7. EMOK Festivali 2008

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
bu sene katılım mt adına daha yuksek olur bence bilecik'e istanbuldan daha fazla kişi gelir artık mt olarak ayrı bir yerde çadır açarız
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
bu sene katılım mt adına daha yuksek olur bence bilecik'e istanbuldan daha fazla kişi gelir artık mt olarak ayrı bir yerde çadır açarız

Evet bence öyle olması lazım...

Kamp alanı Bursa'ya fazla uzak değil. İstanbul'dan ; Mudanya veya Yalova'ya feribot ile geçerek ulaşım sağlanabilir...

Katılım bekliyoruz... :cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
BU sene -iznimin olduğu kadar- tüm festivallere gitmeyi düşünüyorum.Emok içinde ya kendim yada altımdaki yüksek performanslı:)mrgreen:) scooter'a ayak uydurabilecek cesuryüreklerle yola çıkmayı düşünüyorum.Hoş haziran sonuna kim öle kim kala ayrıda:cherry:.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toplam 200 km bile değil. Günübirlik gidebilirim
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Geçen seneden daha çok katılım bekliyorum MT'den haberiniz olsun.

Geçen sene Ankara MT, Muğla MT ve Eskişehir MT vardık sadece. Sanırım Kütahya MT'den de birkaç arkadaş gelmişti.

Bu sene gelmeyenin başlığını kilitlerim ona göre :mrgreen:

Haa tehdit mi ediyorum? Sanırım evet :p
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
Kütahyadan 100 km den az inşallah işlerimi tekrar ayarlıyabilirimde gidebiliriz.
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
Bu sene kesin gidicem ben... Eskişehir kendini savun :queen:


eskişehirde değil sanırım :bounce: ama sen yine de eskişehire gideceksen,bence tek başına gidip dağbaşında çadır kurma:p

bende nasipse katılmak istiyorum,emok festivalleri süper oluyor :wiinkk:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
eskişehirde değil sanırım :bounce: ama sen yine de eskişehire gideceksen,bence tek başına gidip dağbaşında çadır kurma:p

bende nasipse katılmak istiyorum,emok festivalleri süper oluyor :wiinkk:

Yok ben önce Eskişehire gidicem, akraba ziyareti.. Ordan Emok' a geçicem.. Yolculuk Eskişehirden olucak yani..

Nasılda kıvırdım :queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Haz 2007
Mesajlar
50
Her sene katılırız Emok'a 2008 yılında da Kırka'da yapılsaydı gitmeyi düşünmüyorduk. Bu habere sevindim. Bilecik, Pazaryeri, Küçükelmalı bölgesinde görüşmek üzere. Hatta şimdiden çadır kuracağım ağacın altını google earth dan belirleyeyim :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bu sene nasip olur inşallah :pale:



Biz şimdiden savunmaya geçtik canım. Haydi buyur gel bekliyoruz :queen:
Yok önce Adanaya gidicem.. Burcu 600rr vericek bana :)
Benim motorun aynısından bulamazsa sözü vardı, bulamayacağını kabul etti sonunda :cherry:
Ordan da Eskişehir, Eskişehirdende Emok yaparım olur biter :)

herzamanki gibi mükemmel :cherry:

Kabiliyet işte naaparsın :cherry:
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
bende celeyrum da emok emok dıyorlardı motorum yokken anlamıyordum motorum oldu emok benı anlıyor artuk bende celeyrum.......
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yehhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ulen ehlıyetımı de alıyorum temmuzda ben de gelıyorum beaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D:D:D:D:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende agustosta aldım inş bu ilk festivalimolacak gidecegim....

şimdiden zaten motoru topluyorum yavaş yavaş....

inşallah kardeşim ztn bnde 250 cc lık chooper ımı satıyorum honda 125 R alcam =)) onla gelcem inşallah:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Yeni sezonda ben de kismetse motosikletime kavusacagim. E fistivallere de gelicez tabi ki. :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst