Nedir bu Kalorifer petegimi???

Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Nedir abi bu kalorifer petegimi????:queen::queen::queen:

rally20031.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaki adamında keli güzelmiş he:queen:
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
yazık günay böle yapmasına bize laf düşmez ama adam bunu uzanacam dıye fel fıtıgı olur ayakları kolları yakmassa ıyı olur...


sanırım bu adamın babası arap :queen: Motor çok yakacak ondan önemsemiyor ne olsa arap babası var :queen:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
105
soru 1.bu motor kaç silindir.yaw sayamadım
soru 2.bu dayım gidona nası uzanıyo...at arabasıgibi dizginmi balıyo yoksa iki elciğe:queen::queen::cherry:
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
74
24 die tahmin ediyorum diger taraftada karbüratörler var galıba:silent: :rendeer:
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
bu motorda bujilerden biri arıza yaptımı artık kolay gelsin sök sök dur :mrgreen:
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
iğrenç ötesi birşey , gidona uzanırken motorlardan cayır cayır yanar bunlar :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
hiç beni dinleyen yok ki onlar testere motoru ve o motor gidiyo çlıştırmak için tek tek iplerini çekiyolar:cat:
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
Petek diğil o kalorifer kazanı ben bi yerde görmüştüm bundan kömürle çalışıyor o
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
vay be. üstünde nsaı duruyo onu merak ettim. koltuk te nerde kalmış direksiyon nerde :) heralde bi 2500cc vardır bu ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst