HYOSUNG marka motor almayı düşünen arkadaşların önemle dikkatine…
07-02-2008, 10:18 AM
Gayet düzgün bir şekilde hakkını arayan arkadaşımızı kutluyor ve destekliyorum... Haklarımızın peşinde olmamız gerekiyor...
07-02-2008, 10:37 AM
Noterden ihtarını çekmişsin yetkililerin kendisiyle görüşmüssün buraya niye yazdın ki bunları bizden yada hfc den ne bekliyorsun?Hyosung marka motosiklet alan arkadaşların dikkatine demişsin dikkat edilecek olan ne?Bi sorun yaşamıssın bi şekilde halladilmemiş seni anlıyorum süre de çok fazla geçmiş yanlız bunlar her markada olan şeyler kawasakilerin yamahaların kakıldığı sanayi sitelerini görmüyorsun heralde beni sakın yanlış anlama haksızsın demiyorum sonuna kadar haklısın fakat direk markayı karalarcasına bi mesaj atman hele hele bu mesajı hfc de yazman biraz garip olmuş.Bu dediğin krank sorunu yaşandı belli bi seriye denk geldi galiba sonra bıçakla keser gibi kesildi artı buralarda çok yazıldı çizildi sonuç devir kesici olmadığı için red line da motorun fazlaca zorlanması veya motor üstünde ağırlık varken düşük devirde gidip birden gaz açmak çıktı.Şimdi sen diyeceksin ki ben zorlamadım orası bin soru işte?????? benim motor 6500 km de ve allaha şükür tık yok daha servise bakım dışında gitmedim.Benim ki gibi yüzlerce motor var ve ben şimdi soruyorum niye bizimkiler krank kırmıyor??????? binlerce gt250 gv 250 niye krank kırmıyor?????????bunlarda da aynı motor var sonuçta....Yanılmıyorsam burada anketi yapılmıştı global motordan ve hyosung dan memnun olanların oranı %90 ın üstündeydi.Senin bu yaşanan sorununu hyosung un st adı altında kanuni ile anlaşması ve buna karşı çıkan globalın kore ile yedek parçada sorunlar yaşamasına bağlıyorum.İnşallah sorunun en kısa sürede çözülür motoruna kavuşursun...
07-02-2008, 11:32 AM
Aynen katılıyorum ben de garantiden değiştirmezdim çünkü bariz şekilde kullanıcı hatası.iyilik yap denize at halik bilmezse malik bilir demişler globalde yaptı bi iyilik ama çıkıyor böyleleri işte ya şu yazıyı okuduktan sonra cengiz beyin yerine olsam kullanıcı hatası raporu verirdim.Arkadaşlar şuda varki kanuni de boş durmayacaktır çünkü aynı makineden getirecek fiyatlarda aynı hemen hemen ve kim bu fiyata kanuni yazan bi makine binmek ister kuralkan da bunun farkında ve yapacağı tek şey globalde parça sorunu var gibi dedikoduları yayıp bu tür motosiklet alacak olanları kanuniye yönlendirmek geniş servis ağı bol yedek parça sloganıyla
07-02-2008, 11:43 AM
dikkatinizi çekerim buradaki öncelikli sorun motorun yatıyor olması... kim olsa motorunun uzun süre yatmasına tepki gösterir... zaten olan olmuş olaya kullanıcı hatası ya da arızalı parça diyebilirsiniz bunlar ikincil önemde şu an... bence burada önemli olan motorun yatıyor olması, sorunun giderilememesi ve bu yüzden kullanıcının mağdur olması...
07-02-2008, 12:59 PM
Arkadaş haklısın ama suçu birazda kendinde arasan iyi olur!Global motor iyilik olsun diye krankları degiştriyor.Ama bu krankları kim kırıyor onu bi düşün.Sen mi motor mu???
07-02-2008, 13:46 PM
Arkadaşlar siz ne diyorsunuz,motordan yana olan arkadaş ne diyor?
Krank değilde başka birşey arızalansa idi ve parça stokta olmasa idi belki motor gene bu şekilde yatacaktı.
Arkadaşın anlatmak istediği "ben krankı kırdım,şöyle böyle kullandım" olayı değil. Gelmeyen bir parçadan ve serviste yatan bir motordan söz ediyor kendisi(anladığım kadarı ile)
Yani Globali,bilmem neyi bilemem ama beni bu kadar babam bile bekletse mutlaka hakkımı arardım.
07-02-2008, 15:23 PM
Global motoru savunan arkadaşlar, taraflı olmayınız öyle ise bu sitenin ismi global fan olarak değiştirilsin, arkadaş motor arızası ya da hakkını alamamak üzerinde fazla durmuyor, sadece bu işin sorumluluğunu alan firmanın ciddiyetsizliğinden ve ilgisizliğinden bahsediyor, aynı sorunu bende yaşıyor kırank değil ama CDI sorunu 2 defa değişti, 2.si daha 3 km gitmeden arıza yaptı tekrar 1 aydır beyin bekliyorum, bende motoru kötülemiyorum
07-02-2008, 16:29 PM
valla siyah arkadaşımız konuyu özetlemiş altına imzamı atarım. Niye herkes bu kadar tepki gösterdi anlamış değilim. 35 gün motoru bi CDI gelmesi için serviste yatıran bi insan olarak arkadaşın neler hissetiğini çok iyi anlıyorum. Söylediği süre çok uzun bir süre.
07-02-2008, 17:25 PM
bakın arkadaşlar Kanuni nin işi karıştırması sonucu çok ciddi problemler yaşandığını düşünüyorum ki zaten öyle gözüküyor. Sadece bu saatten sonra bu tip problemlerin yaşanmasını doğal olarak karışılıyorum çünkü stmotors globalle yaptığı anlaşmayı bitirmiş stkanuni olarak Tr'ye girme yolunu seçmiştir.
Bu nedenle Global her istediği parçayı anında koreden getirtemeyebilir. İçinde bulunulan ortamı düşündükten sonra olayları algıladıktan sonra bence yorumlarımızı yazmalıyız.
Arkadaşın hakkıdır hakkını elbetteki arayacak elbetteki 58 gün bir motorun yatması kaul edilemez
07-02-2008, 19:51 PM
Arkadaş dava açmakta haklı kim bekler 58 gün
Bende Arka fren diskimi değiştircem ama servisi aradım yaklaşık 2 ay sonra globalin stoklarında bulunacak dediler anlaşılan Hyosunglar satılığa çıkmaya başlıyacak
07-02-2008, 20:11 PM
ben arkadaşa katılıyorum dava açmış iyi yapmış,sonuçta bu haktır hakkını savunacan
08-02-2008, 00:29 AM
G…… helal olsun diyorum baska bısey demıyorum,insan hakkını sonuna kadar aramalı,ortada bı yanlıs varsa da sonuna kadar gidilmeli....
Ve bı seyı daha belırteyım bu forumda asagı yukarı herkes hyo kullanıcı,bence bu kadarda olayları taraflı degerlendırmeyın,yanı yerı geldıgınde kendı motorlarınıza oz elestırınızı yapın...Cunku fıyat,kalite,servis,distributor ortada
08-02-2008, 15:15 PM
açtığın başlıklar birleştirildi st kanuni ile ilgili olan başlıkları tek başlık altında topluyoruz.. Yurtdışından parça getirtme olayı saçma değil yurtdışındaki büyük bir distribütörden toplu alım yapabilir ayrıca buradaki kanun gereği zaten yapılan anlaşmada stmotors da 10 yıl boyunca yedek parça desteği vermek zorunda ha geç verir toplatır siparişi adamı canından bezdirir ama göndermek zorunda diye biliyorum. Garanti olayına gelince takılmamak lazım tüm bunlar gerçekleşirse kanuni Global'in gittiği yoldan eksiksiz müş. mem. sunmaya çalışacak yoksa zaten antipati oluşan firma bi işe girmeden o işten çıkmak zorunda kalır
08-02-2008, 17:35 PM
Bir yaz mevsimi kaç aydan oluşuyor? : 3 ay
Misal yaz başında motor arızalandı ve böyle 2 ay yattı!
Geriye kaldı 1 ay.
Global parça desteğini sürdürecek ama bir motor 2 ay yatarsa o motordan inanın insan soğur.
Araba işinde de böyledir bu. Bir araba arıza açarda zırt pırt servise gidip servisle akraba olursanız o markaya bir daha yaklaşmaz,o servisin bir daha önünden geçmezseniz
yedek parça bekleyenler
Bu konuya 11 cevap yazıldı 155 kere görüntülendi
yedek parça bekleyenler - 05-02-2008, 16:13 PM
Ara sıra farklı konu başlıkları altında okuyorum o yüzden bir araya toparlansın diye böyle bir başlık açayım dedim... Belki bir okuyan faydası dokunan olur beklenen yedek parçalar konusunda...
Parça bekleyenler ne parça beklediklerini ve ne zamandır beklediklerini yazabilir...
ayaklık müşürü bekliyorum 3 aydır.
05-02-2008, 16:46 PM
Abi bende sıfır aldığım motorun 2 aynasıda kırık 1,5 aydır gelmedi bekliyorum !!!!
05-02-2008, 19:24 PM
aynanın nesini bekliyosun be kardeşim adres: en yakın sanayide ki kaynakçı
05-02-2008, 20:29 PM
Allah muhtaç etmesin. Bu yedek parça bekleme işi adamı deli eder şayet ki hayati bir parça ise
05-02-2008, 20:53 PM
e...... abi o iş hallolucak diye konuşmuştuk nasıl olur hallolmadı mı :S
06-02-2008, 12:41 PM
valla hallolmadı gökhan cumartesi 8000 bakımına götürdüm hala yok hala yok
06-02-2008, 13:15 PM
Global motor bıraksın artık bu işleri çözülecekse bu problemler Kanuni alsın, 3 gündür globalın bütün telefonlarını arıyorum hiçbirine cevap yok, sözde yedek parça stokları varmış, kaçtane hyosung arıza yapıyorda yedek parçasını karşılayamıyorlar anlamadım, 1 aydır beyin bekliyorum, 1.5 aydır çamurluk bekliyorum, servisler zaten ayrı dert, motorumla ilgili sorunların hepsine normaldir, bu hyosunglar yapar böyle diye sallama cevap veriyorlar yaz a satacağım motorumu uğraşamayacağım artık gidip yamaha alacağım en azından mahalle arasında bile servisi var bilen birileri var.
06-02-2008, 14:01 PM
Bende geçtiğimiz aylarda bir mail atmıştım. Cevap falan yazan olmadı.
Sorduğum tek şey " sinyali komple mi alıyoruz yoksa sadece camı satılıyor mu?" (Ankara'da "komple alabilirsiniz ancak" cevabına binaen bunu sormuştum ve İstanbul'a geldiğimde ne hikmetse sadece sinyanil camını 5 ytl'ye alabimiştim!)
06-02-2008, 15:12 PM
walla herkesin derdi varmış ama dile getiren yokmuş sağol
06-02-2008, 17:20 PM
Benimde motoru sıfır almama rağman deposu çizik gelmişti. 2,5 aydır değiştirecekler en son bu gün konuştum, gemi cuma günü yanaşıyormuş . P.tesi-salı tekrar görüşeceğim. Bakalım ne zamana sallayacaklar
06-02-2008, 19:12 PM
benim aynanın içi düştü(kırıldı) sordum içi satılmıyormuş komple ayna 100ytl dediler mecbur ayna kestirdim oda büyülteç gibi arkayı net kontrol edemiyorum
hangi servis
Bu konuya 27 cevap yazıldı 485 kere görüntülendi
26-02-2007, 23:08 PM
Ben ilk başta İstinye servise 1000km bakım için gittim ama orası yeterli gelmedi Maslaktaki Yücel Moto ya gittim ordanda istediğimi bulamadım en son komtan gürkanın haberiyle C&C Motor Ahmet Abi'yi bulduk şimdi ordan başka yere adımımı atmam on numara işçilik on numara muhabbet ha para dersen neyse onu alıyor ama sonuna kadar da hakediyor.... Ben Avrupa Yakasının en iyi servisi C&C Motor Ahmet Abi diyorum
26-02-2007, 23:53 PM
Ben de C&C Motor ve Ahmet abi'yi tek gecerim. Hem Ahmet abi hem de servisteki diger arkadaslarin yaklasimi diger servislere gore cok farkli. Yolunacak kaz degil, insan yerine koyuldugunuzu hissediyorsunuz. Ne zaman gitsem orada gordugum diger motorlara yapilan custom ve modifikasyon calismalari bilgi/donanim ve vizyon bakimindan da ne kadar farkli olduklarini gosteriyor.
26-02-2007, 23:57 PM
sanırım 120 ytl alıyormuş servis ücreti sizce cok değil mi?
27-02-2007, 00:04 AM
Ben 1000 km bakimina goturdugumden servis ucreti almamislardi, sadece yag & filtre bedeli odemistim. Simdi tam olarak ne kadar oldugunu hatirlamiyorum ama 120 ytl tutmamisti. Normal servis ucreti ne kadar aliyorlar bilemiyorum. Servisten servise ayni uygulamaya farkli fiyat cok alaturka bir olay. Bu isi duzeltecek bir ithalatci/distributor firma cikmayacakmi yaw?!
07-03-2007, 19:21 PM
bütün istanbul'da bir tek c&c'mi var yaa? arkadaşlar hasanpaşa'da niyazi uçkaç varmış, bana en yakın olanı o, bilgisi olan var mı? motoru aldığım yer olan nbc'nin mi servisine gitmeliyim yoksa? ya da c&c dışında kimsenin tavsiye edebileceği bir servis yok mu? bir de motoru ilk alırken servise sokmak diye birşey yok değil m
15-03-2007, 23:43 PM
yücel motor hakkında çelişkili yorumlar var. birkaç olumlu yorum daha duymam lazım güvenebilmek için, o zamana kadar tercihim ahmet usta olacak gibi görünüyor.
yetti artık bu servıslerden cektıgımız baslıklı hfc formundakı konudan alıntı yapılmadı. 40 mesajda orda var.
kanuı hata arıza yapmaz demedım hıc bır zaman bu sebeple YORUMSUZ OLARAK YAYINLADIM
08-02-2008, 20:09 PM
--------------------------------------------------------------------------------
Arkadaşlar yazıları baştan sona kadar sabırla okudum ben Bursa dan yazıyorum
düşüncelerimi belirtirkende söylemiştim mağdura hiç bir lafım yok sadece iyi dileklerim olabilir. Yalnız bizi bu duruma sokanlara bir iki çift lafım var Allah onları bildiği gibi yapsın elime düşerlerse hiç şansları yok