- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
hayırdır nereye yolculuk belki bizde geliriz :mrgreen:
Vallaa çok ani bi kararla yurtdışına yerleşebilirim.. Ani kararımı tartıyorum şuan pek ani olmasın diye :queen:
hayırdır nereye yolculuk belki bizde geliriz :mrgreen:
Vallaa çok ani bi kararla yurtdışına yerleşebilirim.. Ani kararımı tartıyorum şuan pek ani olmasın diye :queen:
Gittik oynadık döndük:
İlk olarak toplu bir fotoğrafla başlayalım:
Oyunlar;
1.masa: olcan138
2.masa: danger0
Karma: ozrace
İbo'nun hırs oyunu: Skullhunter
galibiyetleriyle sonuçlandı.
Gittik oynadık döndük:
İlk olarak toplu bir fotoğrafla başlayalım:
Oyunlar;
1.masa: olcan138
2.masa: danger0
Karma: ozrace
İbo'nun hırs oyunu: Skullhunter
galibiyetleriyle sonuçlandı.
Geleli bayağı oluyorHatta meyve-kuruyemiş atıştırdıktan sonra aklıma geldi siteye girmek, geç kaldım biraz pardon
![]()
İlkini beğenmedim aslında, ikincisi daha iyiydiaYe' Alıntı:Utanmasan eve gittim, bizimkiler hayırlı bir kısmet bulmuş, gittik gördük beendim, istedik, verdiler evlendim, balayına gittik geldik, büyük oğlan askere gitçee zaman buluşma aklıma geldi resimleri ekledim diyicen.
Motora laptop mu taktırdın yaw:silent:
İlkini beğenmedim aslında, ikincisi daha iyiydi
Laptop'a motor taktırdım ben, yanlış mı yapmışım:silent:
Bu arada Mehmet'e de hayırlı teskereler, bol anılı bir askerlik diliyorum...:rendeer:
Şimdi yukarıdaki fotoğrafdan Mehmet'in nasıl titrediği anlaşılmıyor.intikamım acı olacak irhan askerden sonra çekerim bende böle bir fotonu
Şimdi yukarıdaki fotoğrafdan Mehmet'in nasıl titrediği anlaşılmıyor.
Bu foto ile daha iyi anlayacaksınız![]()
![]()
Şimdi yukarıdaki fotoğrafdan Mehmet'in nasıl titrediği anlaşılmıyor.
Bu foto ile daha iyi anlayacaksınız![]()
![]()
abi beni karartsaydın ya basımı yakıcan![]()
Muherremcim, otopsi bekliyomuşsun gibi çıkmışsın abi, daha karasını düşünemiyorum
Zaten yanındaki zıplayan şey karındeşen cek gibi biri.
Metmetçim hayırlı teskereler, Allah bölüğüne sabır versin![]()