- Katılım
- 5 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,893
Valla buldu...:cherry:
Emrah ne ayak...:queen:
Valla biliyodum yaw bunu...Arkadaş okudu bu başlığı..''Abi benim telefonu bir yazsana..Yada benim nişanlımınkini yazalım mı'' dedi..
Manzarıyı biliyodum diye..''Yok,..Seninkini yazalım''.dedim....
Buldu....Arkadaş bana baktı..Güldü ama inan yüzünü bir görseydin..Sende ona gülerdin..Utanmıştı ama...![]()