[Adana MT] 24.02.2008 Kozan'da Kahvaltı Gezisi

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Arkadaşlar 24.02.2008 Pazar günü sabah kahvaltısına ciğer yemeğe Kozan'a yolcuyuz. Kahvaltı sonrası gidilecek yere Kozan'da karar vereceğiz. Geziye aç gelinmesi rica olunur :mrgreen:

Buluşma Yeri ve Zamanı:
Adana - Ceyhan Otoban tarafı BP benzincisinde saat 09:00'da. Otobandan çıkılıp Kozan yoluna girilecek.

Herkes davetlidir.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
hasan abi ahmet abi bu hafta gelemiyecekmiş.Cem abi ile irtibata geçemedim.
Ben sizi saat 9:15 gibi Ceyhan otoban çıkışında bekliyeceğim... görüşmek üzere.... :cat:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
hmmmmm :silent:
klr650 ile tekteker çalışmak için gelebilir miyim,
yoksa mersine mi sürim :mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@msoysarac Mehmet dostum biz kozan yoluna giricez. Ceyhan 'a gitmiyoruz ki. Geleceksen Adana Kozan çıkışına gel.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
hııımm pardon abi.. tamam o zaman ben en iyisi BP benzicisine gelirim.. ordan devam ederiz..
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Bi mahsuru yoksa bende arabayla gelecem arkadaşlarr ,sizce bi mahsuru yoksa bence mahsuru yokk ( malumunuz motürüm yok )
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
Hasan abi senin olduğun ortamda olmak huzur verici bir şey ama,kendini bilmez eftik motorcukçular olduğu için pek bişe söyleyemeyeceğim.




Afiyet olsun
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
söz verirsem sorun çıkıyor o yüzden kısmet diyeceğim inşallah gelerim,ama otoban çıkışınını anlamadım misis yolundaki kavşakmı,tamm olarak neresi yaf
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
bende burdanmı geçsem kozana ama yol bozuk neyse siz gidin arkadaşlar iyi eğlenceler
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
söz verirsem sorun çıkıyor o yüzden kısmet diyeceğim inşallah gelerim,ama otoban çıkışınını anlamadım misis yolundaki kavşakmı,tamm olarak neresi yaf

abi,bende anlamamıştım,şimdi tel.açtım hasancıma;otobana girip,ceyhan yönüne giderken BP varmış,orada buluşacakmışız 9:00'da.gecikmeyin haaa.sevgilerimle.
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
yaf normal bir yerde neden buluşmuyoruz ben hala çıkaramadım otobana nerden gireceğiz
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
ordan girip otoban üzerinde bp yi mi buşucaz inşallah bulurum yoksa basar kozana giderim bildiğim yoldan orda buluşuruz.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
sevgili adana mt.. üzülerek söylemek istiyorum ki.şuan ateşler içinde yatıyorum. ::uzgunum: gezi günü de idare ederim diye düşünüyodum ama malesef hastalık iyice çöktü... hasan abiyle konuşmuş yeri de ögrenmiştim, motor kıyafetlerim bile hazır karşımda duruyor.. :salut::salut: cok üzgünüm size iyi eglenceler :king::king:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
arkadaşler herkese iyi eylenceler icim gidiyo ama malesef son ana kadar beklemek durumundayım:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst