[MT İstanbul] 19.01.2008 Cumartesi Kağıthane de toplanıyoruz

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
muahhaa aa bu arada ""yokedici"" tabu takımının kurucusu olarak karşı takım olan grup ""ateşleyelim"" 2 saat süren serüven ve macera dolu bir oyunda hezimete ugradılar burdan biline ....
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
muahhaa aa bu arada ""yokedici"" tabu takımının kurucusu olarak karşı takım olan grup ""ateşleyelim"" 2 saat süren serüven ve macera dolu bir oyunda hezimete ugradılar burdan biline ....

hadi len
babalar gibi yendik sizi, ağlama şindi bura:p
hile yapmış olabilirim, banane, farketseydiniz:cherry:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
muahhaa aa bu arada ""yokedici"" tabu takımının kurucusu olarak karşı takım olan grup ""ateşleyelim"" 2 saat süren serüven ve macera dolu bir oyunda hezimete ugradılar burdan biline ....

harbiden ha cvpları biz verdik adamlar bide seviniyo biz kazandık diye, bi dahaki sefer acımayalım :pl:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hadi len
babalar gibi yendik sizi, ağlama şindi bura:p
hile yapmış olabilirim, banane, farketseydiniz:cherry:

al işte olum ondan sonra kızıyosun .. adam boşuna mı anlatırken seni göstererek tarif etmeye çalıştı ...

kelime : Çamura yatan
anlatan: aabi .. gökhan en çok ne yapar ????
cevaplayanlar : muhahaha şi,mdi bunu burda yazmak istemiyorum ... ama hep bildiginiz ve ilk aklınıza gelen lakaplar ve yakıştırmalar kullanıldı :queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
hadi len
babalar gibi yendik sizi, ağlama şindi bura:p
hile yapmış olabilirim, banane, farketseydiniz:cherry:

adamın gözleri körmüymüş :queen:

al işte olum ondan sonra kızıyosun .. adam boşuna mı anlatırken seni göstererek tarif etmeye çalıştı ...

kelime : Çamura yatan
anlatan: aabi .. gökhan en çok ne yapar ????
cevaplayanlar : muhahaha şi,mdi bunu burda yazmak istemiyorum ... ama hep bildiginiz ve ilk aklınıza gelen lakaplar ve yakıştırmalara kullanıldı :queen::queen::queen:

muuuuhahahahhahahahhahaha :queen: ben buna kahkaha atarım işte :mrgreen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
harbiden ha cvpları biz verdik adamlar bide seviniyo biz kazandık diye, bi dahaki sefer acımayalım :pl:

olm bizde 3 laz vardı, saat 12 yi baya geçkindi:)
performans çok bile geldi bana:mrgreen:

adamın gözleri körmüymüş :queen:

şimdi biri çıkıp martı demesin kusarım:queen::queen::queen::queen:

kelime : Çamura yatan
anlatan: aabi .. gökhan en çok ne yapar ????
cevaplayanlar : muhahaha şi,mdi bunu burda yazmak istemiyorum ... ama hep bildiginiz ve ilk aklınıza gelen lakaplar ve yakıştırmalar kullanıldı :queen::queen::queen:

:queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
olm bizde 3 laz vardı, saat 12 yi baya geçkindi:)
performans çok bile geldi bana:mrgreen:
şimdi biri çıkıp martı demesin kusarım:queen::queen::queen::queen:

sizin grubu dağıtalım bi daha ki sefere:mrgreen: ben bir ay martı görmek istemiyorum işim eminönümde nasıl olcak bilmiyorum :mrgreen:

dönüşte köprüden uçarak geçtim, o kadar parmaklamışki bujiyi gaza geldi sanırsam:queen:

iyi iyi ara sıra verde parlatsın :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
muahhaa aa bu arada ""yokedici"" tabu takımının kurucusu olarak karşı takım olan grup ""ateşleyelim"" 2 saat süren serüven ve macera dolu bir oyunda hezimete ugradılar burdan biline ....
Hade ordan..
O kadar gerideyken yakalayıp sizi geçtik diye gurur mu yaptın velet :p
Ne de güzel yendik ama, pekte güzel yendik :cherry:
hadi len
babalar gibi yendik sizi, ağlama şindi bura:p
hile yapmış olabilirim, banane, farketseydiniz:cherry:
Hee.. O hile yapınca ben farkettim mesela :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
şimdi biri çıkıp martı demesin kusarım:queen::queen::queen::queen:
:queen::queen::queen::queen:

:queen::queen::queen: yaaaa çok güzel bi beyin fırtınası olacaktı ama bizde beyin kalmadı :mrgreen::mrgreen: bidaha ki sefere bakın nasıl oynucaz ..

fakat martı konusunda haklısın bende kusabilirim ((((((((((:)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Hee.. O hile yapınca ben farkettim mesela :)

afferin kuzu:cat:
yannız benim dikkatimi çeken şu olduki bağzı kartlarda sölemediğini şeyi pinar sölediniz dedi, sizde inandınız:queen:
azınızdan çıkanı kulanız duymuyomu olüüümmm:queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
afferin kuzu:cat:
yannız benim dikkatimi çeken şu olduki bağzı kartlarda sölemediğini şeyi pinar sölediniz dedi, sizde inandınız:queen:
azınızdan çıkanı kulanız duymuyomu olüüümmm:queen:

yuh yaa, üçkağıtçılıkta son nokta, çamura yatan tabiri ne kadar da doğruymuş değil mi ? :mrgreen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
MARtımı ??? Kormu O hikaye tam 1 saatimizi aldı sozde beyın fırtınası yapcaktık beynımız durdu :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Hade ordan..
O kadar gerideyken yakalayıp sizi geçtik diye gurur mu yaptın velet :p
Ne de güzel yendik ama, pekte güzel yendik :cherry:

Hee.. O hile yapınca ben farkettim mesela :)


:farao::wiinkk: evet o kadar gerideyken yakaladınız bizi kabul .. ama bi yanlışın var .. SİZ GİDERKEN .. BİZ GERİ DÖNÜYORDUK .. orda karşılaşmış olabilirmiyiz .. hani yolda denk getirmişizgibi ((((((((((((:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
olm bizde 3 laz vardı, saat 12 yi baya geçkindi:)
performans çok bile geldi bana:mrgreen:



şimdi biri çıkıp martı demesin kusarım:queen::queen::queen::queen:



:queen::queen::queen::queen:

Harbi yaa.. 3 tane lazın arasında kaldım.. Bende niye böyle herzamankinden daha bi farklıyım diyodum.. Meğer etkileşimde kalmışım :queen:

Martı bile sizden zeki çıktı bee :p

Yalnız Gökhan aranızda en zekisi idi biliyosunuz :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
:farao::wiinkk: evet o kadar gerideyken yakaladınız bizi kabul .. ama bi yanlışın var .. SİZ GİDERKEN .. BİZ GERİ DÖNÜYORDUK .. orda karşılaşmış olabilirmiyiz .. hani yolda denk getirmişizgibi ((((((((((((:)

yenilen pehlivan doymazmış olümmm, rovanşa bekleriz:cherry:

yalnız espirisi bi yana tabu daki hareketle anlatmaya çalışan kurrabiye canavarı kırmazı mahlukat yerine birbirimizi kullanmamız iidi:queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Harbi yaa.. 3 tane lazın arasında kaldım.. Bende niye böyle herzamankinden daha bi farklıyım diyodum.. Meğer etkileşimde kalmışım :queen:

Martı bile sizden zeki çıktı bee :p

Yalnız Gökhan aranızda en zekisi idi biliyosunuz :)

lazların suçu yok bence problem sendeydi :mrgreen: hem ngk nın zeki olduğu kadar üçkağıtçı olduğunuda belirtmeden edemeyeceğim :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
:farao::wiinkk: evet o kadar gerideyken yakaladınız bizi kabul .. ama bi yanlışın var .. SİZ GİDERKEN .. BİZ GERİ DÖNÜYORDUK .. orda karşılaşmış olabilirmiyiz .. hani yolda denk getirmişizgibi ((((((((((((:)

Söylediğinin olma ihtimali yok be cicim.. Başka bi halüsinasyonda görüşmek üzre :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst