[MT İstanbul] 7 Aralık Cuma Asker Öncesi Bowling oynuyoruz

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
orası benim eve çok yakın. mesai olmazsa gelmeye çalışacağım.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
oh oh ne guzel bu aksam bulusuonuz:) benım yerımede atın unutmayın buda kardesımızın yerıne dıyıp fırlatın :D
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Gittik oynadık döndük:
İlk olarak toplu bir fotoğrafla başlayalım:
dsc01521pd9.jpg

Oyunlar;
1.masa: olcan138
2.masa: danger0
Karma: ozrace
İbo'nun hırs oyunu: Skullhunter
galibiyetleriyle sonuçlandı.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Gittik oynadık döndük:
İlk olarak toplu bir fotoğrafla başlayalım:

Oyunlar;
1.masa: olcan138
2.masa: danger0
Karma: ozrace
İbo'nun hırs oyunu: Skullhunter
galibiyetleriyle sonuçlandı.

Ne zaman geldin ne zaman koydun, helal vallaa:cyclopsan
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Geleli bayağı oluyor:) Hatta meyve-kuruyemiş atıştırdıktan sonra aklıma geldi siteye girmek, geç kaldım biraz pardon:p
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Gittik oynadık döndük:
İlk olarak toplu bir fotoğrafla başlayalım:

Oyunlar;
1.masa: olcan138
2.masa: danger0
Karma: ozrace
İbo'nun hırs oyunu: Skullhunter
galibiyetleriyle sonuçlandı.

Ne diyim helal valla, bu ne hız bu ne böyle bir kuruyemişten sonra fotoğraf ekleme..:queen:

Eline emeğine sağlık:cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Geleli bayağı oluyor:) Hatta meyve-kuruyemiş atıştırdıktan sonra aklıma geldi siteye girmek, geç kaldım biraz pardon:p

Utanmasan eve gittim, bizimkiler hayırlı bir kısmet bulmuş, gittik gördük beendim, istedik, verdiler evlendim, balayına gittik geldik, büyük oğlan askere gitçee zaman buluşma aklıma geldi resimleri ekledim diyicen.:p

Motora laptop mu taktırdın yaw:silent:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
İboyu yenmek keyifliydi :mrgreen:
Katılan herkese tesekkurler. Mehmet sana da tekrar hayırlı teskereler diliyorum.

Bu da Mehmet'in askerden önceki son masajı :)
dsc01836ch5.jpg
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
dsc01515wg4.jpg


dsc01518yk4.jpg


dsc01520jv9.jpg


dsc01429pc5.jpg

aYe' Alıntı:
Utanmasan eve gittim, bizimkiler hayırlı bir kısmet bulmuş, gittik gördük beendim, istedik, verdiler evlendim, balayına gittik geldik, büyük oğlan askere gitçee zaman buluşma aklıma geldi resimleri ekledim diyicen.:p

Motora laptop mu taktırdın yaw:silent:
İlkini beğenmedim aslında, ikincisi daha iyiydi:p

Laptop'a motor taktırdım ben, yanlış mı yapmışım:silent:

Bu arada Mehmet'e de hayırlı teskereler, bol anılı bir askerlik diliyorum...:rendeer:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
İlkini beğenmedim aslında, ikincisi daha iyiydi:p

Laptop'a motor taktırdım ben, yanlış mı yapmışım:silent:

Bu arada Mehmet'e de hayırlı teskereler, bol anılı bir askerlik diliyorum...:rendeer:

Beenmessin tabi, bekarlık sultanlık demi:p

Bir sonraki buluşmada motorunun üstünü arıycam.:p

Patron mütevazilik yapıyo ama feci harcadı İbrahim'i, baban gelsin diyodu babalara geldi garibim:queen:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
intikamım acı olacak irhan askerden sonra çekerim bende böle bir fotonu
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
Arkadaslar guzel bi aksamdi. Hepinizle tanisamadim ama bu isler yavas-yavas oluyor. Bu arada ilk resimdeki en tepedeki eleman benim :p
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Şimdi yukarıdaki fotoğrafdan Mehmet'in nasıl titrediği anlaşılmıyor.
Bu foto ile daha iyi anlayacaksınız :) :)
98060828wb2.gif

burda ne yapıyor makina mehmete:p Cbf tayfası olarak utanıyoruz bu fotodan:queen::queen::queen: :) Keşke daha önce görseydim başlığı Geç kalmışız gitmek için:)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
abi beni karartsaydın ya basımı yakıcan:p:p

Muherremcim, otopsi bekliyomuşsun gibi çıkmışsın abi, daha karasını düşünemiyorum:p

Zaten yanındaki zıplayan şey karındeşen cek gibi biri.:p

Metmetçim hayırlı teskereler, Allah bölüğüne sabır versin:p
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Muherremcim, otopsi bekliyomuşsun gibi çıkmışsın abi, daha karasını düşünemiyorum:p

Zaten yanındaki zıplayan şey karındeşen cek gibi biri.:p

Metmetçim hayırlı teskereler, Allah bölüğüne sabır versin:p

alet yapıo ztn abi otopsiyi:p
eger brz erken gelsen sende masaj yaptırırdın kendine:queen::queen::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
mehmet kardeş güle güle git güle güle gel oralarda dikkatet et kendine akşamki uğurlamaya çok gelmek istedim ama önceden verilmiş sözüm vardı oyüzden gelemedim.kalabalık olmuş bayağı eğlenmişiniz yalnız çok titremişin yaw hiç gerek yoktu .:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst