ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
mersin antalya yapanlar bilir çünkü başka yol yok:D alanya çevre yolunda hal pazarı & can hastanesi kavşağından başlayıp lunapark & palm beach olduğu kavşakta biten ve artçı olduğum yolculukta hayabusa ile 270 gördük onu geçmedik zira kaskım olmadığı için sürücüyü çimdiklemeye çalıştım tam korumalı montu izin vermeri ama:D

ona kalana kadar bolu dağı çıkışı istanbul otobanı, komnya yolu akıncıolar hava pisti yan yolu batmandaki bir yol kırşehir ankara arası keskinden sonraki yol daha bi ton örnek var basmak için müsait. hele adana ankara otobanı açılsın o zaman görün siz yolu....
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Kanuni Storm 150 lik scooter la İki kişi (90 ar kilo 3 kişi sayabilirsiniz) 120 gördüm.
Sallamaydı piston egzozdan cıkıcak sandım
hehe
Ayrıca
Mazda 3 ümle 205
Toyota corolla ile 190 a kadar bastım
Basmak icin değil dalgınlıgımdan cıkmısım o kadar.
Radar tespit cihazı vardı şimdi onları tespit eden cihaz varmış heralde
Basmak yalan oldu
Yaşasın Enduro der olduk :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
macitimle 130 gördüm 2 kişi tırstım. buji ve hafa filtresi modifikasyonundan sonra tam deneyemedim. Artçı olarak bindiğim gs500 de 160 ı gördüm. LPG li 131 şahin ile 150 gördüm ama korkarım ben fazla basamam. gs500 de yaşadığım dakikalar hala kabusumdur :p
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
macitimle 130 gördüm 2 kişi tırstım. buji ve hafa filtresi modifikasyonundan sonra tam deneyemedim. Artçı olarak bindiğim gs500 de 160 ı gördüm. LPG li 131 şahin ile 150 gördüm ama korkarım ben fazla basamam. gs500 de yaşadığım dakikalar hala kabusumdur :p

abi 131 e 150 yi nasıl yaptırdın hemide lpg ile :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Valla sayfa 17 ye dayanmış ve hepsini tektek okudum..Bazıları atmış,sallamış..Ve ben hala söylemeye utanıyorum..:p
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
79
Beat ile 95'i görebiliyorsun ibre zaten 110 ama ben hiç bi zaman bu motorun o hıza ulaşacağını sanmam 95 bile bayır aşağı çok zorlaman gerekiyor.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Kanuni Storm 150 lik scooter la İki kişi (90 ar kilo 3 kişi sayabilirsiniz) 120 gördüm.
Sallamaydı piston egzozdan cıkıcak sandım
hehe
Ayrıca
Mazda 3 ümle 205
Toyota corolla ile 190 a kadar bastım
Basmak icin değil dalgınlıgımdan cıkmısım o kadar.
Radar tespit cihazı vardı şimdi onları tespit eden cihaz varmış heralde
Basmak yalan oldu
Yaşasın Enduro der olduk :)

Radar tespit cihazını tespit eden cihazları tespit cihazı var, süper birşey ama 1000 dolar fiyat istiyorlar.:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bmw m3 :)
eyt40bi1.jpg


Fiat palio 2000 model
resim002xb4.jpg
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Kardeş palio 1.4 anlaşılan az yapmışsın. ben 1.2 16 v albeayla 200 moddan sonra 230 palio 1.6 hl y le 220 sportinglede 230 gördüm orjinal motorlarda...
 
Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
184
valla murat abi 300 yapmışmıdır bilmiyorum ama sonuçta urfanın sayılı motorcularından yaz akşamlarında yimpaşın teras cafesinde otururken aşağıdan geçmekte olan murat abinin motorunun sesini dinleyip az iç çekmemişimdir:(
ama alıcam şu işler bi yoluna girsin:)

unutmadan 3 gün önce zamanım olmadığından fotoğrafını çekemediğim bir CBF150 anlatmak istiyorum renk siyah üstünde üç adet seyahat çantası ve grenaja monte edilmiş dikizleri vardı ki motor harika görünüyordu hatta bi an CBF150 olduğuna inanmayıp yolun karşısına geçerek yakından baktık tek kelime muhteşem:D
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
valla murat abi 300 yapmışmıdır bilmiyorum ama sonuçta urfanın sayılı motorcularından yaz akşamlarında yimpaşın teras cafesinde otururken aşağıdan geçmekte olan murat abinin motorunun sesini dinleyip az iç çekmemişimdir :(
ama alıcam şu işler bi yoluna girsin:)
:pr::pr::pr::pr::pr:
Paşam hele sen gel bi msn'ye şöle......Böle ulu orta ::secreet:söylenirmi bunlar.:wiinkk:
Kim....:silent:
300 mü..:silent:
Ne zaman..:silent:
Ben mi..::blusssh:..Utandırıyon yaw ..::utangac:



.

[email protected]
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst