[MT İzmir] 15 Şubat Cuma "Kimse Başlık Açmadı Bari Ben Açayım" Toplantısı

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
ARkadaşlar aradım aradım bu haftaki toplantı topiğini bulamadım.

Ben başlığı açıyorum, siz içini doldurun artık...:queen:

Ben gelemiyorum malum, ama gelecek hafta kesinlikle aranızdayım. Bu haftalık arkanızdayım:rendeer:

Yer: PORTAKAL CAFE -Bornova-

Saat 19:30 ve sonrası


Eeeee kimler geliyor bakalım?:queen::bounce::cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Abi sapıkmısın,böyle toplantı başlığı mı olur :queen:Mekan neresi :p Olmaz öyle boşlukları doldurun :)
Hemen karar verile,başlığa yazıla..Tez cevap gele..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
karmacoma da 10 dakkadır okuyo bende 10 dakkadır okuyorum bişi anlayamadım :)

Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
VaScO1925, karmacoma
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
vasco bu sapık başlığa sapık bi fikir düşünüyom:p

allah iyiliğini versin il topiğinde onay onay dediğin başlık bumuydu,
madem manyak bi aşlık açtın bende manyak bi içerik fikri atayım;
İzmir MT mistik toplantısı olsun bu, diğer gruplar merak etsin bizde burda söölemeyelim herkes kafasına göre bi yerde gitsin bakalım kimler kimleri nerde göreek :queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
rise mistik toplantısı olsun MİS gibi kokarız artık K P T toplantısıda olabilir ( kuru,pilav,turşu ) nasıl olsa alide yok kafayı yesin :mrgreen: seneye kadar bir dahada gitmeyiz artık :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Şiştt olmaz öyle şey Cengiz abi :p O haftaya olacak..
Bensiz gaz çıkartamazsınız :)
Ben bu hafta yokum malum..

Ciddi ciddi bu buluşma mekanını hemen belirleyelim,bu şekilde olmasın başlık.Herkes heran nette değil bizim gibi,gören olur görmeyen olur,biran önce belirlemekte fayda var.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sen birşey kaçırmak istemiyorsan bu haftada teras yapalım geçen haftanın tekrarı olsun :p yoksa eğer sana gelelim cantır mıydı katırmıydı ondan oynasınlar :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bu hafta uslu bişeyler olsun abi :)
Ben yokum,çok eğlenmek yasak o yüzden :p

Cengiz abi,benim burada counter olayını başka zaman yapalım..

Haftaya kurufasülye pilav olayı kesin zaten :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ya teras ya portakal olsun, bizim olsun, sıcak olsun, yemek olsun, daha ne olsun
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Benim mesajdan sonra gelecek 2 öneriye göre fazlalık hangi mekandaysa o olacak madem,değiştiricem başlığı(başlığı değil mekanı daha doğrusu),birazdan çıkıcam belirleyelim artık mekanı.

Ben Teras diyorum,ağrısız sızısız..

2 kişi daha fikrini belirtsin,çoğunluğa göre mekanı belirleyelim.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
forrap diyo cengiz abi diyo daha ne olsun, tamam işte belli oldu bile teras oldu bitti maşallah :cat:
geçen hafta azıcık geç gelenler olmuştu tadı damaklarında kalmıştır belki kısa kaldıkları için dimi (albeni bahanecisine uğradım da)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Etiketler: alp_tunay, forrap, izmir, kilitlemeyin, location

Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
karmacoma, VaScO1925, forrap+, alp_tunay+

yenilenen avatarıyla alp_tunayda katlılıyor ve teras diyecek kendiside dimi abicim
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben yeni bir yer olsun derim... Körtopal...... :queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
rise mistik toplantısı olsun MİS gibi kokarız artık K P T toplantısıda olabilir ( kuru,pilav,turşu ) nasıl olsa alide yok kafayı yesin :mrgreen: seneye kadar bir dahada gitmeyiz artık :queen:

Ben yeni bir yer olsun derim... Körtopal...... :queen:

fikirlerle iki haftanın programını yaptık sanki, haftaya K P T G toplantısı

ondan sooraki hafta da körtopal fight club (dayak klübü) toplantısı yaparız allah ne verdiyse

devam eden fikirlerle önümüzdeki altı ayılık programı yapabilecez sanki:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ben baktım üye listesine
hale
jale
lale
aşağı mahalle
hep portakal diyor var demek bir bildikleri :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Abi nerede yapıyoruz ? Bırakın geyiği,portakal mı diyosunuz ciddi ciddi ?

Neyse eve gidince bakarım(şuan evde değilim) nereyi diyosanız ona göre değiştiririm gerekirse ilk mesajı.Ama bi karar verin ciddi ciddi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst