- Katılım
- 27 Nis 2007
- Mesajlar
- 836
koruma demiri olsaydı depodaki o belirsizlik olmazdı 40 liradan kaçarsan 100 lira zarara girersin işte.
fiyat model ve km çok iyi gidip mutlaka bak
Haklısın:cat: , şu 2007 yi bitirelim ,vitesli motordan anlayan birileriyle gidip inceliyecem ; bi de Bws yi satabilseydim çok iyi olacak benim için, hem maddi açıdan rahatlarım hem de bi koltuğa 2 karpuz sığmaz
Bir de bu ilan http://www.sahibinden.com/sahibinden_2006_model_ybr_125WQQaXQQ4855756WQQpXQQdisplayitem kafama takılıyor ; satan arkadaş sanırım mt.net e üye ama ben Çanakkale den Ybr li birisi tanımıyorum

