- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
- Konu Yazar
- #1
Herhafta yaptığımız toplantılarımızaİnciraltı GURME RESTORAN da devam ediyoruz.... İsteyen Filmini seyrederken nargilesini pofurdatsın isteyen kafasına göre takılsın... Fiyatlar zaten bizim için özel...
Yer: İnciraltı gurme restoran
Tarih: Yarın:queen: (Cuma)
Saat: 19 dan sonra işte:queen::queen:
Katılım çok olursa Go kart yapabiliriz....:cat::cat::cat:
Yer: İnciraltı gurme restoran
Tarih: Yarın:queen: (Cuma)
Saat: 19 dan sonra işte:queen::queen:
Katılım çok olursa Go kart yapabiliriz....:cat::cat::cat: