- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 38
sadece trafik denetlemelerinde kullanılan hız limitleridir bunlar yoksa kim sürekli aynı süratte gidiyor ki.. 20 km 'ye çekseler biz yine 100 km hızla geçeris hihihih
önce insanları eğitsinler sonra kanun koysunlar die düşünüyorum.. hoş bu kadar cahilde kolay kolay eğitilmez ya neyse..
önce insanları eğitsinler sonra kanun koysunlar die düşünüyorum.. hoş bu kadar cahilde kolay kolay eğitilmez ya neyse..