[MT İstanbul] 19.01.2008 Cumartesi Kağıthane de toplanıyoruz

Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
klasik bir mt buluşması daha kağıthanede başladı mavihaliçte bitti,katılan arkadaşların hepsine candan teşekkürler,keyifli saatler geçirdik birlikte kandıradan buraya kadar gelen orçun ve kaya kardeşlerede teşekkür ederim.gelemeyenker hiç üzülmesin bol bol kulaklarını çınlattık,süprizlere gelince biri yamaha anahtarlıktı diğeri ise 2 ay sonraki motor fuarının davetiyeleri idi yettiği kadar herkese dağıttım ama anahtarlık yetmedi devamı var yalnız.resimlere gelince yarın yüklerim.

Ümmet Ağabey, bu istanbul atraksiyonlarını ateşledin yaaa, sana helal olsun:cat: hepinizi canı gönülden öpüyorum, kimse düşmeden kalkmadan evine sağ sağlim dönsün:cat::cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Bilerek bu başlığa yazı yazmadım.Benim sıpa şirketin garajındaydı.Bayadır marş basmamıştım.Bugün evden montu,botu falan giyip şirkete gittim ama çalışmadı eşşolueşşek.İsmimi yazdırmadan gelirim diye düşündüm ama aklıma gelen başıma geld.Başka sefere katılıcaz artık.Nasıl olsa Ümmet Abim sırtladı İstanbul'u.:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
işte günün resimleri

eskidostlarla tophanede buluştuk birlikte biraz hasret giderdikten snra kağıthanenin yolunu tuttuk
































































benim süprizlerin dışındada süpriz vardı,patronda geldi aramıza ayaklarına sağlık erhan herzaman bekleriz.

























 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
ya çok büyük buluşma kaçırmışım yaaa ümmet abi kusura bakma alpertim,öymen,deer152,adminimiz erhan abi, ihsan baba ve diğer arkadaşlar herkez ordaymış tüh ya nasıl üzüldüm şimdi ne yapalım işten izin alamadık inşallah bir dahaki sefere.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bendeki resimler bukadar mavihaliçi çekemdim ama orda çekenler oldu atarlar sanırım.tekrar herkese teşekkürler.
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
hakikaten 10 numara bi organizasyon oldu,yayında ve yapımda emeği geçen herkeze teşekkürler... :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
pic0993dz9vb5.jpg


Neler oluyor hayattaa bir de şu rüya gerçek olsaaa olsaaaa
Sabah olup uyanıncaa herşey yine aynı kalsaaa
Beni unuttun sanmıştım birde baktım ki işte ordaaa ordaaaa
Anladım ki çok yanılmışımm beni seviyormuş oysaaa oysaaaaa
Onun sesi ta kendisi geri gelmiş demek
Sensiz diyor yaşanmıyorrr aşk bu olsa gerek....

:queen::queen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Çekil kenara bu benim dikkatim, dükkanın önünü kapama:p
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
güzel bir buluşma daha geldi ve geçti.gerçekten çok güzel ve eğlenceliydi zaman su gibi geçti.yeni arkadaşlarıda tanımış olduk.katılan herkeze ve ümmet abime teşekürler

pic0993dz9vb5.jpg


Neler oluyor hayattaa bir de şu rüya gerçek olsaaa olsaaaa
Sabah olup uyanıncaa herşey yine aynı kalsaaa
Beni unuttun sanmıştım birde baktım ki işte ordaaa ordaaaa
Anladım ki çok yanılmışımm beni seviyormuş oysaaa oysaaaaa
Onun sesi ta kendisi geri gelmiş demek
Sensiz diyor yaşanmıyorrr aşk bu olsa gerek....

:queen::queen::queen:

ben şüpeleniyodum zaten bak sonunda yakalandılar:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst