[MT İstanbul] 19.01.2008 Cumartesi Kağıthane de toplanıyoruz

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yaw iyiki aanca i,ş yerinden girebilios nete olaya bak yaw 4-5 sayfa geyik dönmüş gene hehehehehe
resimler süper olmuş arkadaşlar ellerinize kolunuza sağlık
gelebilen tüm arkadaşların yüreğine sağlık güzel bi buluşma oldu patronla beraber erken kalkmak zorunda kaldık kusurumuza bakmazsınız artık
bi dahaki buluşmada telafi ederiz artık:wiinkk:
yakın bi zamanda güzel bi buluşmada ben patlatcem haberiniz olsun biraz bekliceniz ama :cherry:
katılımlarınızdan dolayı herkese teşekkürler iyiki varsınız arkadaşlar
dikkatli ve düzgün sürün yolunuz açık olsun:rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
CEm Abi yıne ortalık karışacak :) :queen::queen::queen:

Ben bulduk == 2 sının kazaklarıda bırbırıne benzıyor fakat cızgılerın boyları ve rengelerı farklı zaten orda 6 fark var


7 ci fark ise =============== hehehe Solucem 1dk ehehehehe


bırnın sacları var bırının ıse yok... :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
devamm başka yokmu ((:) okları saçlara işaretlemedim tamamen denk gelmiş yanlış olmasın heheh
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
2 side guluo 2 sınınde kafaları burak abıye doqru donuk artık ne dusunuyolar bılmıom 2sınınde koları masanın ustunde bırısı daha sagda bırısı daha solda oturo daha ne kaldı :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw iyiki aanca i,ş yerinden girebilios nete olaya bak yaw 4-5 sayfa geyik dönmüş gene hehehehehe
resimler süper olmuş arkadaşlar ellerinize kolunuza sağlık
gelebilen tüm arkadaşların yüreğine sağlık güzel bi buluşma oldu patronla beraber erken kalkmak zorunda kaldık kusurumuza bakmazsınız artık
bi dahaki buluşmada telafi ederiz artık:wiinkk:
yakın bi zamanda güzel bi buluşmada ben patlatcem haberiniz olsun biraz bekliceniz ama :cherry:
katılımlarınızdan dolayı herkese teşekkürler iyiki varsınız arkadaşlar
dikkatli ve düzgün sürün yolunuz açık olsun:rendeer:


olum sen buluşma yapma sakın :queen: uzakta yapıyon kimse gelmiyo :queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yaf şimdi ya ikisinin arasında olan ne oluyor...
ne kel ne değil ....napcak şimdi bu adam



Bir ara aklımıza gelirse anlatırız ...
:cherry:
Aaaa çok kötüsünüz siiiizzz ::cekic::
bişeyide görme zaten,
herşeyde biraz sen varsınnnnn şarkı gibi oldu :)
bırak yesinler birbirlerinii :p
Olmaz merak ettim.. Kulaama söylesene :cherry:
iikide görmüyosun, sen eve gidene kadar silcem tüm msj ve fotoları:cherry:
Şşşşttt.. Gonuşma leennnn.. Öğrenerim ben :queen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
aaa olmaz öle kulaktan kulağa yayılır
bence de gkn sil msjları fotoları :) çatlasın pınar :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst