- Katılım
- 21 Ara 2006
- Mesajlar
- 524
ilk defa katılıcam festivale çadır falan lazım oluyormu yanı gunu birlikmi yoksa kalınıyormu şimdiden malzemeleri ala koyayım sonra para kalmıyor :queen:
kırkanın degişmesi iyi oldu. bence tam yeri oldu her yere yakın daha iyi bi katılım olur artık.bu sene esk mt bayagı kalabalık olacak
hatta festival öncesi keşfe bile çıkabiliriz..![]()
http://www.emok.org/index2.php?Id=142
[NOT]7. EMOK Motosiklet Festivali 3-6 Temmuz 2008 tarihlerinde Bilecik, Pazaryeri, Küçükelmalı bölgesinde gerçekleşecektir...[/NOT]
40 00 32.04N
29 47 37.32E
Kütahya MT olarak EMOK' a tam kadro gelmeyi düşünüyoruz.hadi bakalım.......
Geçen seneden daha çok katılım bekliyorum MT'den haberiniz olsun.
Geçen sene Ankara MT, Muğla MT ve Eskişehir MT vardık sadece. Sanırım Kütahya MT'den de birkaç arkadaş gelmişti.
Bu sene gelmeyenin başlığını kilitlerim ona göre :mrgreen:
Haa tehdit mi ediyorum? Sanırım evet![]()
selam Procuğum...geçen sene Muğla mt olarak 50 derece sıcaktan Kırka'ya gittik gece çadırda Mokumuz dondu...bu sene de öyle olacaksa biz yokuz:queen: