[MT İstanbul] 19.01.2008 Cumartesi Kağıthane de toplanıyoruz

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
arkadaşlar buhafta kağıthanede toplanıyoruz mekanda yemeklerimizi yeriz ordanda mavi haliçe geçeriz muhabbete orda devam ederiz.menüyü resimleri ve adresi yarın ekleyeceğim.
ayrıca sizlere orda bir süprizim var yalnız sormayın fakat çok sevinceksiniz ,

adres:cendere cad.no. ayyıldız içgiyim fb yanı belediye otobüs sondurağı profilo anadolu tekniklise halısaha büfesi.

BULUŞMA SAATİ : 19:00 BEN 18:00 DEN SONRA ORDAYIM

menü ve tarifesi:

ekmekarası kft:5 ytl
tost çeşitleri:
kaşarlı: 1,5 ytl
sucuklu: 1,5 ytl
karışık: 2 ytl
kavurmalı: 3,5 ytl:
sosisli: 3 ytl(büyük boy)
cips: 2,5 ytl
dardaneltonlu balık:4 ytl
(balık,turşu,mısır)

içecekler:

çay: 50 krş
ayran: 75 krş
cola turka: 1 ytl
cocola: 1,5 ytl
çamlıca: 1 ytl
capyy: 1,5 ytl
dimes şişe: 1 ytl
swepps 1,5 ytl
lipton: 1,5 ytl
su: 50 krş
bitkisel çaylar:1 ytl
buluşma saati 19:00

katılım listesi:

1.ümmet perkitan
2.deli mavili
3.GKN
4.pınar
5.tugçetugçe
6.aye
7.marv
8.dalyan
9.erdinçpolat
10.mhrrmkpnr
11. crayzboyone
12.aargh
13.emin_arikoğlu
14.magma
15.istburak
16.hasanpınar0537
17.ragnosan
18.Rola
19.ihsanhakan
20.silah1
21.orcunmaviş
22.syriana+1
23.özrace
24.ugurcuk
25.tekila_30
26.tencere
27.cem_ali
28.erdo2002
29.vreon
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
hadi hayırlısı olsun ümmet abi :) 2009 yazında honda shadowumu aldığım zaman bende katılırım gezilere :) .
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Ümmet abi sabahtan yapıyoruz dimi buluşmayı ?
Şöle 12.00 - 13.00 gibi :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
süprizlere bayılırım ama bu avrupa yakası artık benim için kabus oldu anadolu yakasındamı yaşıyorum avrupa yakasındamı çözemedim buluşmalar hep avrupada ama söz konusu ümmet abi olunca o başka saygıda kusur etmem
ama anadoluuuuuuuuuuuu yu istiyorum
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ummmmetttttttt aaabiiiiiiiiiiiiiiiiii Adresı mekan demısın acık bı sekılde yazarsan bende bı bakarım :)))......
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Oradan donusu zor olacak gii gorunuyor. Cunku ben TABANVAYIM! :mrgreen:

Sahi, benim durumumdaki uyeler icin bir formul dusunuldu mu? Yapilacak aciklamadan sonraa gelip gelemeyecegim belli olur.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
inş haftaya and yakasında buluşcaz:)
aslında tam sınavlarımın ortası gelmemem lazım ama süpriz olayı beni cezbedio bakalım gelicez herhlde:p
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
walla duruma göre aslında gelmek isteyipte gelemeyen arkadaşlara yardımcı olmak lazım artçı olarak alabiliriz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst