Yamaha Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
koruma demiri olsaydı depodaki o belirsizlik olmazdı 40 liradan kaçarsan 100 lira zarara girersin işte.

fiyat model ve km çok iyi gidip mutlaka bak

Haklısın:cat: , şu 2007 yi bitirelim ,vitesli motordan anlayan birileriyle gidip inceliyecem ; bi de Bws yi satabilseydim çok iyi olacak benim için, hem maddi açıdan rahatlarım hem de bi koltuğa 2 karpuz sığmaz:p

Bir de bu ilan http://www.sahibinden.com/sahibinden_2006_model_ybr_125WQQaXQQ4855756WQQpXQQdisplayitem kafama takılıyor ; satan arkadaş sanırım mt.net e üye ama ben Çanakkale den Ybr li birisi tanımıyorum:)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Napcen Çanakkalede yahu gidip getirmekte meşakatli bi o kadarda masraf İstanbulda bir sürü ybr varken :)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
4
benim merak etttiğim nokta bu ybr lerdeki kadran doğrumu yazın bi arkadaşla test ettik onda, honda es vardı aynı hızda ben 60 oysa 70 görüyordu armode 125, 120gördü ben 90 gördüm onlarmı yanlış ybr mi az gösteriyor
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Napcen Çanakkalede yahu gidip getirmekte meşakatli bi o kadarda masraf İstanbulda bir sürü ybr varken :)

Haklısın:) ,İşte gönüle böyle bi alma hissi düşünce nere olsa bakıyosun, ben daha 5 km bu motoru götüremezken Çanakkale ye bakıyorum işte:p
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
yaw arkadaşlar bişey sorucam sizin görüşünüzü almak istiyorum bende ybr varken ben hep kafa grenajını çıkartırdım öyle daha güzel görünüyordu sanki,arkadaşlarım tam tersi düşünüyordu acaba sizce nasıl olur:silent:

Orjinal kafa grenajı benim de pek hoşuma gitmedi.Zaten bu yüzden de onu değiştirdim.

benim merak etttiğim nokta bu ybr lerdeki kadran doğrumu yazın bi arkadaşla test ettik onda, honda es vardı aynı hızda ben 60 oysa 70 görüyordu armode 125, 120gördü ben 90 gördüm onlarmı yanlış ybr mi az gösteriyor

YBR'nin km. göstergelerinde bir anormallik yok.Ben bir kaç kez değişik marka otobillerle kıyaslama fırsatı buldum.Farklı sonuçlar çıkmıyor.Yani no problem.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2007
Mesajlar
27
yamah aslında japonların degil mi ....işcilik ucuz oldugu için çinde üretiliyo benim bildigimm

bende düşünüyorum almayı vardı..sattım tekrar alcam 2. el almayı düşünüyom

arkadaşlar bu topige takılan yok galiba ..vardı ya da artık gittiler......yanlız kalmasın ybr serisi
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
yamaha aslında japonların degil mi ....işcilik ucuz oldugu için çinde üretiliyo benim bildigimm

Doğru biliyorsun

arkadaşlar bu topige takılan yok galiba ..vardı ya da artık gittiler......yanlız kalmasın ybr serisi

Yok arkadaşım öyle değil.Yanlız bu topicte çok geyik olmuyo gördüğüm kadarıyla.Ki bence iyi bişey.Sorun varsa da cevap alırsın mutlaka:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
104
arkadaşlar muhtemelen birçoğunuz biliyordur ama ben yinede bir hatırlatmak istedim.

malum kış motorlar garajlarda. elimden geldiğince haftada yada 2 haftada 1 defa en azından yarım saat 1 saat çalıştırmaya gayret ediyorum .

yalnız geçen arayı biraz uzun tutunca motor çalışmadı.
ne yapsam ne etsem diye düşünürken motoru elimle hareket ettirmeye bir nevi ittirmeye başladım. 2 metre sonra (motor hareket halindeyken) marşa bastığımda hiç sorunsuz çalışmaya başladı. hatta jiklesiz bile çalışıyor. bir kaç defa denedim sonuç mükemmel.

eğer uzun zaman yatmış motorunuzu çalıştırmakta güçlük çekiyorsanız bir deneyin bence.
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
arkadaşlar muhtemelen birçoğunuz biliyordur ama ben yinede bir hatırlatmak istedim.

malum kış motorlar garajlarda. elimden geldiğince haftada yada 2 haftada 1 defa en azından yarım saat 1 saat çalıştırmaya gayret ediyorum .

yalnız geçen arayı biraz uzun tutunca motor çalışmadı.
ne yapsam ne etsem diye düşünürken motoru elimle hareket ettirmeye bir nevi ittirmeye başladım. 2 metre sonra (motor hareket halindeyken) marşa bastığımda hiç sorunsuz çalışmaya başladı. hatta jiklesiz bile çalışıyor. bir kaç defa denedim sonuç mükemmel.

eğer uzun zaman yatmış motorunuzu çalıştırmakta güçlük çekiyorsanız bir deneyin bence.
Arkadaşım motorunu o şekilde çalıştırmamanı tavsiye ederim.Çeşitli sıkıntılara maruz kalabilirsin.YBR'nin ayak pedalı var.Jikleni çek, benzin musluğunu ve kontağını kapat.Ayak pedalını kullanarak iki üç kez pompala.Ardından kontağı aç ve yine ayak pedalını biraz hızlı kullanarak motorunu çalıştır.Bu daha sağlıklı bir yöntemdir.
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
211
:silent:
Arkadaşım motorunu o şekilde çalıştırmamanı tavsiye ederim.Çeşitli sıkıntılara maruz kalabilirsin.YBR'nin ayak pedalı var.Jikleni çek, benzin musluğunu ve kontağını kapat.Ayak pedalını kullanarak iki üç kez pompala.Ardından kontağı aç ve yine ayak pedalını biraz hızlı kullanarak motorunu çalıştır.Bu daha sağlıklı bir yöntemdir.

benzin musluğunu neden kapatıyoruz :silent:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
Yaklaşık 1 haftadır ybr'me binmiyordum.Bİrazdan ufak bir şehir içi turu yapayımda motor ısınsın.:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819



Yıl 2004...ybr 125imle alakalı tek hatıram bu resim...solda abim...sağda ben...Tr ye gelen ilk parti ybrdendi benimkisi...güzel motordu...Yalovalı bir taksiciye verdim...herif şaşırdı...yav buna hiç binmedinmi diye...:p
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
yeniçeri motorun çok güzel görünüyor...Tekerlerine ve bileğine sağlık...Valla o hızlarla hiç çekilmez o yollar ama helal olsun sana...Ön cam çok hoş duruyor ayrıca depo üstü, topcase falan baya bir güzelleşmiş motorun...allah kaza bela vermesin....
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
yeniçeri motorun çok güzel görünüyor...Tekerlerine ve bileğine sağlık...Valla o hızlarla hiç çekilmez o yollar ama helal olsun sana...Ön cam çok hoş duruyor ayrıca depo üstü, topcase falan baya bir güzelleşmiş motorun...allah kaza bela vermesin....

Sağol dostum.Allah cümlemize kaza bela vermesin ve bol seyahatler nasip etsin.Doğrusu itiraf etmek gerekirse özellikle otoyollarda biraz hız aranmıyor değil.Hani çok değil şöyle makina zorlanmadan 100-130 arası yapsa kafi.Ama ne yapalım şimdilik YBR ile idare ediyoruz.İleriye doğru YBR'yi satmamak kaydıyla BMW F 650 düşünüyorum.O zaman yolculuk daha keyifli olacak inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst