmesi gerekli vs. vs. tesekkurler yine de:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst