Dağ Bayır 100 km..

Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
Merhaba arkadaşlar geçen pazar Antalya merkezden yola çıktık 100 km dağ yolunu teptik ve geri döndük.

6 motor toplandık yolda 7 olduk..bakın nasıl da 6 motor..




hava çok karışık..ama şanslıyız, hiç ıslanmadık..



"düldül" ve ben



herkes doğru düzgün yolunda gidiyor..





ben gözüme Hakan arkadaşımızı kestirdim ama çok çevikti..Allah'tan ıskaladım..



arazi yordu..karnımız acıktı.."temiz hava bol gıda" dedik..mola verdik



mola yerinde manzaramız güzeldi..




yeni yağmurluğum üzerime küçük geldi:?: denemeden almamak lazımmış meğer..



gezinin 2. bölümünde zemin "düldül" ü gerçekten çok zorladı..
hele 2km lik bir bölümde bırak normal gitmeyi olduğu yerde durmayı bile istemedi..beraber dans etmeye başladık..

arkasıyla beraber önü de kayıyordu..tam bi kabus..
e bu da bana kros lastiklerinin neden dişli olduğunu, diş olmazsa ne olacağını uygulamalı anlatmış oldu..

ha bu da misafirimiz..iyi baktık kerataya..

 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ene sen bizim guruptan mıydın.. Hakan abim,Apo abim,Şeref abi ve bizim fırıldak Hakan :p Motorize07 gururla sunar.. :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EKMEK ARASI HESAAABII :)

cros motorları hiç sevmem ama bu huyunu sevıyorum dağı bayır dınlemıyor her yere gırıp cıkıyor.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Güzel fotoğraflardan anlaşıldığı kadarıyla güzel bir gezi olmuşa benziyor :)
Fotoğraflar için teşekkürler..
Devamlarını bekliyoruz :cat:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
harika bi gezi olmuşş.insanın cros motosiklet alası geliyorr.paylaşım için tşk ederiz
:rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
evet tubiş..ben yeni katıldım..:)

arkadaşlar gezi gerçekten de bi harikaydı..!

Hoşgeldin o zaman.. :)

Bizim gezilerimiz harika olur, daha bu bişey değil.. :wiinkk:

Bu arada sen hiç bi Falcon'luyla kırmızı ışık da sohbet edip telefonunu verdin mi ¿.. Sevgilimin başına böyle bi olay gelmişte.. :cat: Satarsan haberin olsun demiş, sen misin merak ettim... :)
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
Hoşgeldin o zaman.. :)

Bizim gezilerimiz harika olur, daha bu bişey değil.. :wiinkk:

Bu arada sen hiç bi Falcon'luyla kırmızı ışık da sohbet edip telefonunu verdin mi ¿.. Sevgilimin başına böyle bi olay gelmişte.. :cat: Satarsan haberin olsun demiş, sen misin merak ettim... :)

hayır tubiş o ben değilim..benim motorun aynı renginden sadece Antalya merkezde bir tane daha var..diğer arkadaşa sormuş enişte o zaman..

sen toplantılara geliyo musun ki seni hiç görmedim..:silent:

Güzel ve keyifli bi gezi olmuş...İnsanı imrendiriyor valla babocan...:p

evet öyle oldu...

EKMEK ARASI HESAAABII :)

cros motorları hiç sevmem ama bu huyunu sevıyorum dağı bayır dınlemıyor her yere gırıp cıkıyor.

ben race motorları da çok seviyorum..chopperları da..nakedleri de..süpermotoları da..vs vs vs:mrgreen:

10 numra bı gezı olmuss ellerıne saglık fotolar ıcın...

saolasın Mete...

Ahh ah içim gitti. Harika gezmişsiniz

evet ya hala tadı damağımda..:p

Güzel fotoğraflardan anlaşıldığı kadarıyla güzel bir gezi olmuşa benziyor :)
Fotoğraflar için teşekkürler..
Devamlarını bekliyoruz :cat:

benim de temennim o yönde...

harika bi gezi olmuşş.insanın cros motosiklet alası geliyorr.paylaşım için tşk ederiz
:rendeer:

teşekkürler...kros+enduro...olmazsa olmaz..:wiinkk:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Güzel gezi olmuş.Dağlardaki siside görmek nekadar yükseğe çıktığınızı anlatıyor:mrgreen:
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
Güzel gezi olmuş.Dağlardaki siside görmek nekadar yükseğe çıktığınızı anlatıyor:mrgreen:

zaman zaman tırmandık fakat çok daha yüksek rotalar var..
oralara da gitmek de nasip olur umarım..:)

güzel gezi olmuş.paylaşım için saolun.

önemli değil bi zevkti..

dostum elinize sağlık devamını bekleriz hoplamalı zıplamalı.

hoplamak zıplamak için fazla elverişli değildi bu sefer..:pale:
belki bi dahaki sefere..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst