[MT İZMİR] Her Hafta Toplantı mı Olurmuş Toplantısı (11/01/2008)

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Herhafta yaptığımız toplantılarımızaİnciraltı GURME RESTORAN da devam ediyoruz.... İsteyen Filmini seyrederken nargilesini pofurdatsın isteyen kafasına göre takılsın... Fiyatlar zaten bizim için özel...


Yer: İnciraltı gurme restoran
Tarih: Yarın:queen: (Cuma)
Saat: 19 dan sonra işte:queen::queen:


Katılım çok olursa Go kart yapabiliriz....:cat::cat::cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Her hafta toplantı olmaz gerçekten..
Her gün mü yapsak ne :p

Go kart a sadece huzur evi mi gidecek ? Kart mart bişeyler geçiyo isminde malum :queen:

Yarın görüşürüz....
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ya siz bizimle kapışıosunuz he:mrgreen:
bir durun bzide var toplantımız , gaza gelioruz:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Her hafta toplantı olmaz gerçekten..
Her gün mü yapsak ne :p

Go kart a sadece huzur evi mi gidecek ? Kart mart bişeyler geçiyo isminde malum :queen:

Yarın görüşürüz....

Şu sıralar şansınızı biraz fazla zorluyosunuz ona göre ha....:queen::queen:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Sonunda kavuştuk topiğimize:) Şartları sonuna kadar zorlayıp gelmeye çalışacağım:cat: Görüşmek üzere
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Yarın alırım abi ifadeni :p
Bu sefer üzülüp ağlamak yok ama yenilince :wiinkk:

Karmacoma bu sefer kesin 13 saniyede dönecek pisti ama :queen:Huzurevinin Kenan Sofuoğlu 'su mübarek :queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ya abılerım ablalarım ya bı kerede evınızde oturun hepınız emeklı adamısınız nesınız yaf:))) herhafta durmadan yeter ya suphelıom sızden :))) Ajan fılanmısınız?? mekanlarımı kontrol edınuz nese ıyı eglenceler resım beklerık :)))
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
olur olur:cherry::rendeer:
bizde gezmek, eğlenmek , zıplamak istioruz.. yapıoruzda:bounce:
iyi eğlenceler size... fotoları bekleriz...:cat:

Hiçte gezdiğiniz yok... Tophaneden dışarı çıkmıyonuz....:bounce::bounce:

Şööle çıkın bi mangal yapın doğaya çıkın huzura erin...:cat::cat::cat:
Hep duman altında toplanıyosunuz canım..:p:p:p
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Mt İzmir ile kimse yarışamaz yarışılamayan yarışçıyız çünkü:p
Go kartta bile 17 sn ile dünya rekorunu kırdık zaten:queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
timam timam yaaa siz bekleyin de görün...
gurur duyuoruk bişimi dedik tı tı tı:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yarın alırım abi ifadeni :p
Bu sefer üzülüp ağlamak yok ama yenilince :wiinkk:

Karmacoma bu sefer kesin 13 saniyede dönecek pisti ama :queen:Huzurevinin Kenan Sofuoğlu 'su mübarek :queen:

O değilde hakkatten aradan biyerden kaynak yaptı galiba bu....:queen::queen:Adam hala 17 diyo başka bişey demyo....:queen::queen:

30 küsür yaşında (küsüratını sormayın :queen: 1 ) ama maşşallah götürüyor saniyeleri....:queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
O değilde hakkatten aradan biyerden kaynak yaptı galiba bu....:queen::queen:Adam hala 17 diyo başka bişey demyo....:queen::queen:

30 küsür yaşında (küsüratını sormayın :queen: 1 ) ama maşşallah götürüyor saniyeleri....:queen::queen::queen:

İş yaşta değil baştaymış demekki abi:queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Etiketler: apv, cayagaci, corba, gokart, ilac, nargile, patates, patlican
geçen topikde de bi salatalık karışmıştı eklentilere, :queen::queen:

ee go kart adı üstünde , çıtırların daha pişmesi lazım işin hakkını vermesi için :p
geçen defa iki kişi önümde tam gaz bütün performanslarını vererek kapışıyolardı bende 1 metre arkalarından tin tin onlara ayak uydurup takip ederek zorlu çekişmelerini izledim, yarış havamda diildim yani.

forrapım sonunda kahkaha ismaylı olsada sofuoğlusu falan gibi benzetme hoşuna gidiyo insanın be saolasın.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Kartlar varsa ben gelmem söyleyeyim hiç işim olmaz kartlarla. Yaw topiği açıyorsunda Kalem müdürlerinden izin alabilecek misiniz?

Yarın görüşmek üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst