- Katılım
- 3 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,854
klasik bir mt buluşması daha kağıthanede başladı mavihaliçte bitti,katılan arkadaşların hepsine candan teşekkürler,keyifli saatler geçirdik birlikte kandıradan buraya kadar gelen orçun ve kaya kardeşlerede teşekkür ederim.gelemeyenker hiç üzülmesin bol bol kulaklarını çınlattık,süprizlere gelince biri yamaha anahtarlıktı diğeri ise 2 ay sonraki motor fuarının davetiyeleri idi yettiği kadar herkese dağıttım ama anahtarlık yetmedi devamı var yalnız.resimlere gelince yarın yüklerim.
Ümmet Ağabey, bu istanbul atraksiyonlarını ateşledin yaaa, sana helal olsun:cat: hepinizi canı gönülden öpüyorum, kimse düşmeden kalkmadan evine sağ sağlim dönsün:cat::cat:


















































