[Muğla - MT]

Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Soner siparişini verdim.Henüz ellerine geçmemiş.Seni haberdar ederim.Bu arada hafta sonu için planı olan varmı??
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Yorgunum 48'im....Bodrum'dan selam olsun sana:queen: görüşmek umuduyla:rendeer:

Sevgili MES selamın için teşekkürler. Sayfaya renk getirdiniz sizi görmek güzeldi.:bounce:

Soner siparişini verdim.Henüz ellerine geçmemiş.Seni haberdar ederim.Bu arada hafta sonu için planı olan varmı??

Teşekkürler Can. Hadi bir Pazar gezisi yapalım topla takımı haber bekliyorum.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
21
heleşüükür....!

Selam Muğla MT. en sonunda bende çinlilerden kurtuldum ve artık bi japonum var. bu arada motor kullanmanın zevkini daha yeni yeni anlamaya başladım bunu hafta sonunda yarım ada turu yaptığımda fark ettim kız arkadaşımla beraber asfaltı kazıdık resmen :queen: saygılar herkeze......
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Soner bu hafta sonu konu komşu gezmesi yaptık.Motor gezisi artık haftaya kaldı. Birde kötü haber vereyim, servisi şimdi aradım(pazartesi sabah)İstanbul'daki merkezde yedek parça kalmamış, parçalar Tayvan'dan yola çıkmış, gelince yollayacaklarmış. Yani kymko sahipleri motorunuza gözünüz gibi bakın, yedek parça sıkıntısı var.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Umarım en yakın zmaanda tekrar birlikte oluruz.Tüm muğla Mt ye Selamlar

Selam Şahin kardeş. Nasılsın. Uzun zamandır sesin çıkmıyordu. Bizi habersiz bırakma . Kendine iyi bak görüşmek dileğiyle........:bounce:

Soner bu hafta sonu konu komşu gezmesi yaptık.Motor gezisi artık haftaya kaldı. Birde kötü haber vereyim, servisi şimdi aradım(pazartesi sabah)İstanbul'daki merkezde yedek parça kalmamış, parçalar Tayvan'dan yola çıkmış, gelince yollayacaklarmış. Yani kymko sahipleri motorunuza gözünüz gibi bakın, yedek parça sıkıntısı var.

Teşekkürler Banro ilgi ve alakan için. Bende gözüm gibi bakmaya çalışıyorum KMYCO ya zaten istediğim parçalar da acil lazım değildi kendi yedek parça depomda olsun diye istemiştim. Yine de sağol .....:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
aylar sonra gene ben geldim. 1 ay sonra yani şubatın 20 sinde askere gidiyorum. motoru bu hafta içinde nasip olursa satıyorum. ama askerden sonra çok güzel planlarım var. sizlerle kalmak ümidiyle kendinize iyi bakın. bi pazar en kötü ihtimal muğlada bi carting turnuvası yapalım ve ben askere gitmeden bi gün hep beraber bi balık avına çıkalım derim ben.
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
muğla grubuna selamlar,,

mes sen nerdesin bileder görüşelim seninle..

selam arkadaşım.Madem Bodrum'dayız elbet günün birinde görüşücez.Malum havalar buzzz. Güneş çıkınca Bodrumda ki diğer arkadaşlarla birlikte bir tanışma turu düzenleriz.Sevgiler saygılar:rendeer:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Günaydın Muğla Mt.....

Merhaba arkadaşlar. Sormak istediğim bir şey . Bizim Sevgili Süper Moderetörümüz BBRR Kardeşimizi gören varmı. Kayıp mı oldu ?. Ne oldu ? lütfen bana bu konuda bilgi verebilirmisiniz. Eğer bilginiz yoksada ben gazete ve Tv. lere ilan vercem. İlan metni de yazdığım gibi olacaktır. " Muğla MT Süper Moderetörü Sevgili BBRR (Barış ŞUŞUT ) Kaybolmuştur. Hükümsüzdür. Bulanların veya görenlerin Muğla MT sayfasına haber vermesi insanlık bakımından rica olunur." Gününüz aydınlık neşeniz bol olsun kalın sağlıcakla.:queen::queen::queen:

selam arkadaşım.Madem Bodrum'dayız elbet günün birinde görüşücez.Malum havalar buzzz. Güneş çıkınca Bodrumda ki diğer arkadaşlarla birlikte bir tanışma turu düzenleriz.Sevgiler saygılar:rendeer:

Neyse öle olsun bakalım mümkünse c.tesi gününe denk gelsin.

Mugla/Bodruummmmm:bounce:

Ağbi bi yerinizde otursanız diyorum. Bu buz gibi havalarda ne yapıyorsunuz siz yaaa. Ayıptır. Gören var görmeyen var. Bak bizim Marmaris Tayfasından hiç ses çıkıyormu. Herkes Kış uykusunda. Oturun oturduğunuz yerde kıskanıyorum. Bakın tası tarağı toplayıp Bodruma yerleşcem ona göre :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
arkadaslar ozaman bu pazar plan su sabah saat 10:00 gibi meshur tostcumuzda bulusup kahvaltımızı hep beraber yapıyoruz. ordan hep birlikte muglaya cartinge gidiyoruz ve ben size carting nasıl yapılır ogretiyorum :wiinkk:

arkadaslar bu geziye katılımın cok olmasını istiyorum. millete gosterelim nasıl gezi yapılır! katılımcıları ekliyorum assagıya

1-) Oflu alper ve esi
2-) Bigboy emre
3-) mt disindan volkan.
4-) Iptal :(
5-) mt disindan hasan
6-) banro ve ekibi :)
 
Son düzenleme:

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Bodrum Mt rölantide bekleyin,en kısa zamanda toplanıyoruz.Sevgiler:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst